Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 117 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard



    Vind hem niet erg mooi moet ik zeggen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #52

    Standaard

    nee he

    daarom ga ik gewoon alle delen apart kopen in SE/EE

  3. #53

    Standaard

    Ik vind 'm wel mooi. Hij is in exact dezelfde stijl als de drie losse extended editions, hoe kun je die dan wel mooi vinden en deze box niet?! Het kan natuurlijk wel dat je het mooier vindt wanneer je de drie losse delen naast elkaar hebt staan in plaats van één grote box...
    I hope I can make it across the border... I hope to see my friend and shake his hand... I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams... I hope...

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lost In The Air
    Ik vind 'm wel mooi. Hij is in exact dezelfde stijl als de drie losse extended editions, hoe kun je die dan wel mooi vinden en deze box niet?! Het kan natuurlijk wel dat je het mooier vindt wanneer je de drie losse delen naast elkaar hebt staan in plaats van één grote box...
    Dat sowieso, tussen de Argonath...
    Maar ik vind de kleur van deze niet erg mooi.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lost In The Air
    Ik vind 'm wel mooi. Hij is in exact dezelfde stijl als de drie losse extended editions, hoe kun je die dan wel mooi vinden en deze box niet?! Het kan natuurlijk wel dat je het mooier vindt wanneer je de drie losse delen naast elkaar hebt staan in plaats van één grote box...
    Dat sowieso, tussen de Argonath...
    Maar ik vind de kleur van deze niet erg mooi.
    bij die lossen delen(LE iig) nog leuke beeldjes erbij en de kleur is ook niet mooi en ze hadden wel iets originelers kunnen bedenken dat weer in dezelfde stijl als de EE te gaan

    die matrix box(die doorzichtige) is origineel, oke hij is lelijk maar wel origineel

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lost In The Air
    Ik vind 'm wel mooi. Hij is in exact dezelfde stijl als de drie losse extended editions, hoe kun je die dan wel mooi vinden en deze box niet?! Het kan natuurlijk wel dat je het mooier vindt wanneer je de drie losse delen naast elkaar hebt staan in plaats van één grote box...
    Dat sowieso, tussen de Argonath...
    Maar ik vind de kleur van deze niet erg mooi.
    Oké, de kleur is niet geweldig. Een lichte box was mooi geweest, een beetje gebroken wit of zo...
    I hope I can make it across the border... I hope to see my friend and shake his hand... I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams... I hope...

  7. #57

    Standaard

    Yesss!!! da word weer n marathon me al mn vriende :P

  8. #58
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lost In The Air
    Ik vind 'm wel mooi. Hij is in exact dezelfde stijl als de drie losse extended editions, hoe kun je die dan wel mooi vinden en deze box niet?! Het kan natuurlijk wel dat je het mooier vindt wanneer je de drie losse delen naast elkaar hebt staan in plaats van één grote box...
    Dat sowieso, tussen de Argonath...
    Maar ik vind de kleur van deze niet erg mooi.

    En de Argonath vind ik toch zooo geweldig he!

    Maar deze box kan me niet echt boeien...

  9. #59

    Standaard

    Ik kan echt niet meer wachten op de 4-disc uitgave!!!!!!!!!!!!!!

    Het duurt alleen nog zo lang .

  10. #60

    Standaard

    Strak plan om de mensen de DVD's te laten reserveren want dan zijn de inkomsten gewaardborgt en een prijzenoorlog blijft dan uit.
    Ik koop hem lekker gewoon in de winkel of opline, er is er altijd wel een goedkoper dan normaal.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  11. #61

    Standaard

    Mijn idee, geduld is een schone zaak. Maar ja, teveel mensen laten zich opjagen door de slimme marketing

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Ditmaal de Gift Set voor mij (vanwege de Howard Shore-DVD). Ik heb er wel geen plaats voor, maar dat los ik wel op... hoop ik.
    Frank, plaats heb je er niet voor over, de dvd van Shore zit in de funderingen van Minas Tirith. Maar stel je van de dvd niet teveel voor: deze bevat niet het concert, maar is eerder reklame om de concert DVD te kopen )

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Hierbij een plaatje die in een andere thread stond:



    Als ik dit plaatje zo zie vind ik de losse EE's mooier dan deze box!
    Volgens mij zitten de driek "klassieke" extended dozen in deze grotere doos.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    de dvd van Shore zit in de funderingen van Minas Tirith.
    Weet je dat zeker? Zit de DVD niet in een aparte keepcase? Volgens de diverse foto's die ik gezien heb wel.

    Maar stel je van de dvd niet teveel voor: deze bevat niet het concert, maar is eerder reklame om de concert DVD te kopen
    Komt er dan een concert-DVD uit? Daar heb ik nog niets over gelezen, wel over een CD-box met de volledige muziek van alle drie de films.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    de dvd van Shore zit in de funderingen van Minas Tirith.
    Weet je dat zeker? Zit de DVD niet in een aparte keepcase? Volgens de diverse foto's die ik gezien heb wel.
    Zit inderdaad in een aparte keepcase

    http://www.dvdanswers.com/images/scr...llectordvd.jpg
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #66
    pdhont
    Guest

    Standaard

    Kan die trilogy box niet los gekocht worden i.c.m. het laatste deel van LOTRs?

  17. #67

    Standaard

    Volgens mij gaat die groene, bruin-rode en blauwe box gewoon in de grote doos zitten. Maar in feite maakt het niet uit voor mij, ik koop toch de versie met het beeldje want FOTR extended en TT extended heb ik al.

  18. #68

    Standaard

    weet iemand al hoeveel hij gaat kosten?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  19. #69

    Standaard

    Ik koop die 12dvd-box alleen als de verpakkingen van alle drie de films dezelfde kleur krijgen. Hoewel ik uitermate tevreden ben met mijn EE's heb ik dat 3-kleuren thema altijd lelijk gevonden.
    Als deze nieuwe set is uitgevoerd in de kleur bruin, met gouden letters, dan koop ik ze zeker weten.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blitzwingz
    Ik koop die 12dvd-box alleen als de verpakkingen van alle drie de films dezelfde kleur krijgen. Hoewel ik uitermate tevreden ben met mijn EE's heb ik dat 3-kleuren thema altijd lelijk gevonden.
    Als deze nieuwe set is uitgevoerd in de kleur bruin, met gouden letters, dan koop ik ze zeker weten.
    Ik denk niet dat die box dezelfde kleuren heeft bij de films. Die zullen nog steeds groen, rood en blauw zijn.

  21. #71

    Standaard

    Wow.. das wel een mooi beeldje

    Eindje de 3 giftsets compleet in December dus
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  22. #72

    Standaard

    ja jij wel ik ben nog steeds op zoek naar lotr fotr giftset(met die beeldjes) r2 met nl subs

  23. #73

    Standaard

    Ik wacht rustig af.
    Er zijn genoeg mensen die meegingen in de hype en er binnenkort achter komen dat ze LotR toch niet meer zo leuk vinden. Dan nemen de Argonath ineens teveel ruimte in, en worden ze verkocht.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  24. #74

    Standaard

    laten we het hopen nandor ik moet em ook nog hebben

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ThaJaX
    ja jij wel ik ben nog steeds op zoek naar lotr fotr giftset(met die beeldjes) r2 met nl subs
    Ik heb je een PM gestuurd

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •