Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 88 worden weergegeven.

Discussie: The Meg

  1. #1

    Standaard The Meg

    Jan De Bont Helming Big Screen MEG

    Jan De Bont will direct the big screen adaptation of Steve Alten shark thriller MEG, about the prehistoric ancestor of the great white shark.
    Variety says Guillermo del Toro, Larry Gordon, and Lloyd Levin - who all three were behind the Hellboy movie - will produce along with CHUD.com creator Nick Nunziata and Ken Atchity. Here's how Alten describes the book:

    On a top-secret dive into the Pacific Ocean's deepest canyon, Jonas Taylor found himself face-to-face with the largest and most ferocious predator in the history of the animal kingdom. The sole survivor of the mission, Taylor is haunted by what he's sure he saw but still can't prove exists - Carcharodon megalodon, the massive mother of the great white shark. The average prehistoric Meg weighs in at twenty tons and could tear apart a Tyrannosaurus rex in seconds.

    Written off as a crackpot suffering from post-traumatic stress disorder, Taylor refuses to forget the depths that nearly cost him his life. With a Ph.D. in paleontology under his belt, Taylor spends years theorizing, lecturing, and writing about the possibility that Meg still feeds at the deepest levels of the sea. But it takes an old friend in need to get him to return to the water, and a hotshot female submarine pilot to dare him back into a high-tech miniature sub.

    Diving deeper than he ever has before, Taylor will face terror like he's never imagined, and what he finds could turn the tides bloody red until the end of time. MEG is about to surface. When she does, nothing and no one is going to be safe, and Jonas must face his greatest fear once again.

    De Bont has previously directed Speed, Twister, Speed 2: Cruise Control, The Haunting, and Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life.
    To learn more about MEG, visit the official book site and movie site.

    Variety
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-07-2018 om 20:19 Reden: Titel wijziging
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  2. #2

    Standaard

    Heb er laatst ook al es iets over gelezen op Chud.com. Dit schreeuwt toch gewoon B-film . Maar ja met een fatsoenlijk budget en boven alles een goed verhaal kan t altijd wat worden. Jan de Bont...2 goeie films geregisseerd (Speed, Twister).....2 hele slechte (The Haunting, Tomb Raider 2) een megaslechte (Speed 2 ) maar ook weer 2 superfilms geproduceerd (Equilibrium, Minority Report)....dus Jan ga je nu weer een goede film regisseren?
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  3. #3

    Standaard

    Zo, zo... Werd wel eens tijd zeg! Een film over dit boek werd al aangekondigd voordat Deep Blue Sea uitkwam!

    D8 dat ze eerst een andere boek van deze schrijver gingen verfilmen...

    Ben ooit aan het boek begonnen, maar nooit uitgelezen...

  4. #4

    Standaard

    Ik moet toegeven het ziet er toch wel aardig uit.




  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Ik moet toegeven het ziet er toch wel aardig uit.



    We need a bigger boat...... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #6

    Standaard

    Persoonlijk zie ik Jan liever achter de camera...
    Maar we zullen zien.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Ik moet toegeven het ziet er toch wel aardig uit.



    We need a bigger boat...... :wink:
    waaaaaaaaaaaaaay bigger!!!!!!!! damn. Das een complete duikboot, zo groot.

  8. #8

    Standaard

    Tomb Raider 2 vond ik anders best tof. Beter dan 1. Meer actie en hele mooie opnames. Maar dat krijg je dan ook met Jan.

  9. #9

    Standaard

    Mijnheer De Bont is zeker een aardige camera man, maar deze B-film zal toch echt niet echt veel artistieke waarde hebben. De portemonaie wordt misschien gevuld, but that's all.
    CGI ook een beetje op niveau en niet een "Shark's Tale" haai :wink:

  10. #10

    Standaard

    dat is een grote vis man!
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  11. #11

    Standaard

    Dit zou zomaar eens een Boxoffice hit kunnen worden, maar ja bij Jan weet je het nooit het is top of flop :wink:

    Het lijkt me overigens wel een strak filmpje.
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  12. #12

    Standaard

    Maarre, zie ik iets over het hoofd, of zijn die posters gewoon fan-art en is er nog helemaal niks bevestigt?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Maarre, zie ik iets over het hoofd, of zijn die posters gewoon fan-art en is er nog helemaal niks bevestigt?
    Nee toch, in de eerste post staat toch min of meer een bevesteging lijkt mij
    Of wat bedoel je anders?
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  14. #14

    Standaard

    Jan is Eindhovenaar

    Conclusie: hij ruled 8)

  15. #15

    Standaard

    Wow, ik heb laatst Shark Hunter gehuurd en dat is natuurlijk bagger (..duh..) en toen zat ik al zo te discussieren met mezelf waarom dit concept niet aantrekkelijk is voor een groter budget.

    I just love shark movies. Dus Jantje, zet em op
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wizz-Art
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    Maarre, zie ik iets over het hoofd, of zijn die posters gewoon fan-art en is er nog helemaal niks bevestigt?
    Nee toch, in de eerste post staat toch min of meer een bevesteging lijkt mij
    Of wat bedoel je anders?
    To learn more about MEG, visit the official book site and movie site.

    Site = http://www.stevealten.com/meg_intro.htm

    Exclusive info of iets dergelijks zegt:

    ATTENTION HOLLYWOOD

    The dramatic rights to Steve Alten's International Best-Seller, MEG, are now available through 1-888..............

    We hope you enjoy this little 'appetizer' created by MEG fans around the world who can't wait to see.....
    Dat suggeert dat de rechten van het hele boek nog niet eens zijn verkocht, en er dus onmogelijk al een regisseur kan zijn aangesteld..?

    En, er staat dat dat artwork van 'fans' is..

  17. #17

    Standaard

    Dan weet ik het ook niet meer
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  18. #18

    Standaard

    Tja, dan zal die site nog niet geupdated zijn zeker.


    Als ze al een producer hebben voor de film, dan zullen de rechten wel in orde zijn normaal.
    "For relaxing times... make it Suntory time." - Bob Harris

    The Collection

  19. #19

    Standaard

    Hey Beter!
    Ik heb hier het boek van!
    En die vond ik wel goed.
    Maar ja wie ben ik?
    Oké, er is super veel gejat van Jaws!
    Maar ja beter goed gejat dan slecht bedacht
    En dan bedoel ik dus het boek..
    Hoop dat de film beter zal zijn dan shark atack
    Want die films zijn wel deep triest…
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  20. #20

    Standaard

    De afbeeldingen op de site zien er wel goed uit, als het maar niet zo wordt als Deep Blue Sea. Daarin zag je te goed dat het nep was, terwijl het verhaal wel aardig was.
    We need a bigger boat... (JAWS)
    DVD-Collectie

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rut
    De afbeeldingen op de site zien er wel goed uit, als het maar niet zo wordt als Deep Blue Sea. Daarin zag je te goed dat het nep was, terwijl het verhaal wel aardig was.
    Inderdaad! Ik kan me nog zo ontzettend goed herinneren dat de technische lui achter DBS in een interview stellig beweerden dat het zo'n beetje onmogelijk zou zijn om het verschil te zien tussen de beelden met de shots van een echte haai en de CGI-sharks. Super realistisch. Nou...
    Gelukkig heb je dan nog Michael Rapaport en LL Cool J, zodat je die opmerking bijna zou vergeten.

    Dus als ik het goed begrijp, is het nog helemaal niet zeker dat er ook daadwerkelijk aan dit projekt gewerkt gaat worden?

    Bummer zeg
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  22. #22

    Standaard

    Op Planet.nl staat ook een stukje:

    HOLLYWOOD (ANP) - De Nederlandse regisseur Jan de Bont werkt aan een nieuwe film, genaamd MEG. Dat heeft zijn productiemaatschappij Blue Tulip vrijdag bevestigd. De thriller vertelt over een prehistorische haai die zich kilometers onder de zeespiegel op wonderbaarlijke wijze in leven heeft gehouden.
    Wanneer bekend wordt dat de haai zich daar bevindt, daalt een team wetenschappers met gevaar voor eigen leven af naar de zeebodem.

    MEG is gebaseerd op de gelijknamige bestseller van auteur Steve Alten. De titel is een afkorting voor Megalodon, de wetenschappelijke naam voor de prehistorische haai.
    De film wordt mede-geproduceerd door filmmaker Guillermo del Toro. Del Toro verwierf bekendheid met succesfilms als Blade II en Hellboy.

    Opnames:
    Wie de rollen in de film gaan vervullen is nog niet bekend. Ook is niet duidelijk wanneer de opnames van MEG van start gaan. ,,Er zijn meer projecten die Jan voorbereidt'', aldus zijn zegsman. Een andere film waar De Bont zich op dit moment als producent op concentreert is The Duelist, het Amerikaanse regiedebuut van de Nederlandse regisseur Roel Reiné. Deze film moet volgend jaar worden opgenomen.

    MEG wordt de eerste film van Jan de Bont sinds de tweede Lara Croft-film die hij vorig jaar maakte. Net als de producties die hij daarvoor afleverde, Speed II (1997) en The Haunting (1999), was Tomb Raider II zowel commercieel als artistiek geen succes. De Bont vestigde als regisseur naam in Hollywood met de eerste Speed (1994) en de tornadofilm Twister (1996).


    Bron: Panet.nl

    Zou best wel eens een ardige film kunnen worden als Jan het goed aanpakt. Maar over het algemeen vind ik Jan nou niet bepaald een goede regisseur. Vindt dit eerlijk gezegd een typisch schoolvoorbeeld van "schoenmaker blijf bij je leest" en dat is cameraman waarin hij wel tot de top berhoord(e ?).
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  23. #23

    Standaard

    Hmm, ik dacht er vandaag iets in het AD over te lezen, dus dit project lijkt vaste vormen te gaan krijgen
    I am fire
    I am..........Death

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart de Rechter
    Ik moet toegeven het ziet er toch wel aardig uit.

    Lijkt me wel cool. Maar dat internet adres onderaan de poster linkt nou niet bepaald naar een haaienfilmsite...

  25. #25

    Standaard

    Die film MOET ik zien!
    Heb dat boek ooit eens ergens zien liggen, toen niet gekocht
    Binnenkort nog maar eens gaan kijken of ik het toch nog kan vinden...

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •