Bekijk uitslag poll: Mijn vrouw snapt niets van mijn HT hobby

Stemmers
64. Je mag niet stemmen in deze poll
  • nee, ze snapt er helemaal niets van.

    4 6,25%
  • nee, ze snapt niet waarom ik zoveel DVD's koop.

    10 15,63%
  • nee, ze snapt mijn opwaarderingen van HT apparatuur niet (kabels, speakers etc).

    11 17,19%
  • nee, het is maar film dus rechtstreeks de DVDspeler in de TV is net zo goed.

    10 15,63%
  • gelukkig wel!!!!

    24 37,50%
  • STOMME POL ik ben zelf vrouw!!!!!!!!!!!

    5 7,81%
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 157 van 157 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Maar om dan Bose en B&O in één adem te noemen.....
    Idd......zegt iets over het leken gehalte.
    Ach, begint allebei met B en heeft allebei een O en het geeft allebei geluid. Net als Alfa en Audi, rijdt allebei en begint allebei met een A, geloof me er zijn mensen die het verschil niet weten, gewoon uit desinteresse :wink: en helaas zijn dat meestal wel vrouwen.....

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Maar om dan Bose en B&O in één adem te noemen.....
    Idd......zegt iets over het leken gehalte.
    Ach, begint allebei met B en heeft allebei een O en het geeft allebei geluid. Net als Alfa en Audi, rijdt allebei en begint allebei met een A, geloof me er zijn mensen die het verschil niet weten, gewoon uit desinteresse :wink: en helaas zijn dat meestal wel vrouwen.....
    Edgar, jij wil nog steeds volhouden het poldermodel niet aan te hangen?

  3. #153

    Standaard

    Ik ben niet vies van een normale discussie of bespreking, maar het poldermodel is in mijn ogen toch wel een volslagen doorgeslagen iets.

    Nee dat hang ik niet aan, maar ik ben iemand die zijn mening niet opdringt aan anderen en die graag alle kanten van het verhaal verneemt alvorens een mening te vormen als die er nog niet was en indien nodig zelfs bij te stellen.
    Ik maak derhalve ook nooit fouten, ik creëer slechts kansen om het volgende keer beter te doen :wink: .

    Je kunt het noemen wat je wilt, ik noem het objectief en open, maar geen poldermodel. We hebben het hier over individuen, niet over sociaal-economische belangen, tenzij je onze economische bijdrages wegens het upgrade virus daar onder laat vallen natuurlijk :wink: .

  4. #154

    Standaard

    America's next poldermodel 8)

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Maar om dan Bose en B&O in één adem te noemen.....
    Idd......zegt iets over het leken gehalte.
    Ach, begint allebei met B en heeft allebei een O en het geeft allebei geluid. Net als Alfa en Audi, rijdt allebei en begint allebei met een A, geloof me er zijn mensen die het verschil niet weten, gewoon uit desinteresse :wink: en helaas zijn dat meestal wel vrouwen.....
    Dat zeggen zij ook over: Make-up, schonen (kwantiteit boven kwaliteit), haar etc
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    America's next poldermodel 8)
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #157

    Standaard

    Waarom vrouwen minder geinteresseerd zouden zijn in Hifi of HomeCinema?
    Het gaat bij hun meestal niet om de kwaliteit maar de kwantiteit. Als (je met) iets er maar leuk uitziet.

    2-weg systeem volgens Bose: Een luidspreker met 2 dezelfde weergevers die elk een andere kant op gericht zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •