Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 88 van 88 worden weergegeven.

Discussie: The Meg

  1. #76

    Standaard

    Tja een monster haaienfilm in PG-13, dat zal heel spannend, eng en schokkend worden....
    Laatst aangepast door Hombre : 20-04-2018 om 10:37
    "A man's got to know his limitations", ...

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Er bestaat al een topic van Meg: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...t=Meg+jan+bont
    Misschien even samenvoegen.
    Done
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #78
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Trailer #3

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Done
    Wellicht kan je de Topic titel ook aanpassen naar The Meg?

  5. #80
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Wellicht kan je de Topic titel ook aanpassen naar The Meg?
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  6. #81
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Done
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Done
    Dank je wel

  8. #83

    Standaard

    Trailer in de bios nu 2x gezien, lijkt wel een lekker ontspannen filmpje. Maar ja, Jason Statham.....dat maakt het bijna weer een thuis-kijk-filmpje.

  9. #84

    Standaard

    Vandaag gezien. Zo'n grote haai is natuurlijk grote onzin, dus dit soort films moet je - buiten je 3D bril - al met een andere bril bekijken. Vooral niet te serieus nemen, het hangt met clichés aan elkaar. Jammer dat er ook wat sentimentele stukken in zaten, maar verder als horror/komedie best te pruimen. Vele malen beter dan Jaws 3D in elk geval. Dus dat is alvast winst

    Ik zat nog te wachten op een Jaws referentie in de trant van "You're gonna need a bigger boat", maar helaas... Had hier wel van toepassing geweest, al lag dat ook wel weer teveel voor de hand natuurlijk. Maar in een film als deze had het gepast.

    P.S. ik zie enkel nog een 4K uitgave aangekondigd, helaas (nog) geen 3D...schandalig!
    Laatst aangepast door BigLebowski : 09-08-2018 om 23:08
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    ...P.S. ik zie enkel nog een 4K uitgave aangekondigd, helaas (nog) geen 3D...schandalig!
    Wat is dit dan?: https://www.bol.com/nl/p/the-meg/920...B&gclsrc=aw.ds ????

  11. #86

    Standaard

    Ah, op Bol had ik niet gekeken....ben steeds meer enkel nog op import gefocust. Maar hij komt er dus wel, dat is mooi. De prijs hebben we het dan maar even niet over
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Ah, op Bol had ik niet gekeken....ben steeds meer enkel nog op import gefocust. Maar hij komt er dus wel, dat is mooi. De prijs hebben we het dan maar even niet over
    Je kan hem inderdaad beter bij Zavvi.nl kopen, daar is ie namelijk een heel stuk goedkoper (€ 22,99) : https://www.zavvi.nl/blu-ray/meg-3d/11809593.html

  13. #88

    Standaard

    Ik heb er geen haast mee Maar wel fijn om te zien dat ze hem bij Zavvi aanbieden. Vreemd dan dat hij nog steeds niet op blu-ray.com staat. Maar goed, hij komt eraan!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •