Bekijk uitslag poll: Wat is de beste Star Wars Film tot nu toe?

Stemmers
211. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Star Wars I: Phantom Menace

    9 4,27%
  • Star Wars II: Attack of the Clones

    19 9,00%
  • Star Wars IV: A New Hope (Originele versie)

    21 9,95%
  • Star Wars IV: A New Hope (Special Edition)

    6 2,84%
  • Star Wars V: Empire Strikes Back (Originele versie)

    46 21,80%
  • Star Wars V: Empire Strikes Back (Special Edition)

    85 40,28%
  • Star Wars VI: Return of the Jedi (Originele versie)

    11 5,21%
  • Star Wars VI: Return of the Jedi (Special Edition)

    14 6,64%
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 205 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik denk wel dat Ep 3 echt goed zal worden en dat alle vragen zullen beantwoord worden. George Lucas is geen fantastische regisseur maar hij kan wel goed het verhaal vertellen en denk wel dat hij aan al deze details dat hij moet uitlegen heeft gedacht.

    Heb het verhaal gevonden van Ep III, en naar mijn mening denk ik niet dat hij iets vergeet.

    VERHAAL STAR WARS EPISODE IIIKNIP
    En wéér een nieuwe versie.....
    Leuk toch, dat speculeren?
    Hmm van mij mag het nu wel mei 2005 zijn...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik denk wel dat Ep 3 echt goed zal worden en dat alle vragen zullen beantwoord worden. George Lucas is geen fantastische regisseur maar hij kan wel goed het verhaal vertellen en denk wel dat hij aan al deze details dat hij moet uitlegen heeft gedacht.

    Heb het verhaal gevonden van Ep III, en naar mijn mening denk ik niet dat hij iets vergeet.

    VERHAAL STAR WARS EPISODE IIIKNIP
    En wéér een nieuwe versie.....
    Leuk toch, dat speculeren?
    Hmm van mij mag het nu wel mei 2005 zijn...
    Hier mijn versie:
    [spoiler:9c2cf225bb]alle jedi muv Palpatine, Vader, Obi-Wan en Yoda gaan dood[/url][/spoiler:9c2cf225bb] :P :wink:

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Ik denk wel dat Ep 3 echt goed zal worden en dat alle vragen zullen beantwoord worden. George Lucas is geen fantastische regisseur maar hij kan wel goed het verhaal vertellen en denk wel dat hij aan al deze details dat hij moet uitlegen heeft gedacht.

    Heb het verhaal gevonden van Ep III, en naar mijn mening denk ik niet dat hij iets vergeet.

    VERHAAL STAR WARS EPISODE IIIKNIP
    En wéér een nieuwe versie.....
    Leuk toch, dat speculeren?
    Hmm van mij mag het nu wel mei 2005 zijn...
    Hier mijn versie:
    [spoiler:9658dacab9]alle jedi muv Palpatine, Vader, Obi-Wan en Yoda gaan dood[/url][/spoiler:9658dacab9] :P :wink:
    Wat een gewaagde voorspelling!

    :wink:
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #79

    Standaard Liever geen SPOILERS meer a.u.b.

    Ik zou het wel prettig vinden als er niet inhoudelijk gesproken wordt in deze thread over deel III. Ik probeer spoilervrij te blijven
    Tnx!

  5. #80

    Standaard

    Kan moeilijk een beste star wars film bepalen.
    Vind return of the jedi erg goed, maar episode 2 ook.
    Ach de rest eigenlijk ook
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  6. #81

    Standaard

    The Empire Strikes Back, Special Edition.
    Als jochie van 9 vond ik deze film al geweldig vanwege de AT-ATs, later ben ik hem vooral gaan waarderen omdat het wat grimmiger en serieuzer is. Films met happy endings zijn er al genoeg. Het maakt het een stuk geloofwaardiger dat het niet altijd even goed gaat. De rebellen krijgen flink op hun lazer, Solo wordt ingevroren, Luke spijbelt van zijn Jedi-opleiding en heeft een bijzonder onprettige familie-reunie, en toch spreekt er hoop uit het einde van de film. En die AT-ATs blijven geweldig en origineel.

    In tegenstelling tot wat iemand anders zei worden de karakters juist in deze film uitgediept. Solo verliest zijn alleen-voor-het-geld-instelling, de romance tussen Solo en Leia komt uit de verf (zonder in klef Hollywood-gedoe te vervallen) en het conflict tussen Luke/Luke's vrienden en Darth wordt persoonlijk in plaats van het anonieme 'een rebel/rebellen' tegen 'het rijk'. Bovendien vind ik dat er toch goed acteerwerk in zit, veel goeie blikken en nuances.

    Special Edition omdat hij er geweldig uitziet, Bespin is er flink op vooruitgegaan en eindelijk de echte Emperor in beeld. Alleen jammer van dat zinloze stukje 'alert my star destroyer to prepare for my arrival'.

    Ik heb meestal een hekel aan kinderen in hoofdrollen, dus Phantom Menace zal altijd onderaan blijven staan. Ze hadden een veel serieuzer jochie moeten nemen. Daarentegen heeft Phantom Menace wel het beste lichtsabelduel, Obi-Wan en Qui-Gon tegen Darth Maul.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SeismicCharge
    Daarentegen heeft Phantom Menace wel het beste lichtsabelduel, Obi-Wan en Qui-Gon tegen Darth Maul.
    Helemaal mee eens.
    Ik heb wel het vermoeden dat we in III het ultieme duel gaan zien.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik heb wel het vermoeden dat we in III het ultieme duel gaan zien.
    Dat denk/hoop ik ook. De gevechtstraining van de acteurs zag er in elk geval heel veelbelovend uit. Ach, nog maar 7 maanden en 10 dagen

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mjlfadriaans
    Dat geneuzel over Hayden is wel overdreven zeg, ja het erinbrengen in deel 6 .... en Obi-Wan wel nog steeds de originele versie .... klopt niet echt .... maar er echt aan storen .... doe ik niet .... en een super acteur is het niet, maar bij Luke S. had ik nu ook niet echt het idee naar 's werelds beste acteur te kijken! De meeste mensen hebben toch duidelijk een aversie tegen die nieuwe films, ja moeten zij weten natuurlijk. Ik vind ze juist steengoed! Special Effects / CGI-overdose hoor je mij niet over klagen, ik vind het best, als het maar iets toevoegt ..... en dat doet het! Jar Jar is top, haha, ik zal wel een van de weinigen zijn die die gast kan waarderen .... ok, liever niet 3 volle films, maar ik kan er wel om lachen. En verder .... ik geniet gewoon van alle delen uiteindelijk.

    Ik hoop wel inderdaad dat deel 3 niet te veel gaten open laat, die 'angst' heb ik ook wel een beetje, maar ja, laten we hopen dat de man misschien toch kiest voor net als LotR een langere film, zodat het beter uitgewerkt kan worden .

    Maar als ik zeg dat ik de nieuwere delen iets beter vind, wil dat niet zeggen dat ik die andere 3 delen helemaal af kraak, ik merk dat het andersom wel vaak het geval is hier . Uiteindelijk telt toch je eigen mening, die polls ach, lekker boeiend, ik trek me er nooit echt wat van aan. Ach, het is leuk als je mening met velen deelt, maar het tegenovergestelde is soms ook wel leuk. Ik vind bijvoorbeeld Hulk een topfilm, ik geloof niet dat het gros van de forumbezoekers hier die mening deelt hehe ! ..... maar zoals ik al zei .... L.B.!
    Hier sluit ik me bij aan (behalve dan dat van HULK :wink: )
    Impressive MOST Impressive!

  10. #85

    Standaard

    Ik mis de optie "Geen, allemaal even slecht"...
    Ik geef namelijk niets om Star Wars...

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Ik mis de optie "Geen, allemaal even slecht"...
    Ik geef namelijk niets om Star Wars...
    Heb je ze wel eens bekeken?

    Die mening deelde had ik een paar weken terug ook, maar na het zien v/d films moet ik mijn mening totaal herzien :P
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb je ze wel eens bekeken?

    Die mening deelde had ik een paar weken terug ook, maar na het zien v/d films moet ik mijn mening totaal herzien :P
    Eerlijk is eerlijk: misschien te weinig om een goed oordeel te vellen. Ik heb ooit eens gekeken naar 1 deel (dat deel met die rood/zwarte kop) en heb ik na een half uur uitgezet...

    Maar als ik de serie een 2e kans geef, in welke volgorde moet ik dan kijken!?!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb je ze wel eens bekeken?

    Die mening deelde had ik een paar weken terug ook, maar na het zien v/d films moet ik mijn mening totaal herzien :P
    Eerlijk is eerlijk: misschien te weinig om een goed oordeel te vellen. Ik heb ooit eens gekeken naar 1 deel (dat deel met die rood/zwarte kop) en heb ik na een half uur uitgezet...

    Maar als ik de serie een 2e kans geef, in welke volgorde moet ik dan kijken!?!
    Ik ben zelf begonnen met 4, 5 en 6 en daarna 1 en 2. Persoonlijk vind ik 4, 5 en 6 beter dan 1 en 2. Ondanks dat de 2 laatsgenoemden er veel beter uitzien qua CGI, vind ik de oudere drie films veel meer sfeer hebben.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb je ze wel eens bekeken?

    Die mening deelde had ik een paar weken terug ook, maar na het zien v/d films moet ik mijn mening totaal herzien :P
    Eerlijk is eerlijk: misschien te weinig om een goed oordeel te vellen. Ik heb ooit eens gekeken naar 1 deel (dat deel met die rood/zwarte kop) en heb ik na een half uur uitgezet...

    Maar als ik de serie een 2e kans geef, in welke volgorde moet ik dan kijken!?!
    Ik ben zelf begonnen met 4, 5 en 6 en daarna 1 en 2. Persoonlijk vind ik 4, 5 en 6 beter dan 1 en 2. Ondanks dat de 2 laatsgenoemden er veel beter uitzien qua CGI, vind ik de oudere drie films veel meer sfeer hebben.
    Helemaal mee eens. De nieuwere films ademen gewoon niet dezelfde sfeer uit als de oude delen. De oude trilogie is geweldig de nieuwe is gewoon best vermakelijk.

  15. #90
    west
    Guest

    Standaard

    persoonlijk vindt ik alle star wars films even goed!! het gaat mij om het totaal plaatje, en lucas zorgt er zeker voor dat dit zal kloppen na EP. III.

    er zweeft al een plot synopsis over EP. III over het net, en als het ook maar een beetje klopt laat lucas geen enkele knoop "tied" (afgezien van wat inlevings fantasie). EP. III wordt écht de film van de zes, want uiteindelijk toch hetgeen wat iedereen wilde zien, wordt hier verteld!! darth vader!!

    en wat ik hoorde over gary oldman is dat hij de stem van general grievious niet doet omdat, er enkele acteurs geen lid waren van het actors guild... vaag. maar goed, ben benieuwd hoe het opgelost is!!

    can't wait!!

  16. #91

    Standaard

    Maar als je nog NIETS gezien hebt, welke volgorde is dan aan te raden ivm het totale plaatje?!?

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Maar als je nog NIETS gezien hebt, welke volgorde is dan aan te raden ivm het totale plaatje?!?
    Ik heb t al eerder gepost:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Episode 1-Phantom Menace
    Episode 2-Attack of the Clones
    Clone Wars TV serie
    Droids TV serie
    Episode 4-A New Hope
    Holiday Special
    Episode 5-Empire Strikes Back
    Episode 6-Return of the Jedi
    Caravan of Courage
    Battle For Endor
    Ewoks TV serie

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Maar als je nog NIETS gezien hebt, welke volgorde is dan aan te raden ivm het totale plaatje?!?
    Het beste is om ze te bekijken in de volgorde waarin ze uitgebracht zijn. (eerst ep 4,5,6, en daarna ep 1,2,3)

    En Episode 1 (waarvan jij een stuk gezien hebt) vind ik ongetwijfeld de minste van de 5. Behalve het spectaculaire eindgevecht was er echt wel niets aan. De meeste star wars fans waren trouwens zelf enorm teleurgesteld met episode 1.

  19. #94

    Standaard

    Thanx guys. Ik zal het er (waarsch. in de kerstvakantie) eens op wagen!!!

  20. #95

    Standaard

    Vond dit op youtube:
    http://www.youtube.com/watch?v=OUUgB...elated&search=

    Moest het even kwijt.


  21. #96

    Standaard

    Geniaal!!! TOP!!!

    Maar om even te reageren op de poll (die ik nu voor het eerst zie ) Ik kan echt niet kiezen. Ik vind de laatste (IV-VI) films allemaal top... Als ik écht moet kiezen, wordt het denk ik toch V - Empire Strikes Back en dan de Special Edition.

  22. #97

    Standaard

    Ik mis mijn favoriete Star Wars film in de poll.. je raad al over welke ik het heb.

  23. #98

    Standaard

    De DVD versie van TPM?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  24. #99

    Standaard

    Vast episode III: Revenge of the Sith. Die was dus nog niet uit tijdens het maken van de poll... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  25. #100

    Standaard

    Duh.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •