Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 558 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard FRS en hun ellenlange levertijden

    Het gebeurt me de laatste tijd steeds vaker dat ik weken, maanden moet wachten op FRS-bestellingen die volgens hun website een levertijd kennen van 2-5 dagen.

    Op dit moment heb ik in bestelling staan:
    Matrix Revolutions vanaf 07-09 (al 3 weken dus)
    Star Wars Box vanaf 20-09, waarvoor ze nota bene afgelopen vrijdagochtend een extra email stuurden dat hun leveranciers de boxen inmiddels hadden geleverd en dat ze nog die dag zouden gaan beginnen met verzenden. Je raadt het al, nu (28-9) is er nog steeds niks naar mij verzonden.

    Als er al gereageerd wordt op emails van mijn kant, dan duurt dat minstens een dag of 4 en word ik afgescheept met nietszeggende dooddoeners. ("Een preciese datum van levering kunnen we je helaas nog niet laten weten. Onze excuses voor de lange levertijd.")

    Ik voel me inmiddels enorm in de maling genomen door de firma FRS.
    Zijn er meer mensen die hier last van hebben of ben ik de enige?

  2. #2

    Standaard

    Je bent zeker niet de enige, ik heb er ook last van.
    Enige tijden geleden een box besteld, en na 3 mailtjes dat hij in bestelling was bij de leveranciers heb ik er nooit meer wat van gehoord. Op de website stond hij echter nog gewoon als leverbaar.

    De Star Wars box heb ik precies hetzelfde probleem mee: Vorige week besteld, mailtje gehad dat hij verstuurd was, maar nog steeds niets binnen.

    Eind vorige week heb ik ook nog The Hulk 3DVD 'box' besteld, tot op heden heb ik hier nog niets van gehoord.

    Erg jammer dat het steeds langer lijkt te duren voordat iets aankomt.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard Re: FRS en hun ellenlange levertijden

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Star Wars Box vanaf 20-09, waarvoor ze nota bene afgelopen vrijdagochtend een extra email stuurden dat hun leveranciers de boxen inmiddels hadden geleverd en dat ze nog die dag zouden gaan beginnen met verzenden. Je raadt het al, nu (28-9) is er nog steeds niks naar mij verzonden.
    Die box ligt als het goed is al op je te wachten in de winkel. Mijne staat op FRS.nl ook nog steeds "in bestelling bij onze leveranciers". Maar gelukkig staat de box inmiddels al wel hier op de plank. Om nog even verder op het onderwerp in te gaan. Dit was de 1e keer dat ik lang moest wachten op een bestelling bij FRS. Maar dat het nou juist bij deze box moest zijn!
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

    Standaard

    Voor jullie beiden geldt dat de Star Wars box waarschijnlijk al lang geleverd is, heb hetzelfde gehad: 20/9 besteld, vrijdags de mail maar niks horen, heb vandaag opgebeld en hij lag gewoon klaar

    Scott was net eerder ..Toch blij ermee uiteindelijk..??

  5. #5

    Standaard

    Same here... :x

    Star Wars, bad boys 2, matrix revolutions allemaal in bestelling bij leverancier... hoop dat het binnen een maand er is. Heb ooit eens 2.5 maand gewacht op Akira dvd... Levertijden mogen wel eens wat sneller gedaan worden als ze beweren dat het 2-5 dagen gemiddeld duurt. Vooral de laatste tijd heb ik dat nog nooit meegemaakt dat het daadwerkelijk binnen 5 dagen er is. Meestal ongeveer 2.5 week tot het er is, of langer.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Voor jullie beiden geldt dat de Star Wars box waarschijnlijk al lang geleverd is, heb hetzelfde gehad: 20/9 besteld, vrijdags de mail maar niks horen, heb vandaag opgebeld en hij lag gewoon klaar

    Scott was net eerder ..Toch blij ermee uiteindelijk..??
    Hmm, ik zal morgen maar eens bellen dan. Met een beetje geluk hebben ze em wel :P

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Voor jullie beiden geldt dat de Star Wars box waarschijnlijk al lang geleverd is, heb hetzelfde gehad: 20/9 besteld, vrijdags de mail maar niks horen, heb vandaag opgebeld en hij lag gewoon klaar

    Scott was net eerder ..Toch blij ermee uiteindelijk..??
    Ben vandaag langsgeweest, maar hij was er nog niet. Ik heb hem expres via internet besteld omdat ik dan die 5 euro PJR bon kon gebruiken.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Scott was net eerder ..Toch blij ermee uiteindelijk..??
    Ja uiteindelijk wel. Was eigenlijk verbaasd dat de box er al was. Ging eigenlijk naar de FRS om te klagen! Had mn bestelling uitgeprint en wilde zo proberen om de box mee te krijgen voor € 39,99. Maar gelukkig lag die er dus al gewoon en kreeg ik er ook nog eens gewoon een litho bij...
    Four-Star Trader (236)

  8. #8

    Standaard

    Ik heb nooit echt problemen gehad met de wachttijden.Het is meestal binnen een week bij het filiaal geleverd,daar heb ik geen problemen mee.

    Ik hoop dat ik GTA san andreas (heb ik natuurlijk ge pre-orderd,met free-id en PJR) wel op de release dag binnen heb.

  9. #9

    Standaard

    Waarom r2 dvd's bestellen die je gewoon in de winkel kan ophalen? Heb nog nooit r2 gepreorderd en altijd op de release dag een kopie kunnen kopen.... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Waarom r2 dvd's bestellen die je gewoon in de winkel kan ophalen? Heb nog nooit r2 gepreorderd en altijd op de release dag een kopie kunnen kopen.... :wink:
    Omdat je alleen online gebruik kan maken van de € 5,- prijsjerijk-kortingsbonnen. :wink:
    Four-Star Trader (236)

  11. #11

    Standaard

    Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met de bestelling van FRS, als er stond 2 tot 5 werkdagen, had ik de dvd 1 week later in huis. Nu is de laatste bestelling die ik er gedaan heb wel in juni geweest, dus misschien dat het nu verandert is.

  12. #12

    Standaard

    ik had tot een paar weken geleden nooit problemen met Frs, maar de laatste tijd is het idd schandalig!

    een tijdje terug heb ik ruim twee weken moeten wachten op een Sopranos Box..(die was kwijtgeraakt?!)

    Nu weer wachten op Star Wars box (die er notabene tig in de winkels staan!) en drie dvd's uit 3 voor 33 actie.... (in bestelling bij onze leveranciers) ..

    Het duurt gewoon VEEL TE LANG!

  13. #13

    Standaard

    Ik ben dus idd niet de enige, mijn moeder besteld de exorcist in juni (tot vandaag nog "in bestelling bij onze leveranciers" :x ) Slaat dus HELEMAAL nergens op.

    Ik zelf bestelde 2001: A space odysee en Lock stock & 2 smoking barrels 3 weken geleden, en je raadt het al : LOCK STOCK : "in bestelling bij onze leveranciers". Wat moet ik met halve bestellingen

    Voor mij dus NOOOIT meer FRS!!!
    Women are meant to be loved, not to be understood.

  14. #14

    Standaard

    kheb nu al een aantal dvd's die een paar maanden open staan.

    heb zo ook al eens gemaild dat ze moeten kappen met dvd's op de site zetten die niet op voorraad zijn, maar ja, naar mij luisteren ze niet echt.

  15. #15

    Standaard

    wat het mooie is, als je bijvoorbeeld een dvd'tje besteld bij CDWOW, dan heb je em normaal gesproken binnen een week binnen, daar zou meneer Breukhoven eens een voorbeeld aan moeten nemen!

    De prijzen liggen daar nog wel eens lager, en de levertijden zijn GVD nog korter ook!

    Ik hoop maar, dat ik na het lezen van deze 'slechte' berichten toch mijn dvd's op korte termijn kan ophalen (ik heb er zelf helaas alleen nog niet zo'n vertrouwen in!)

  16. #16

    Standaard

    Ik heb nooit problemen gehad met de levertijden, maar ik heb dan ook maar drie keer iets besteld
    Wat ik wel heb geleerd hier: niet pre-orderen bij de FRS. Ik wilde RotK: Collector's Edition bestellen, maar dat doe ik toch maar bij Tolkienwinkel.nl.
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  17. #17

    Standaard

    (bijna) nooit problemen met bestellen op de site van de frs. altijd goede snelle verzending en dvds in seal!

    kreeg gister dan eindelijk mijn SW box binnen, en volgens de dude achter de toonbank had ik mazzel omdat ze er bijna helemaal doorheen zitten qua boxen...is dus vrij hard gegaan....

    C
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Ik heb het ook, maar kan me er niet echt druk overr maken zolang ze me netjes mailen met de status.

    Bij DVDsoon staat mijn kopie van spetters ook al 3 weken "on order"

  19. #19

    Standaard

    op Dick Tracy bij FRS een vijftal maanden mogen wachten

  20. #20

    Standaard

    Ik zit nu ook al bijna 3 weken te wachten op Chocolat. Toch geen titel waarvan je zegt: "Goh, wat zeldzaam"...

  21. #21

    Standaard

    en ik wou net een dvd gaan bestellen bij FRS (geen pre-order)
    hoeveel zijn de verzendkosten ?

  22. #22

    Standaard

    Ik zit al 3 maanden te wachten op Any Given Sunday... Hij is momenteel niet leverbaar zeggen ze...
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door luca
    en ik wou net een dvd gaan bestellen bij FRS (geen pre-order)
    hoeveel zijn de verzendkosten ?
    Ik laat ze altijd bezorgen in een FRS bij mij in de buurt. Kost niks en ik haal de bestelling gewoon op als het mij een keer uitkomt.

  24. #24

    Standaard

    Het is best mogelijk dat er voor een aantal films een lange wachttijd is. Maar FRS mailt als je status 10 dagen al staat op: "in bestelling bij leverancier". Als de bestelling dan nog niet geleverd is krijg je weer een mail dat ze hun best doen om alsnog binnen 7 dagen te leveren. Als ook binnen deze termijn niet geleverd is kun je de bestelling handhaven of annuleren.
    Wat is je probleem? Als je te lang moet wachten dan annuleer je toch en zoek je hem ergens anders.

    Ik ben erg tevreden over deze regeling en heb er inderdaad ook al gebruik van gemaakt.
    pluk de dag

  25. #25

    Standaard

    Als ik bij hun bestel heb ik em meestal wel redelijk snel binnen eig nog geen problemen met hun gehad, ja een keer was de vooraad op duurde het wat langer. maar over t algemeen geen last bij hun,

    en Starwars niet daar besteld die had ik toen ie er was ook gauw binnen :P

Pagina 1 van 23 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •