De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.

Discussie: Stargate-SG1

  1. #1

    Standaard Stargate-SG1



    Een complete resourse voor alles mbt. Stargate-SG1 is te vinden op http://www.stargate-sg1.nl

    Inclusief de laatste nieuwe releases op DVD!

  2. #2

    Standaard

    Stargate Sg-1 Roxorzz...

    Ik heb ze nu bijna allemaal tot aan nr 16 (de dvd's dan) en moet alleen de laatste nog kopen..

    SUPER serie... JAFFA KREE.... CHA'PA AI heheh of zo iets
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  3. #3

    Standaard

    Stargate rules alleen jammer dat die dvd-krengen zo duur zijn

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door arno
    Stargate rules alleen jammer dat die dvd-krengen zo duur zijn
    idd... gelukkig kon ik bij een kennis deel 1 tot en met 12 in een keer kopen (nog gesealed) voor maar 350 gulden... dus dan schiet het lekker op !!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  5. #5

    Standaard

    Waarom, waarom brengt Fox/MGM toch van die losse delen uit. Een boxset is toch veel handiger. In de US is dat heel normaal Speaking of 1e seizoen. Zijn er eigenlijk 1e seizoen episodes (behalve de pilot) uitgebracht in Regio 2 smaak?


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Waarom, waarom brengt Fox/MGM toch van die losse delen uit. Een boxset is toch veel handiger. In de US is dat heel normaal Speaking of 1e seizoen. Zijn er eigenlijk 1e seizoen episodes (behalve de pilot) uitgebracht in Regio 2 smaak?
    regio 2 smaak heeft alleen de delen 1 t'm (nu) 18 waarvan deel 1 de pilot en 2 "beste" afleveringen zijn.. en deel 2 begint met Seizoen 2

    Daarom heb ik die mooie box die je hebt geplaatst maar geimporteerd..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  7. #7

    Standaard

    Waarom zijn de afleveringen van het eerste seizoen nooit uitgebracht?
    Ben sinds kort ook deze serie aan het sparen en ben zeer onder de indruk van Stargate alleen mis je tijdens het kijken van de eerste dvd (met uitzondering van de pilot) wel veel achtergrond informatie.
    Zou MGM misschien eens een dvd of twee uitbrengen met die afleveringen?
    Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex. - Phillip J Fry - Futurama

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Schouten
    Zou MGM misschien eens een dvd of twee uitbrengen met die afleveringen?
    Helaas pindakaas... Een Regio 2 versie van het eerste seizoen zit er (in ieder geval voorlopig) echt niet in... Maar ik ben al lang blij dat ze de rest in ieder geval wel uitbrengen...

    Maar seizoen 1 zou ik gewoon in de R1 box kopen.. heb je in ieder geval je achtergrond informatie...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  9. #9

    Standaard

    Seizoen 2 setbox komt in September in the US uit. Wanneer deze in Europa komt is nog steeds onduidelijk.
    Wel is het zo dat de populariteit van de serie enorm gegroeit is in Europa, waardoor de kans groter is dat deze nog dit jaar verschijnt.
    Meer nieuws op Stargate-sg1.nl
    Overigens komt 13 februari het volgende DVD deel uit van Stargate-SG1, dit is het einde seizoen 4.

  10. #10

    Standaard

    p.s.
    Als zich er iemand geroepen voelt om de DVD's te reviewen... Graag zelfs! Meer info in het forum van stargate-sg1.nl .
    De bedoeling is dat er leuke goodies tegenover komen te staan.
    Wellicht is het msschien ook een goed idee diezelfde review hier op DVD.nl te plaatsen (Eric????).

    bvd.
    Editor Stargate-SG1.nl

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cobben
    p.s.
    Als zich er iemand geroepen voelt om de DVD's te reviewen... Graag zelfs! Meer info in het forum van stargate-sg1.nl .
    De bedoeling is dat er leuke goodies tegenover komen te staan.
    Wellicht is het msschien ook een goed idee diezelfde review hier op DVD.nl te plaatsen (Eric????).

    bvd.
    Editor Stargate-SG1.nl
    Uhmmm wat voor leuke goodies moet ik dan aan denken, aan mijn collectie te zien moet ik nl wel wat leuke reviews kunnen maken
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  12. #12

    Standaard Misschien bekend, maar toch...

    Wat betreft Stargate SG-1 reviews. DVD-Home heeft een aantal volumes van Stargate besproken. Te weten vol 8 t/m 14 en 18. Beetje vreemd dat niet alle delen zijn besproken.

  13. #13

    Standaard

    Op dit moment is er nog niet veel, maar we zijn bezig om een deal te sluiten met MGM-uk om voor goodies te zorgen en/of in ieder geval de rechten te hebben om ze te maken
    But... it's still work in progress..

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •