Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 88 worden weergegeven.

Discussie: The Meg

  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Dit ziet er zeker spectaculair uit! Maar zijn er al officiele trailers? Maar zoals het er nu uit ziet ga ik er zeker naar toe?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  3. #53

    Standaard

    Ik had het niet verwacht na de verschrikkelijke speciale effecten van Deep Blue Sea, maar de effecten in deze film zien er echt wel goed uit.

    Maar ik ben wel zeker dat het nooit aan Jaws kan raken, maar goed, misschien wordt het wel nog een leuke film op zich.

  4. #54

    Standaard

    WOW, die sprong naar de helicopter....

    Als je 'm frame voor frame afspeelt zie je vlak voor ze de heli gaat raken en 't beeld op zwart gaat aan de rechterkant van dr bek iets zitten wat eruit steekt... op ligt dat aan mij?!?

    Je ziet 't ook wanneer ze los komt van 't water. Misschien een vissersbootje of zo... als dat zo is 'They're gonna need a bigger boat!'

  5. #55

    Standaard

    Dat filmpje lijkt me een demofilmpje van de renderengine van Scanline (een engine die gewéldige watereffecten kan renderen) en geen VFX voor deze film, of heb ik iets gemist? Er zijn namelijk nog veel meer van dit soort demofilmpjes van Scanline

  6. #56

    Standaard

    In eerder artwork zien we ook al een haai naar een helikopter springen. Heb zelf het boek niet gelezen, maar lijkt me wel heel toevallig dat ze nou net dit in een demofilmpje van zichzelf stoppen.

    Moet natuurlijk wel gezegd worden dat de naam 'Meg' nergens genoemd wordt op de site.

  7. #57

    Standaard

    Maar wel Megdalon... -> Gallery clips..
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    In eerder artwork zien we ook al een haai naar een helikopter springen. Heb zelf het boek niet gelezen, maar lijkt me wel heel toevallig dat ze nou net dit in een demofilmpje van zichzelf stoppen.

    Moet natuurlijk wel gezegd worden dat de naam 'Meg' nergens genoemd wordt op de site.
    In het boek springt de Meg ook naar een helikopter (blz. 153 in mijn boek :wink: )

  9. #59

    Standaard

    Ik hoef niet zo nodig weer een haaienfilm. :wink:

    Mischien dat Jan de Bond er toch nog wat leuks van maakt.
    :wink:

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S.
    Starship Troopers 2 is al uit, maar barslecht...
    Dat vond mijn sub wel meevallen 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    In eerder artwork zien we ook al een haai naar een helikopter springen. Heb zelf het boek niet gelezen, maar lijkt me wel heel toevallig dat ze nou net dit in een demofilmpje van zichzelf stoppen.

    Moet natuurlijk wel gezegd worden dat de naam 'Meg' nergens genoemd wordt op de site.
    In het boek springt de Meg ook naar een helikopter (blz. 153 in mijn boek :wink: )
    Pakt ze m? (spoilertag antwoord aub... scheelt me 153 blz lezen... :P )

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yu
    In het boek springt de Meg ook naar een helikopter (blz. 153 in mijn boek :wink: )
    Pakt ze m? (spoilertag antwoord aub... scheelt me 153 blz lezen... :P )
    [spoiler:72f425281f]De meg springt uit het water, maar de helikopter trok al op. Hierdoor raakt de Meg met d'r snuit de helikopter, die vervolgens onbestuurbaar raakt. De helikopter tolt en dreigt neer te storten in de oceaan, maar de rotorbladen vinden weer houvast in de lucht, waardoor de helikopter weer bestuurbaar wordt en ze weg kunnen vliegen/ontsnappen[/spoiler:72f425281f]
    Alsjeblileft :wink:

  13. #63

    Standaard

    Jan de Bont Turns on Stopping Power
    Source: Variety May 1, 2006


    Jan de Bont is set to direct action-thriller Stopping Power for Intermedia, Bill Block's QED International and German f/x house action concept, which are together producing and co-financing the film.

    Variety says Richard Shepard (The Matador) is revising the original script by Eric Red (The Hitcher). Filming begins in Germany in September. QED will handle worldwide sales.

    The story revolves around a test pilot in Berlin who is on vacation with his daughter and girlfriend when their RV is hijacked at a gas station -- with the daughter inside.

    The producers are Intermedia's Scott Kroopf, Alison Haskovec and Ollie Madden, QED's Block and Paul Hanson and action concept's Hermann Joha, Achim Schmitz and Daniel Hetzer.

    de Bont previously directed such films as Speed, Twister and Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life. He is planning to direct the shark action-adventure Meg for New Line, but that film won't be ready by next year, as originally planned.

  14. #64

    Standaard

    Deze film is volgen IMDB inmiddels In production en de screenplay(adaption) komt van Shane Salerno. Hij is onder meer 'bekend' van 'Shaft' en 'Armegeddon'. Ik kijk er nog steeds naar uit.. Is er al meer bekend?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  15. #65

    Standaard

    Meg Movie Moving Forward?



    Source: Variety December 31, 2006

    Variety reports that Steve Alten's prehistoric shark story Meg may finally move forward in 2007.

    Like many would-be tentpoles, the movie fell victim to escalating costs as well as New Line's focus on other pricey pics, says the trade about the delays.

    New Line picked up the rights last year and put the film on the fast track for a 2006 release. At the time, it was hoping to make Meg for $75 million, with a significant chunk financed by selling off foreign distribution rights. But when the estimated budget came in much higher -- some put the figure at $150 million, mostly due to costly f/x -- New Line began scaling back.

    Now, Meg is looking to shoot this spring for a summer 2008 release, at the earliest.

    "I have no doubt Meg will swim," says director Jan de Bont. Alten, meanwhile, says he won't begin the book "Meg 4: Hell's Aquarium" until the movie is greenlit. "I need the movie to generate publicity for that book," he says.

    Variety
    'A thing of beauty, is a joy forever'

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Ik hoef niet zo nodig weer een haaienfilm. :wink:

    Mischien dat Jan de Bond er toch nog wat leuks van maakt.
    :wink:
    Dat denk ik dus ook, een haaie film hoef niet voor mij! Maar het feit dat een Nederlander het maakt, maakt het plots weer interressant!

  17. #67

    Standaard

    Effe na 9 jaar een update:

    Jon Turteltaub gaat zich wellicht op haaienfilm 'Meg' storten



    Voor de liefhebbers die van haaienfilms houden, en met in het bijzonder titels die om de gigantische Carcharodon megalodon gaan, is er weer goed nieuws. Al sinds 1997 trachten diverse filmstudio's het boek Meg: A Novel of Deep Terror van auteur Steve Alten naar het witte doek te brengen. Jan de Bont en Guillermo del Toro waren regisseurs die er o.a. een gooi naar deden. Eli Roth was de laatste filmmaker die met Warner Bros. gesprekken voerde om het project voor zijn rekening te nemen. Dit vond alweer vorig jaar in juni plaats. Vermoedelijk heeft Roth de film aan zich voorbij laten gaan, want er wordt nu gemeld dat Jon Turteltaub (National Treasure) interesse heeft.

    Alten heeft een serie rondom de moeder der haaien geschreven, totaal bestaande uit 6 delen. Het hoofdpersonage is Jonas Taylor, een professor die in de Grote Oceaan recht tegenover het prehistorische wezen komt te staan. Taylor is de enige overlevende van de missie en wordt achtervolgd door wat hij gezien heeft: iets dat hij niet kan bewijzen. Het roofdier Meg is 18 meter lang, weegt 18.000 kilo en kan een T-Rex in secondes verslinden met haar grote tanden.

    Thuisgekomen waant iedereen Taylor een mafketel die aan posttraumatische stressstoornis lijdt. Om zijn ontdekking in leven te houden spendeert hij zijn carrière met het bedenken en schrijven van theorieën inzake de grote witte haai. Wanneer een oude vriend aan Taylor vraagt om terug naar de zee te gaan, besluit hij de confrontatie opnieuw aan te gaan in een kleine hightech-duikboot. De terreur die hun kant op komt is er één zoals Taylor nog nooit gezien heeft. Meg verwaarloost haar gewoontes, verlaat de dieptes van de donkere zeeën, en trekt eropuit om het oppervlakte van de wateren onveilig te maken.

    Het laatste scenario is geschreven door Dean Georgaris. Hij pende o.a. Lara Croft Tomb Raider: Cradle of Life, Paycheck en The Manchurian Candidate. De productie moet verwezenlijkt worden door Apelles Entertainment, Gravity Pictures en Maeday Productions.

    Bron: Filmtotaal.nl

    P.s Zou misschien de topic titel aangepast kunnen worden naar Meg?

  18. #68

    Standaard

    Jason Statham neemt het op tegen een gigantische haai in 'Meg'



    Jason Statham gaat een hoofdrol spelen in
    Meg, een film van regisseur Jon Turteltaub (National Treasure) gebaseerd op een boek van Steve Alten. Het is nog niet bevestigd, maar de acteur uit de Transporter- en Crank-films speelt waarschijnlijk het hoofdpersonage Jonas Taylor, de man die de strijd aangaat met een gigantische, prehistorische haai.

    Jonas Taylor is een professor die in de Grote Oceaan wordt geconfronteerd met de Carcharodon Megalodon, kortweg Meg. Het roofdier is 18 meter lang, weegt 18.000 kilo en kan een T-Rex in secondes verslinden met haar grote tanden. Thuisgekomen neemt niemand Taylor serieus en wordt hij gezien als een mafketel die aan posttraumatische stressstoornis lijdt.

    Taylor spendeert de rest van zijn carrière met het bedenken en schrijven van theorieën inzake de grote witte haai. Wanneer een oude vriend aan Taylor vraagt terug te keren naar de zee, besluit hij de confrontatie opnieuw aan te gaan.

    Het scenario van Meg komt van James Vanderbilt (The Amazing Spider-Man, Independence Day: Resurgence). Meg moet ergens in 2017 uitkomen.

    Bron: Filmtotaal.nl

  19. #69
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard The Meg

    Dit zijn toch wel echt mijn soort films..

    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 10-04-2018 om 22:15
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #70

    Standaard

    Deze lijkt me ook erg gaaf & ga hem zeker checken. Alleen erg jammer van die bigband muziek er onder. Trouwens Geoffrey: Wellicht kan je de topic titel aanpassen naar ''The Meg'', en dan Steve Altens weglaten, want de film wordt overal The Meg genoemd, en leek me dus makkelijker.

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Er bestaat al een topic van Meg: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...t=Meg+jan+bont
    Misschien even samenvoegen.

  23. #73
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Er bestaat al een topic van Meg: https://allesoverfilm.nl/forum/showt...t=Meg+jan+bont
    Misschien even samenvoegen.

    Dat is een topic uit 2004?? Wist ik niet...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #74
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Deze lijkt me ook erg gaaf & ga hem zeker checken. Alleen erg jammer van die bigband muziek er onder. Trouwens Geoffrey: Wellicht kan je de topic titel aanpassen naar ''The Meg'', en dan Steve Altens weglaten, want de film wordt overal The Meg genoemd, en leek me dus makkelijker.
    Doe ik...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Dat is een topic uit 2004?? Wist ik niet...
    Yup, zolang is dit project al in ontwikkeling geweest...

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •