Pagina 2 van 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 558 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Meestal krijg ik de titels die ik bij de FRS bestel snel binnen. 4 tot 5 dagen meestal.
    Maar ik heb een bestelling geplaatst op 4/9 en een deel van die bestelling heb ik nog steeds niet binnen ! Dit kan alleen wel nog komen omdat het een nogal schaarse dvd is (No man's land).

  2. #27

    Standaard

    Ik weet dat bij 1 van de DVD-fabrikanten een productieachterstand is. Zou dat de oorzaak zijn?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Eind vorige week heb ik ook nog The Hulk 3DVD 'box' besteld, tot op heden heb ik hier nog niets van gehoord.
    For me the same En dan hebben ze deze box wel in de winkel en staat er bij mij "In bestelling bij leverancier" :x In de winkel krijg je alleen dan niet de prijs-je-rijk korting, dus ik wacht nog maar even.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Freeze
    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Eind vorige week heb ik ook nog The Hulk 3DVD 'box' besteld, tot op heden heb ik hier nog niets van gehoord.
    For me the same En dan hebben ze deze box wel in de winkel en staat er bij mij "In bestelling bij leverancier" :S In de winkel krijg je alleen dan niet de prijs-je-rijk korting, dus ik wacht nog maar even.
    Ik kreeg zojuist een mailtje dat hij naar het filiaal was verzonden, kan hem morgen dus ophalen
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door René Groen
    Ik kreeg zojuist een mailtje dat hij naar het filiaal was verzonden, kan hem morgen dus ophalen
    Bij mij staat ie nu op "Verzonden" op de FRS site . Heb alleen nog geen mailtje gehad.

  6. #31

    Standaard


    Ik kreeg zojuist een mailtje dat hij naar het filiaal was verzonden, kan hem morgen dus ophalen
    Hmm, dat mailtje kreeg ik ook ergens in april 2003. (!!!)
    Ze zijn er echter tot op de dag vandaag (nog) niet aangekomen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_

    Ik kreeg zojuist een mailtje dat hij naar het filiaal was verzonden, kan hem morgen dus ophalen
    Hmm, dat mailtje kreeg ik ook ergens in april 2003. (!!!)
    Ze zijn er echter tot op de dag vandaag (nog) niet aangekomen.
    Geduld is een schone zaak :wink:

    Nee hoor, belachelijk natuurlijk, gaat af en toe nergens over daar.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  8. #33

    Standaard

    [quote="manon kuik"]
    Wat is je probleem? Als je te lang moet wachten dan annuleer je toch en zoek je hem ergens anders.
    quote]

    Het probleem is dat ze niet leveren wat ze beloven, een aantal dagen verschil maakt mij ook niks uit, maar 3 maanden vind ik lang (Snatch Superbit).

  9. #34

    Standaard

    Ik heb 5 weken geleden bij Van Leest een bestelling geplaatst: The Westwing S1, S2 en S3..word ik gebeld dat ze klaar liggen dus ik er blij naar toe pakt hij S2 en S3 en wil gaan afrekenen...Ik zo; en waar is het eerste seizoen?? Zegt hij; die heb ik nog niet binnen gehad...dus heb ik S2 en S3 daar gelaten tot S1 binnen is, zoals ik ook besteld had..gelukkig begreep hij het maarja tot op heden nog steeds geen S1
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  10. #35

    Standaard

    [quote="Ron kars"]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manon kuik
    Wat is je probleem? Als je te lang moet wachten dan annuleer je toch en zoek je hem ergens anders.
    quote]

    Het probleem is dat ze niet leveren wat ze beloven, een aantal dagen verschil maakt mij ook niks uit, maar 3 maanden vind ik lang (Snatch Superbit).
    Daar gaan we weer, annuleer je bestelling dan. Als je 'm niet bij de FRS kunt krijgt en ergens anders ook niet, ja wat wil je dan? Als een computer niet is bijgewerkt, vervelend, maar het is niet anders. De leveranciers houden echt niet van elk schijfje bij of het nog leverbaar is of niet. Dat komen ze wel tegen bij de bestelling. Daar kan FRS niets aan doen. Vandaag de dag kom je niet anders tegen!
    pluk de dag

  11. #36

    Standaard

    De levertijd is bij mij nog nooit het probleem geweest...
    Wel het volgende..

    Je zou verwachten dat als je een bestelling plaats dat deze gewoon bij de leverancier wordt besteld. Echter het tegendeel is waar.
    Heb tot nu toe elke keer dvd's (boxen etc) gekregen die vanuit andere filialen zijn toegestuurd..met alle beschadigingen die je je maar kunt bedenken.
    Ik heb zelf een x een box in ontvangst mogen nemen waar 3!!!!!!!! inruilbonnen van vorige eigenaren spontaan uitvielen. Alle dvd's beschadigd..box naar de %^$@#&..echt slechte zaak. Heb dit nu meerdere malen gehad. Je krijgt de box gewoon opnieuw ingesealed in je handen...
    Je wordt genaaid waar je bijstaat. (of ik heb de algemene voorwaarden niet goed gelezen )
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door manon kuik
    Daar gaan we weer, annuleer je bestelling dan. Als je 'm niet bij de FRS kunt krijgt en ergens anders ook niet, ja wat wil je dan?
    Als je een bestelling hebt gedaan en daarbij een prijsjerijk-bon hebt gebruikt ben je die kwijt als je annuleert. En het is maar de vraag of je dan voor die prijs de dvd ergens anders kan bestellen. Als het goed is heb je namelijk al voor je besteld gekeken waar de dvd het goedkoopst is. En ik vind inderdaad wel dat de FRS wat meer moeite mag doen om bij te houden welke dvd's niet meer leverbaar zijn.
    Four-Star Trader (236)

  13. #38

    Standaard

    Beetje gemengd gevoel over het on-line bestellen bij de FreeRecordshop. De 27ste een order geplaatst voor Pi en de Hulk 3 DVD box. De 29ste een mailtje dat het afgehaald kan worden. Echter heb ik ook nog steeds een order lopen van begin september die nog steeds in bestelling bij de leverancier staan. Terwijl volgens de site alles nog steeds binnen een week leverbaar is. Maar ik wacht geduldig af. Ben nog jong. :wink:
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #39

    Standaard

    Ook iets slechts aan FRS:

    Ik stuurde ze een mail of ik een pre-order op de dag van de release binnen heb.

    Krijg ik na een week (!) mail terug:

    Beste Kees,

    Als de leverancier de spullen op tijd aan ons levbert is dit inderdaad het geval.
    Veel plezier met het spel!
    Met vriendelijke groet,

    FREE RECORD SHOP

    Vragen of opmerkingen? Op onze site kun je voortaan via de “CONTACT” button bovenaan de site via e-mail contact met ons opnemen.

    (einde)

    eerst er een week overdoen en dan nog typfouten maken

  15. #40

    Standaard

    Een tijdje terug heb ik 3 DVDs besteld bij FRS, en 3 DVDs ontvangen die totaal NIKS met mijn bestelde dvds hadden te maken. Om ze in te wisselen ging ik dan maar naar een filiaal en ik heb een maand moeten wachten omdat dat mens achter de toonbank, iemand die daar al jaren werkt, niet wist of ze de verzendkosten (5 euro) mocht terugbetalen! Ze moest dus iemand opbellen om dat te vragen, je hoort het goed. Eerst wou ze niet eens geloven dat ik die DVDs van een internet bestelling thuis had aangekregen. Dat heeft dus een maand geduurd en meerdere trips naar het filiaal want mij opbellen zoals beloofd heeft ze niet gedaan. Echt een baggerwinkel is dat, om over niet gesealde DVDs nog maar te zwijgen.

  16. #41
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door manon kuik
    Daar gaan we weer, annuleer je bestelling dan. Als je 'm niet bij de FRS kunt krijgt en ergens anders ook niet, ja wat wil je dan?
    Als je een bestelling hebt gedaan en daarbij een prijsjerijk-bon hebt gebruikt ben je die kwijt als je annuleert. En het is maar de vraag of je dan voor die prijs de dvd ergens anders kan bestellen. Als het goed is heb je namelijk al voor je besteld gekeken waar de dvd het goedkoopst is. En ik vind inderdaad wel dat de FRS wat meer moeite mag doen om bij te houden welke dvd's niet meer leverbaar zijn.
    dan moet je gewoon bellen, dan activeren ze hem zo weer

    Heb ik ook gedaan toen ik opbelde dat ik Love Actually als cadeautje nodig had, maar dat hij niet geleverd op tijd geleverd zou gaan worden. Sterker nog, dat meisje heeft niet alleen mijn bon weer geactiveerd, ze heeft ook nog even rondgesnuffeld welk filiaal bij mij in de buurt die film op voorraad had want dat was ook nog een probleem.

    Later stond het afleverfiliaal bij een bestelling van The Godfather box verkeerd ingesteld terwijl ik al op submit had gedrukt. Stom natuurlijk, dus ik gelijk even bellen. Helaas kon ze het filiaal niet meer aanpassen dus toen kreeg ikd e optie om de besteling te laten annuleren, dan kreeg ik mijn bon terug van haar en moest ik gewoon even de bestelling opnieuw plaatsen. Zo gezegd zo gedaan, alleen heb ik mijn Godfather DVD alsnog in Bussum opgehaald (moest er toch zijn) en met die bon die ik weer terug kreeg een andere DVD besteld. 2x 1 en dezelfde bon gebruikt

  17. #42

    Standaard

    Matrix Revolutions (besteld op 07-09-2004) en Star Wars box (besteld 20-9) nog steeds niet geleverd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mensen die later dan ik bij FRS besteld hebben, de SW box al lang en breed binnen hebben.
    FRS heeft zelfs de moeite niet genomen om op mijn email van afgelopen maandag te reageren. Het enige wat ze me sturen zijn die automatisch gegenereerde standaard-emails met "Je-bestelling-staat-momenteel-langer-dan-10-dagen-open-en-wij-hebben-zojuist-(opnieuw)-een-bestelling-geplaatst". Wat heb ik daar nou aan?

    Wat een stelletje droeftoeters daar bij de FRS!

    Ik zal vanmiddag wel even bij Blokker langsgaan om te zien of ze daar toevallig nog een exemplaar van SW over hebben.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Matrix Revolutions (besteld op 07-09-2004) en Star Wars box (besteld 20-9) nog steeds niet geleverd. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat mensen die later dan ik bij FRS besteld hebben, de SW box al lang en breed binnen hebben.
    FRS heeft zelfs de moeite niet genomen om op mijn email van afgelopen maandag te reageren. Het enige wat ze me sturen zijn die automatisch gegenereerde standaard-emails met "Je-bestelling-staat-momenteel-langer-dan-10-dagen-open-en-wij-hebben-zojuist-(opnieuw)-een-bestelling-geplaatst". Wat heb ik daar nou aan?

    Wat een stelletje droeftoeters daar bij de FRS!

    Ik zal vanmiddag wel even bij Blokker langsgaan om te zien of ze daar toevallig nog een exemplaar van SW over hebben.
    Vast wel....

    Droeftoeters.... Haha! (nog nooit van gehoord) :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  19. #44

    Standaard

    Yeah ook weer paar mails gehad dat ze em weer gaan bestellen nadat ik al 10 dagen wacht... zolang ze deze maand maar geleverd worden :P

  20. #45

    Standaard

    Op 2 augustus had ik The Skulls besteld en nog steeds niet binnen!
    Wat nu wel het voordeel is dat ie van 9,99 naar 5,99 gegaan is. Ik heb em dus gecancelled en opnieuw besteld! Nu maar hopen dat hij wat sneller gaat!
    Die dvd stond al die tijd op leverbaar, maar blijkbaar zegt dat bij frs niet zoveel

  21. #46

    Standaard

    Zit nu al langer dan een maand te wachten op 3 dvd's uit de 3 voor 15 collectie. Zijn niet de populairste dvd's, dus heb t idee dat ze bij niet-populaire dvd's standaard een lange levertijd hebben, ondanks de levertijd die staat vermeld op hun site. Ben benieuwd wanneer ik ze krijg en of ik ze nog wel krijg....

  22. #47

    Standaard

    Ook ik krijg te maken met steeds langere levertijden bij de FRS. Heel vaak staat er bij een dvd dat hij leverbaar is in 2-5 werkdagen, maar duurt het minimaal dubbel zo lang voordat hij verzonden wordt. Toch blijf ik wel online bestellen vanwege de PJR kortingen.

  23. #48

    Standaard

    Ik heb voor het eerst dvd's besteld bij FRS, maar wat een ramp. Dat wordt eens maar nooit meer.

  24. #49

    Standaard

    Ik heb er nu ook voor het eerst problemen mee.
    Ik heb 6 keer eerder wat besteld en die werden meteen na uiterlijk 2 dagen verstuurd. De laatste 3 orders zijn nu nog steeds niet verzonden terwijl het al bijna een week geleden is en ze allemaal op 2 tot 5 dagen levertijd staan. Ik hoop dat dit een tijdelijk dipje is....

  25. #50
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ook hier waren er leverings problemen bij de laatste bestelling.
    Twee films waren wel normaal gelevert maar de derde liet lang op zich wachten terwijl ik al wel een mail had gekregen dat ie bij de bali zal liggen.
    Niet dus.

Pagina 2 van 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •