Bekijk uitslag poll: Welk merk reciever heb je?

Stemmers
319. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Arcam

    4 1,25%
  • Cambridge

    1 0,31%
  • Denon

    38 11,91%
  • Harman/Kardon

    26 8,15%
  • Marantz

    36 11,29%
  • NAD

    8 2,51%
  • Onkyo

    31 9,72%
  • Pioneer

    38 11,91%
  • Rotel

    9 2,82%
  • Sony

    52 16,30%
  • Yamaha

    48 15,05%
  • Anders...

    28 8,78%
Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 172 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Poll: Welk merk reciever heb je?

    Beste mede-forumleden,

    Ik ben benieuwd welke merken recievers er bij jullie thuis staan. Daarnaast lijkt het me leuk om te zien welk merk het populairste is onder de forumleden.

    Vul a.u.b. alleen je huidige reciever in, dus niet de 3 die je bijvoorbeeld ervoor hebt gehad. Ik ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.

    Zelf heb ik een Denon AVR-2803 staan.

    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Nu nog HK, maar ik hoop eens te kunnen upgraden naar een Arcam AVR300 o.i.d.

  4. #4

    Standaard

    Marantz SR 7400 8)
    HT: Marantz SR7400 - Marantz DV-4500 - Yamaha DVD S-530 Titanium - NAD C-352 CT - 6x Magnat Vintage 620 en Center 6 - SVS PB10-ISD - Acer AL2671W.
    Stereo: Marantz: PM 17 MKII M - CD 17 MkIII - ST 17 M - Focal JMlab Electra 927 Be - Kimber: 8TC - PBJ

  5. #5

    Standaard

    Momenteel een Denon AVR-3802
    Wellicht dat die eens vervangen wordt door Pioneer. Dat heeft toch meer mijn sound.
    Maar Denon is dus ingevuld op de lijst.

    edit
    deze in het zwart dan.


  6. #6

    Standaard

    Harman/Kardon 2550S


    Toevallig gister geluisterd naar een HK AVR230 en een NAD T743 (helaas geen 6 kanaals). Marantz Sr5400 OSE vind ik ook nog erg interessant, helaas steunt mijn vriendin deze initiatieven wat minder

  7. #7

    Standaard

    Ik heb een Denon AVR 1804 met een Denon DVD/SACD 1400.

  8. #8

    Standaard

    Een Rotel RSX-972, eenvoudig, zonder overbodige opties. In de toekomst ooit nog eens een voor en eindversterker van Rotel misschien, maar deze zal nog wel een tijdje voldoende zijn.

    Greetz, Martin

  9. #9

    Standaard

    Pioneer NS-DV88, klein maar fijn. :wink:
    Gamertag: Hobbes NL

  10. #10

    Standaard

    ik heb een Sony STR-DB790 QS



    vind ik persoonlijk een hele mooie receiver, een stuk beter dan mijn vorige. veel zuiverder , rustiger om te horen en ook heel veel ingangen + formaten waar hij mee om kan gaan, dus die blijft wel een lange tijd staan.
    MIJN HT:
    Receiver: Sony STR-DB790QS (zwart)
    DVD Speler: Pioneer DV-575A (zwart)
    Speakers: JBL SCS 178

  11. #11

    Standaard

    Marantz SR5400...
    Beter dan mijn oude onkyo!
    "Assumption is the mother of all fuck-ups..."
    mijn setje
    Co-startrader

  12. #12

    Standaard

    Ik heb nu een Yamaha RX-V800 die ik als pre/processor gebruik. Ik hoop in de loop van volgend jaar te kunnen upgraden naar een rotel 1068/1098 of misschien nog iets mooiers..
    Hij kostte bij aanschaf +/- 1000 euro. Ik heb hem pas vergeleken met een Rotel RC-1070 (700 euro stereo voorversterker) en daarbij is gebleken dat er nog veel winst te behalen valt. Verder heb ik hem altijd naar volle tevredenheid gebruikt. Tja, je blijft upgraden... (alleen gaat het tempo steeds iets omlaag, anders is het niet vol te houden.......)
    Upgrading is a neverending story...

  13. #13
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    Poortvliet, Zeeland

    Standaard

    Ik heb een Sony STR-DE697



  14. #14

    Standaard

    ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar wacht, hier adviseer ik niemand, dus dan kan het gewoon :wink:
    Yamaha RXV350RDS, eerste HT receiver en zeer tevreden.

  15. #15
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Hier een Yamaha 630. :wink:

  16. #16

    Standaard

    ik heb zelf een pioneer vsx-859rds (zwart) al een paar jaar .
    en ik ben er zeer 8) te vreden over
    What can we say about this guy. The ancient Romans had a word for it: Asshole!
    dvd's : filmpjes

  17. #17

    Standaard

    Ik heb de ONKYO TX-SR601E
    Three-Star Trader

  18. #18

    Standaard

    Ik heb de Sony STR-DB1070

    Geweldige receiver
    (Over God) John Milton: And while you're jumpin' from one foot to the next, what is he doing? He's laughin' His sick, fuckin' ass off. He's a tight-ass. He's a sadist. He's an absentee landlord. Worship that? Never.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb de Onkyo Integra TX-DS838 is al wel een enkel jaartje oud zo rond de 7 a 8 denk ik, maar was toen op 2 na het topmodel uit de Onkyo recevier reeks, heeft alleen dolby digital aan boord maar ondanks zijn leeftijd perst hij er nog altijd een naar mijn idee subliem geluid uit, ben er ook nog steeds dik tevreden mee.

    Was eerst van plan om een andere reciever te kopen, met DTS en THX enz enz, maar ga denk ik toch eerst voor nieuwe speakers, is nu een allergaartje en wil er een geheel van maken, en met nieuwe speakers bereik je naar mijn idee meer als een nieuwe reciever, gebruik hem alleen voor HT dus kan in princiepe nog wel even mee.

    Maar ik vind het een top reciever het geluid overdonderd me nog altijd, hij klinkt helder en strak en is een waar genot om naar te luisteren, heeft toendertijd een smak geld gekost maar geniet er nog steeds van......
    Grtz Ron

  20. #20

    Standaard

    DENON AVR-1604 (ik vind m alleen iets te weinig vermogen hebben maar er valt mee te leven)



    even een edit hierop ik speel op 70 a 75 % van het vermogen met DVD's en 80 % bij mp3 vanaf mijn pc. Het te weinig vermogen is eerder een gevoel wat ik heb bij mezelf merk ik hieruit.

    Groetjes

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Pioneer 908 rds THX. Al weer een paar jaar en nog dik tevreden. Destijds fl 3500.-- gekost en zo klinkt ie ook. Toen goed dus en kan nog steeds met vele nieuwe vergelijkbare receivers meekomen. Vervang hem ooit wel door een Pioneer ax5 of ax3 als de prijs mij aanstaat. Niet dat die spectaculair beter zijn maar die passen qua lijn mooi bij mijn pioneer 668 dvd speler. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  23. #23

    Standaard

    Ik heb een Kenwood Receiver KRF-X7775D




    en de eindversterker KMF-X9000


  24. #24

    Standaard

    Ik heb nu nog een Pioneer VSX839 THX, maar zal zeker vervangen worden door Rotel of Arcam.

  25. #25

    Standaard

    Yamaha RX-V450RDS

    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 1 van 7 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •