De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1
    incubus
    Guest

    Standaard Friends alarmsignaal???? Kijk ze na!!!

    Gisteren waren mijn vriendin en ik van plan om nog eens wat afleveringen van Friends te kijken. Toen ik een willekeurige schijf uit de Friends superbox haalde, viel me het volgende op:

    In het midden net buiten het zwarte randje van de schijf was een duidelijk klein ringetje waar te nemen die er in eerste instantie niet was. Het plastic van de middenring voelt ook een beetje plakkeriger aan. Ik heb de volledige schijf getest en deze werkt zonder enige afspeelproblemen. Ik heb nog meer schijven bekeken op deze afwijking en er zijn er meer die het hebben, sommige iets meer dan andere.

    We hebben alle afleveringen slechts eenmaal gekeken, maar ik vind deze bevinding enigszins toch wat beangstigend... Ze zitten mooi in een stofvrije kast, in de originele snappers, in de superbox.

    De mensen die de superboxen hebben of friends titels in huis hebben... Kijken jullie deze even na of jullie een soortgelijke verandering in het midden zien??? Dit was absoluut bij aankoop niet aanwezig.

    Ik hoop maar dat dit niet erger gaat worden!!!! Die friends afleveringen wil ik nog aan mijn kleinkinderen laten zien

  2. #2

    Standaard

    Lees en huiver:

    http://www.dvdtalk.com/forum/showthr...ghlight=Warner

    En die stofvrije kast (met beperkte luchtcirculatie) zou wel eens slecht voor je DVD's kunnen zijn. Allemaal speculaties in die thread van DVDtalk, maar MDF en spaanplaat bevatten inderdaad een hoop vluchtige stoffen, die misschien zouden kunnen reageren met componenten in de DVD's.

    No 1 kandidaat voor 'discrot' schijnt Contact regio 1 te zijn, eerste persingen. Die heb ik ook, maar al sinds 1999 niet meer bekeken. Zal vanavond eens kijken hoe die nu speelt.

  3. #3
    incubus
    Guest

    Standaard

    Ik ken het DVD-rot gebeuren, maar het vreemde bij friends is wel het feit dat het geen DVD 9's zijn... Het zijn flippers met elke zijde een DVD 5 zijde. DVD-rot trad bij mij tot nu toe enkel op bij DVD 9 schijfjes.

    Mijn rot schijven waren tot nu toe:
    - Never say never again (eerste batch)
    - Stendhal syndrome (eerste batch, gekleurd label)
    - Poltergeist 2 (Eerste batch)
    - The langoliers (allemaal)
    - Angel heart (allemaal)
    - Donnie Brasco (eerste batch)

    Al mijn james bond schijfjes hebben nu ook al een lichte verkleuringsrand aan de uiterste rand van de schijven. (die zijn mij heilig!!!)

    Tweede seizoensbox van X-files heb ik al 3X omgeruild bij de FRS!!! 1ste schijfje een lijmdruppel verhard op de blinkende zijde, een andere keer het tweede schijfje met ROT problemen. Pixelatieproblemen en dergelijke. Bij de derde box die arriveerde waren ook enkele schijfjes niet goed zodat ik uiteindelijk de goede schijfjes van de box die ik had maar overzette naar de derde!!!

    Ik hoop echt niet dat dit nu ook bij Friends staat te gebeuren!!!

    (Is het ook al iemand opgevallen dat de paramount boxen van star trek Deep space nine van een vrij slechte kwaliteit zijn???? Ik heb al verschillende seizoensboxen omgeruild omdat de middenring van verschillende schijfjes heel erg broos waren en waarin duidelijk barsten en scheuren aanwezig waren vanop het moment deze uit de verpakking kwamen. Bij seizoen 1 heb ik een omruiling gehad bij de FRS en toen ik de nieuwe opende viel een stuk van 1 van de schijfjes uit de verpakking!!! Weeral de middenring die erg broos was....)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •