Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223
De resultaten 551 tot 558 van 558 worden weergegeven.
  1. #551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Titanic 4-disc besteld, maar helaas; op de releasedag is mijn bestelling nog steeds in behandeling........Had m eigenlijk vandaag wel bij de post verwacht.......
    Ik dus ook... Heb hem al ergens vorige week besteld dus ze hebben voldoende tijd gehad om de bestelling te verwerken.
    Mijn bestelling heb ik 2 weken geleden gedaan...... Misschien zijn ze de postzegels kwijt

  2. #552

    Standaard

    Heb trouwens wel gelijk een mail gestuurd van ie blijft, maar als ze daar net zo snel op reageren als dat ze leveren, verwacht ik voor 2006 geen antwoord........

  3. #553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Heb trouwens wel gelijk een mail gestuurd van ie blijft, maar als ze daar net zo snel op reageren als dat ze leveren, verwacht ik voor 2006 geen antwoord........
    FRS moet je ook nooit mailen maar bellen als je snel antwoord van ze wilt hebben. Dit is het nummer: 010-2844770
    Four-Star Trader (236)

  4. #554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Heb trouwens wel gelijk een mail gestuurd van ie blijft, maar als ze daar net zo snel op reageren als dat ze leveren, verwacht ik voor 2006 geen antwoord........
    FRS moet je ook nooit mailen maar bellen als je snel antwoord van ze wilt hebben. Dit is het nummer: 010-2844770
    Toch vind ik het belachelijk dat je via mail heel laat of soms zelfs nooit antwoord krijgt

  5. #555

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Heb trouwens wel gelijk een mail gestuurd van ie blijft, maar als ze daar net zo snel op reageren als dat ze leveren, verwacht ik voor 2006 geen antwoord........
    FRS moet je ook nooit mailen maar bellen als je snel antwoord van ze wilt hebben. Dit is het nummer: 010-2844770
    Toch vind ik het belachelijk dat je via mail heel laat of soms zelfs nooit antwoord krijgt
    En als je antwoord krijgt is het een standaard mail waarin nooit antwoord staat op je specifieke vraag. Bellen werkt heel goed, altijd perfect antwoord.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanluijkman
    Heb trouwens wel gelijk een mail gestuurd van ie blijft, maar als ze daar net zo snel op reageren als dat ze leveren, verwacht ik voor 2006 geen antwoord........
    FRS moet je ook nooit mailen maar bellen als je snel antwoord van ze wilt hebben. Dit is het nummer: 010-2844770
    Toch vind ik het belachelijk dat je via mail heel laat of soms zelfs nooit antwoord krijgt
    En als je antwoord krijgt is het een standaard mail waarin nooit antwoord staat op je specifieke vraag. Bellen werkt heel goed, altijd perfect antwoord.
    Heb inmiddels lekker mijn order gecanceld en de 4 disc bij van Leest gehaald. Ze bekijken het maar. Ik las in de Titanic-4-disc-thread dat iemad had gebeld en dat ie volgende week verstuurd zou worden. Belachelijk toch?

  7. #557

    Standaard

    Zucht.... moest nog een pjr bonnetje op voor 1-12-2005

    Platoon UE besteld. Vandaag mailtje, na 10 dagen dus, dat ze nu toch wel verwachten dat de dvd binnen nog eens 10 dagen bij me is.

    Levertijd volgens de site: 2-5 werkdagen.

    Weet iemand of er een wettelijke regeling is over het niet nakomen van opgegeven levertijden?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #558

    Standaard

    zal vast ergens in de voorwaarden staan dat ze binnen zo en zolang moeten leveren voordat je zeik kan bouwen en dat aangegeven levertijden alleen maar een indicatie is die automatisch wordt voorgespiegeld aan de hand hun voorraad.

    maw, zoals altijd dekt ieder bedrijf zich altijd in!

Pagina 23 van 23 EersteEerste ... 131920212223

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •