De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Veiling en Mozilla FireFox ondersteuning

    Hoi,

    Ik kon de woorden Firefox, Mozilla en Netscape niet vinden in de zoekoptie, dus maar een nieuwe thread.

    Wellicht dat jullie het al weten, maar jullie Veiling optie, wordt niet door Mozilla FireFox ondersteund. Omdat deze gratis browser toch steeds populairder wordt, vroeg ik me af of dit nog ondersteund gaat worden op korte termijn?

    Groeten,
    Geoffrey
    Freddy Krueger: [to Jason] Penny for your thoughts?

    (updated on 24-08-2002)

  2. #2

    Standaard

    We weten inderdaad dat de veiling alleen met IE werkt, anders browsers worden momenteel niet ondersteund. Alex is degene die de veiling heeft geprogrammeer dus hij weet dit het best, maar voor zover ik weet is er op de korte termijn geen support voor andere browsers gepland.
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    met UltraBrowser werkt hij wel hoor


  4. #4

    Standaard

    Over Firefox-ondersteuning van de site gesproken: het stemmen onder de recensies werkt onder FF ook steeds pas als je 2 keer stemt.

  5. #5

    Standaard

    Al enig nieuws over firefox ondersteuning?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Over Firefox-ondersteuning van de site gesproken: het stemmen onder de recensies werkt onder FF ook steeds pas als je 2 keer stemt.
    Ik kan niet stemmen met FF. Als ik me inlog op het forum en dan terugga naar Recensies dan staat er dat ik niet ingelogd ben. Zal wel aan m'n instellingen liggen ofzo

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •