Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 70 van 70 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik heb alleen het gevoel dat je dat alleen bij mij doet en niet naar andere kijkt
    Bij jou valt het misschien wat meer op... en dat zou me nog meer tot nadenken zetten!
    Maar niet gevreesd... In totaal heeft Offie vannacht zo'n 250 off-topics verorberd!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Bij jou valt het misschien wat meer op... en dat zou me nog meer tot nadenken zetten!
    Ik zal proberen zoveel mogelijk on-topic te blijven, maar het kan toch gebeuren dat je soms afdwaald?

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Maar niet gevreesd... In totaal heeft Offie vannacht zo'n 250 off-topics verorberd!
    Zo, dat is een hoop, krijgt ie er geen buikpijn van?? Je moet wel oppassen dat Offie niet te dik wordt hoor, anders kan ie straks niks meer eten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Kom op Hartog, denk even na.

    Als iedereen berichten gaat posten in de trant van: "Die moet ik ook hebben" zonder daadwerkelijk iets te melden, dan raakt het forum zodanig vervuild dat je hier volgend jaar in je eentje zit...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    maar het kan toch gebeuren dat je soms afdwaald?
    Zeker... en dat is ook geen probleem, want anders waren er misschien nog wel veel meer van je berichten verslonden... Een korte off-topic reactie op iemands on-topic berichten is geen enkel probleem. Maar wanneer er hierdoor een compleet nieuwe off-topic discussie ontstaat, dan is Offie snel geneigd om alle vervolgberichten te verteren...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik zal proberen zoveel mogelijk on-topic te blijven, maar het kan toch gebeuren dat je soms afdwaald?
    Het kan gebeuren ja, ik doe er zelf vaak ook aan mee maar soms begint het meer op een chatroom te lijken en dat is dus niet de bedoeling lijkt me. Je hebt afdwalen en afdwalen

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remco Out
    Zo, dat is een hoop, krijgt ie er geen buikpijn van??
    Valt wel mee, geloof ik... Ik sta er verbaasd van wat Offie weet weg te proppen... Hij heeft zelfs nog niet 1 keer overgegeven...

    Meer over Offie

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Maar wanneer er hierdoor een compleet nieuwe off-topic discussie ontstaat, dan is Offie snel geneigd om alle vervolgberichten te verteren...
    Tenzij je eerst de kans krijgt om het off-topic gebeuren te vervolgen in een nieuwe thread (general o.i.d), hoop ik schoon schip makenis een goed idee, maar wel met beleid

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    schoon schip makenis een goed idee, maar wel met beleid
    Geen zorgen hoor... het gebeurd regelmatig dat ik interessante off-topic discussies afsplits naar een nieuwe thread met een passende titel...
    Maar... Wanneer de OT-discussie uitmond in een kinderachtige en nietszeggende chat, of in een "koffietafel-conversatie" tussen een aantal personen, dan is dat dus duidelijk een feestmaal voor Offie!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    Tenzij je eerst de kans krijgt om het off-topic gebeuren te vervolgen in een nieuwe thread (general o.i.d)
    Die kans heb je natuurlijk altijd. Het is immers een kleine moeite om, als een discussie off-topic geraakt, een nieuwe thread aan te maken. Kwestie van een link naar de nieuwe thread posten en klaar ben je. Dat hoeft niet per definitie een taak van de moderators te zijn natuurlijk. En zoals Alex al aangeeft krijgen informatieve 'off topics' wel degelijk een nieuwe thread.

  11. #61

    Standaard

    Hey, als je nou maar genoeg post wordt je vanzelf fossiel.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Geen zorgen hoor... het gebeurd regelmatig dat ik interessante off-topic discussies afsplits naar een nieuwe thread met een passende titel...
    Maar... Wanneer de OT-discussie uitmond in een kinderachtige en nietszeggende chat, of in een "koffietafel-conversatie" tussen een aantal personen, dan is dat dus duidelijk een feestmaal voor Offie!
    Begrepen...

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruben J.
    Hey, als je nou maar genoeg post wordt je vanzelf fossiel.
    Die behoefte heb ik niet Wil mijn bedragen zoveel mogelijk ter zake doend laten zijn, waarbij ik mij van tijd tot tijd een off-topic opmerking veroorloof... Het totaal aantal post groeit (dan) vanzelf...

  14. #64

    Standaard

    Inderdaad 100 posts.
    Ik ben op weg en ik zeg je het is niet makkelijk

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Inderdaad 100 posts.
    Ik ben op weg en ik zeg je het is niet makkelijk
    Gaat je vast nog lukken op je 16e verjaardag... Gefeliciteerd!

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Inderdaad 100 posts.
    Ik ben op weg en ik zeg je het is niet makkelijk
    Dat is het zeker niet en als je denkt dat je er bent, zou Offie zomaar wat posts van je kunnen inslikken, ja echt waar Offie slikt WEL door

  17. #67

    Standaard

    Als er zoveel offtopic gepost word waardoor een thread verzand in een "koffietafel gesprek" is daar schijnbaar behoefte aan. Misschien een idee om een DVD.nl chatroom te maken?

    Zie net dat daar al een thread over is. Sorry, zat te pitten.
    Groeten,
    André
    Mijn mini DVD-Collectie

  18. #68

    Standaard

    Ik wilde alleen even melden dat ik bij deze ook senior member ben!!!!

    Yessssssssssssss..............!!

  19. #69

    Standaard

    Gefeliciteerd Jokey, nu voor de volgende mijlpaal en wel de 1000 posts. Dus nog even doorposten, maar wel informatief blijven he en niet te veel off topic posten.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard

    Volgens mij is dit aardig offtopic...
    Nu heb ik persoonlijk niet zoveel moeite met offtopic posts, maar in een op- / aanmerkingen forum is het redelijk storend...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •