De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard dvdspeler laptop regiovrij maken

    Ik heb een merkloze laptop met een dvd-speler, gewoon in Nederland gekocht. Zijn deze standaard regio 2? Of is dat met laptops anders? Indien regio 2, is het mogelijk deze regiovrij te maken?

  2. #2

    Standaard

    Die spelers zijn Regio 2 en kun je dmv software regiovrij maken. De laptops in NL zijn regio 2.
    Even kijken wat voor DVD-speler je heb en dan zoeken naar software.

  3. #3

    Standaard

    Ook al is de laptop merkloos, de gebruikte onderdelen zijn dat niet.
    Via je hardwarebeheer kun je er meestal wel achterkomen wat voor merk je dvdspeler is en een homepage zoeken om firm/software te downloaden om daarmee je regiovrijheuid te verkrijgen (heh, wat een mooi woord, regiovrijheid).

  4. #4

    Standaard

    Of je download DVD-Region Free. Werkt bij mij op mijn laptop en op mijn 'grote' pc heel goed zonder dat ik de firmware van mijn dvd spelers moet flashen. Let wel: DVD-Region Free is betaalde software, maar er is wel een demo waarmee je kan testen of het bij jou werkt.

  5. #5

    Standaard

    met SiSoft Sandra ken je volgens mij precies zien wat voor hardware je hebt en wat voor merk ;> en dan even google naar een regiocrack .. kweet nie eens of je daarvoor wel het merk moet weten :]

  6. #6

    Standaard

    Op mijn laptop gebruik ik AnyDVD van Slysoft.
    Werkt bij mij perfect...

    groetjes
    Dewo

  7. #7

    Standaard

    Ik begrijp iets niet. Sommige mensen krijgen op hun falie als ze iets durven vragen over ondertitels/divx (terwijl ze de originel film zouden kunnen hebben) maar over het praten over regiovrij maken is wel toegestaan, is dat eigenlijk wel fair?

    Van mij mag iedereen over van alles praten maar ik vroeg het me gewoon af.

  8. #8

    Standaard

    Regio's instellen is volledig legaal.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dewo Sastromihardjo
    Op mijn laptop gebruik ik AnyDVD van Slysoft.
    Werkt bij mij perfect...

    groetjes
    Dewo
    bij mij ook

  10. #10

    Standaard

    Nou als het legaal is dan is het goed, alleen ik vindt dat sommige mensen toch wel erg strak worden gehouden als het gaat om subtitles etc.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •