Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 558 worden weergegeven.
  1. #51
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Ik heb net als anderen hier trouwens Matrix Revolutions besteld. Die is niet leverbnaar nog, staat in bestelling... Dat is raar: ik was vandaag in FRS AS'dam CS en daar struikelde ik zaowat over die DVD :S

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Ik heb net als anderen hier trouwens Matrix Revolutions besteld. Die is niet leverbnaar nog, staat in bestelling... Dat is raar: ik was vandaag in FRS AS'dam CS en daar struikelde ik zaowat over die DVD :S
    Da's idd vreemd hier in Zeeland istie volop bij de FRS te verkrijgen in de 3-33euro bakken
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  3. #53

    Standaard

    Ik had ook Matrix Revolutions in bestelling staan. Vandaag bericht gekregen dat hij verzonden is.

  4. #54

    Standaard

    Vorige week 8 dvd's besteld vandaag is er eentje verstuurd, woohoo . De rest staat nog op; 'in bestelling bij leverancier'.
    Ik haal hem op, en hij komt uit de 3 voor 15 met PJR korting dus ik krijg hem gratis. Even kijken hoe ze reageren :P en dan hoop ik dat ze even gaan bellen met het hoofdkantoor .

  5. #55

    Standaard

    Ik heb trouwens wel problemen met Music Store. Zit al 2 weken te wachten

  6. #56

    Standaard

    Ook ik begin nu problemen te krijgen. Krijg het ene na andere mail dat de bestelling op nalevering staat. Tot een maand geleden eigenlijk nog nooit problemen gehad. Het vervelendste is dat Stargate seizoen 2 ook op nalevering staat. Als je op hun sit kijkt staat er gewoon levering binnen 2 tot 4 dagen.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico de Graaf
    Ook ik begin nu problemen te krijgen. Krijg het ene na andere mail dat de bestelling op nalevering staat. Tot een maand geleden eigenlijk nog nooit problemen gehad. Het vervelendste is dat Stargate seizoen 2 ook op nalevering staat. Als je op hun sit kijkt staat er gewoon levering binnen 2 tot 4 dagen.
    Precies hetzelfde hier, voorheen nooit problemen gehad tot vorige week, en bij staan alle 8 dvd's op een levertijd van 2 tot 5 dagen en is er maar 1 verstuurd

  8. #58

    Standaard

    Ik had 2 titels besteld (Pretty Woman en Chocolat). Samen voor 18 euro-5 euro korting (prijsjerijk). Alleen PW werd geleverd en daar heb ik toen 9,99-5 euro korting voor betaald. Omdat Chocolat niet geleverd werd, heb ik die geannuleerd en zielig gedaan dat ik m'n bon kwijt was... Hebben ze keurig netjes de bon weer aan mijn account verbonden!

    Heb ik dus PW voor 4,99!

  9. #59

    Standaard

    Dit geldt ook voor levering van Van leest die lange levertijd. :x
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  10. #60

    Standaard

    Heb ze gemailed met de vraag hoe de status was van mijn orders (zelfs die status rapporten lijken vertraagd) en die werden nu voor de verandering wel snel en goed beantwoord/afgehandeld. Kreeg een mail terug dat de status was ingevuld en dat er vandaag nog een aantal verstuurd zouden worden .

    Zijn ze langzaam met leveren zijn ze opeens weer snel en doeltreffend met mails beantwoorden , als ze het nou eens beide tegelijk zouden kunnen dan is het de ultieme dvdshop (voor mij dan)

  11. #61

    Standaard

    Anderhalve week geleden heb ik ze de vraag gesteld waar mijn bestellingen bleven, krijg ik gisteren de volgende mail:
    Door een vervelend technisch probleem met onze mailserver is je vraag die je via ons contactformulier hebt gesteld helaas blanco binnengekomen. Mocht je vraag nog relevant zijn of heb je inmiddels een andere vraag dan kun je deze via ons contactformulier melden. Je krijgt dan binnen 3 werkdagen antwoord van ons terug.

    Ik ben het inmiddels helemaal zat en heb maar geanulleerd.

  12. #62

    Standaard

    Ik had laatst een kortingbon voor FRS, als je voor 19.99 bestelde kreeg je 2.50 korting. Ik bestel dus twee dvd's. Ze kwammen apart aan, toen ik de eerste ging afhalen kreeg ik mijn korting niet omdat hij geen 19.99 koste, maar ik zou hem bij de dvd krijgen die nog moest komen. Toen die eindelijk kwam kreeg ik mijn korting niet omdat die dvd geen 19.99 koste. Toen ik aan de onvriendelijke winkeljuffrouw mijn besteloverzicht dat ik had afgedrukt liet zien zei ze doodleuk dat het haar probleem niet was, dat ik het maar moest 'uitvechten' met het hoofdkantoor. IK heb de dvd dus niet meegenomen en een boze email gestuurd naar FRS. Krijg ik een email terug dat het opgelost is en dat ik de kortingbon opnieuw kan gebruiken, ze hadden hem terug bij mijn account gevoegd. Maar door het lange wachten was ondertussen die korting verlopen. Ik weer een boze email krijg ik bericht terug dat ik hem had moeten gebruiken binnen de termijn dat hij geldig was, toen ik terugmailde dat ik dat gedaan had maar door HUN fout ik die korting niet kreeg heb ik geen antwoord meer gekregen. Sindsdien heb ik niks meer gekocht in de FRS

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Anderhalve week geleden heb ik ze de vraag gesteld waar mijn bestellingen bleven, krijg ik gisteren de volgende mail:
    Door een vervelend technisch probleem met onze mailserver is je vraag die je via ons contactformulier hebt gesteld helaas blanco binnengekomen. Mocht je vraag nog relevant zijn of heb je inmiddels een andere vraag dan kun je deze via ons contactformulier melden. Je krijgt dan binnen 3 werkdagen antwoord van ons terug.

    Ik ben het inmiddels helemaal zat en heb maar geanulleerd.
    dat krijg je dan uiteindelijk.

    Wacht inmiddels ok alweer bijna 2 weken op een giftsetje van de Hulk... idd ik ga me diep schamen...
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  14. #64

    Standaard

    Ik bestel zo nu en dan ook een dvd bij FRS.nl.
    Meestal gaat dit goed maar 1x moest ik wachten op "The Bourne Identity", hij was in bestelling bij de leverancier zeiden ze.

    Maar na 2 maanden (!) heb ik ze toch maar eens een e-mail gestuurd met de vraag of mijn dvd ooit nog eens komt. Het bleek dus dat hij al lang binnen was, maar ik er nooit bericht van had gekregen. De dvd was dus ook alweer teruggestuurd naar het magazijn. Ik moest dus weer wachten todat hij opnieuw verzonden was.

    Inmiddels heb ik em in mijn collectie zitten

  15. #65

    Standaard

    Ik heb op 23 september 2004 Scary Movie 3 besteld via de site van freerecordshop.nl.

    Ik heb anders nooit problemen, maar met deze bestelling lijkt tot op de dag van vandaag niets mee gebeurd te zijn. De bestelling is geplaatst, maar ik krijg geen reactie. Zelfs niet een reactie als "in bestelling bij onze leveranciers" o.i.d.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb de thread eens een beetje doorgelezen, zitten toch wel leuke dingen voor de consumentenbond bij volgens mij, of Radar. :wink:

  17. #67

    Standaard

    Het is dat ik nog één pjr bon heb liggen, anders zou ik, na het lezen van deze verhalen, ook niets meer online bij ze bestellen.
    Ik zal nu dus nog één titel online bij ze bestellen, de overige titels die ik wil hebben haal ik wel in het filiaal zelf, of elders indien daar goedkoper.

    Groet
    Dennis 8)

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macdonald12
    Ik bestel zo nu en dan ook een dvd bij FRS.nl.
    Meestal gaat dit goed maar 1x moest ik wachten op "The Bourne Identity", hij was in bestelling bij de leverancier zeiden ze.

    Maar na 2 maanden (!) heb ik ze toch maar eens een e-mail gestuurd met de vraag of mijn dvd ooit nog eens komt. Het bleek dus dat hij al lang binnen was, maar ik er nooit bericht van had gekregen. De dvd was dus ook alweer teruggestuurd naar het magazijn. Ik moest dus weer wachten todat hij opnieuw verzonden was.

    Inmiddels heb ik em in mijn collectie zitten
    Ik zal morgen gelijk even bellen of mijn bestelling reeds bij de desbetreffende filiaal is binnengekomen!

  19. #69

    Standaard

    Op 27 september 2004 heb ik 3 DVDs besteld bij FRS met een pjr-bon. Ik heb enkel de bevestiging gekregen en daarna niets meer. In het oderoverzicht staat geen status vermeld, dus ik ben bang dat eht niet goed gaat komen. Bij een bestelling een week eerder ging het ook al niet goed. Mailtjes met verkeerde info. Volgens de mailtjes werd Toy Story II maar liefst twee geleverd en werden de andere twee DVDs niet vermeld. In de winkel aangekomen bleken ze er toch alledrie te zijn. Er lijkt niet veel meer goed te gaan bij de webshop van de FRS.

  20. #70

    Standaard

    .... Wou net kill bill 2 ophalen die al sinds woensdag op verzonden staat... hebben ze helemaal nog niks binnen bij de winkel Ga je dus voor niks naar de stad. Hij staat al paar dagen op verzonden... :x Iemand dat ook al meegemaakt? Ik moest dinsdag maar weer eens proberen... :x

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    .... Wou net kill bill 2 ophalen die al sinds woensdag op verzonden staat... hebben ze helemaal nog niks binnen bij de winkel Ga je dus voor niks naar de stad. Hij staat al paar dagen op verzonden... :x Iemand dat ook al meegemaakt? Ik moest dinsdag maar weer eens proberen... :x
    1 keer, toen was ie een dag later dan gepland. maar alle andere keren is ie altijd optijd. ga morgen ook kill bill 2 halen, hopelijk is ie er, anders vraag je een exemplaar uit de winkel zelf.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    .... Wou net kill bill 2 ophalen die al sinds woensdag op verzonden staat... hebben ze helemaal nog niks binnen bij de winkel Ga je dus voor niks naar de stad. Hij staat al paar dagen op verzonden... :x Iemand dat ook al meegemaakt? Ik moest dinsdag maar weer eens proberen... :x
    1 keer, toen was ie een dag later dan gepland. maar alle andere keren is ie altijd optijd. ga morgen ook kill bill 2 halen, hopelijk is ie er, anders vraag je een exemplaar uit de winkel zelf.
    Yeah, maja had een bon erop staan, dus dan ben je toch weer 5 euro duurder uit als je em uit de winkel dan neemt En maat van me had precies hetzelfde gister met kill bill 2 die allang verzonden was maar er nog niet was Ga volgende week wel weer eens heen.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    .... Wou net kill bill 2 ophalen die al sinds woensdag op verzonden staat... hebben ze helemaal nog niks binnen bij de winkel Ga je dus voor niks naar de stad. Hij staat al paar dagen op verzonden... :x Iemand dat ook al meegemaakt? Ik moest dinsdag maar weer eens proberen... :x
    Yep, en misschien is die ook nog wel naar het verkeerde filiaal gestuurd. Gebeurt ook wel eens!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    .... Wou net kill bill 2 ophalen die al sinds woensdag op verzonden staat... hebben ze helemaal nog niks binnen bij de winkel Ga je dus voor niks naar de stad. Hij staat al paar dagen op verzonden... :x Iemand dat ook al meegemaakt? Ik moest dinsdag maar weer eens proberen... :x
    Ik heb het nog niet meegemaakt, maar ik pleeg ook altijd even een telefoontje alvorens ik naar het filiaal toe ga. Dan weet ik het tenminste zeker !

    Groet
    Dennis 8)

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Grave
    .... Wou net kill bill 2 ophalen die al sinds woensdag op verzonden staat... hebben ze helemaal nog niks binnen bij de winkel Ga je dus voor niks naar de stad. Hij staat al paar dagen op verzonden... :x Iemand dat ook al meegemaakt? Ik moest dinsdag maar weer eens proberen... :x
    1 keer, toen was ie een dag later dan gepland. maar alle andere keren is ie altijd optijd. ga morgen ook kill bill 2 halen, hopelijk is ie er, anders vraag je een exemplaar uit de winkel zelf.
    Yeah, maja had een bon erop staan, dus dan ben je toch weer 5 euro duurder uit als je em uit de winkel dan neemt En maat van me had precies hetzelfde gister met kill bill 2 die allang verzonden was maar er nog niet was Ga volgende week wel weer eens heen.
    toen die keer mijn dvd er nog niet was hadden ze eentje uit eigen voorraad gepakt en mij meegegeven met PJR korting en Free-ID. zij zochten dat verder uit met de internet-afdeling.

Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •