Pagina 102 van 139 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.526 tot 2.550 van 3465 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    Jullie herinneren je vast nog wel de vrouw achter sun 2 eps terug?



    Question

    „Can you please tell me why when christian shepherd holds the picture up there looks to be an image of a person behind sun can you please tell me if this is the camera crew or is this an actor.

    Jorge
    I'm pretty sure it's a crew member. We were on set trying to figure out who it might be the other day.“

    link: http://darkufo.blogspot.com/2009/03/...leared-up.html

    zelf was ik redelijk overtuigd dat het Claire was.
    Laatst aangepast door Don van Straalen : 28-03-2009 om 20:49

  2. #2527

    Standaard

    Mja, beetje suggestieve 'planting' denk ik. Leuk voor de fans. Houdt de roddelpers in beweging.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  3. #2528

    Standaard

    Miles legt ook het hele tijdreizen gedeelte in 2 zinnen uit, erg goed!

    Zit pas op de helft van de aflevering, maar het is weer een pareltje!


  4. #2529

    Standaard

    Geweldige aflevering, geweldige muziek en een geweldig einde! Veel verklaring en de allerlaatste scene is briljant!!


  5. #2530

    Standaard

    Hmz, moet helaas nog even wachten... vanavond hoop ik.

  6. #2531

    Standaard

    Kan iemand me die laatste seconden uitleggen?
    Het was wel een OMG-moment, maar ik snap de tijdssprong hier even niet. In welke tijd speelt die laatste scène zich af?

    Knap staaltje komedie ook waar van Hugo die Miles ondervraagt
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #2532

    Standaard

    Kom op Patrick, alweer die vraag Die laatste scene speelt zich weer af in NU, zoals je al een paar afleveringen hoort te weten! Ben, Locke en andere zitten in dezelfde tijd als Sun.


  8. #2533

    Standaard

    Beste stukje van de aflevering: Miles: "Huh, haven't thought of that...."

  9. #2534

    Standaard

    wat een aflevering weer! ben dr blij mee! een heleboel antwoorde en verduidelijking!

    Thnx Hurley

  10. #2535

    Standaard

    Hurley zorgt inderdaad voor een bevestiging van wat velen op dit forum al zo een beetje verklaard hadden. Echter, het wordt ook meteen weer duidelijk waarom Ben zich niets herinnert van Said, Jack of wie dan ook, aangezien Alpert z'n geheugen na deze momenten wist .

  11. #2536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Kom op Patrick, alweer die vraag Die laatste scene speelt zich weer af in NU, zoals je al een paar afleveringen hoort te weten! Ben, Locke en andere zitten in dezelfde tijd als Sun.
    Ja, maar vandaar mijn vraag Locke is toch morsdood in het NU?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #2537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ja, maar vandaar mijn vraag Locke is toch morsdood in het NU?
    In aflevering 7 lieten ze al zien dat Locke weer leefde. Hij was neergestort met Ajira 316 en de overlevenden hadden hem gevonden. Hij ging toen flashbacken naar alles wat hij nog wist.

    Ik ergerde me echter aan die laatste 30 seconden, die scene had niks met de aflevering te maken en levert alleen maar verwarring op.

  13. #2538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ja, maar vandaar mijn vraag Locke is toch morsdood in het NU?
    Je moet toch echt eens heel seizoen 5 opnieuw gaan kijken denk ik, we hebben Locke heel wat afleveringen terug al weer levend zien rondlopen in het nu, en niet toevallig deden die scenes terugdenken aan Christian Shepherd die in seizoen 1 in zijn kostuum levend op het strand lijkt te staan

  14. #2539

    Standaard

    Oh wow, die link had ik niet eens gelegd intexor, very nice!

  15. #2540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ja, maar vandaar mijn vraag Locke is toch morsdood in het NU?
    Na het wegflitsen uit de 2e 'crash' leefde Locke ineens weer. Dat is zo'n 4 afleveringen terug gebeurd

    Sterke aflevering met veel uitleg. Met name het fan forums gesprek tussen Miles en Hurley en het einde waarbij Locke nadrukkelijk zegt tegen Ben dat ie weer leeft

  16. #2541

    Standaard

    Geinig idd hoe de aflevering iets uit probeert te leggen aan het publiek over tijdreizen , waarvan het me echt wel stoort dat zoveel mensen, inclusief Hurley, het niet lijken te begrijpen, want zo ingewikkeld is het nou toch ook weer niet? Irritant einde, vind ik ook. En een groot mysterie rond Alpert,... nog altijd, of alweer? Ik ben toch wel heel benieuwd wat er met Ben gaat gebeuren en hoe het kan zijn dat Alpert maar al te gemakkelijk instemt. Soms gaat het heel snel, en soms gaat het heel sloom. Overigens maakt die 'other' ook nog even melding van Ellie en Charles ...
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  17. #2542

    Standaard

    Waarom zou het je storen wat anderen wel of niet snappen? Wordt Lost daardoor voor jou minder boeiend?

    Ik begrijp best dat het voor sommige mensen af en toe lastig is, ik heb zelf ook af en toe zoiets van huh.. ff opnieuw kijken om alles te begrijpen hoor.

  18. #2543

    Standaard

    Volgende week een Ben centric episode, dat verklaart het einde denk ik ook wel. En ik vond dat het einde toch echt wel met de aflevering te maken had, Ben wordt als klein jochie gered en dan wordt hij opeens wakker . Het is ook meer een aanzet naar volgende week.

    Patrick, hoeveel afleveringen heb je gemist dit seizoen?

    En dat tijdreizen snap ik nu ook, is gewoon heel duidelijk uitgelegd nu. Daarnaast hebben ze dat stuk met Hurley express zo gedaan lijkt me, die stelt het hele groepje mensen voor die het nog niet begrepen! Nu moet het toch ook wel duidelijk zijn voor iedereen?


  19. #2544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Waarom zou het je storen wat anderen wel of niet snappen? Wordt Lost daardoor voor jou minder boeiend?
    Lost zit vol met problemen, raadsels en dergelijke moeilijke shit. Dit tijdreisgebeuren is daar nog maar kinderspel bij. Dan vraag ik me af wat het gros van de kijkers nou eigenlijk meekrijgt. Kijken mensen alleen maar naar de schattige sproeten van Kate, de harde kaaklijn van Sawyer, de puppyachtige onnozelheid van Jack of de dijenkletser Hurley? Daarvoor hoef je geen Lost te kijken, dan lees je een AvantGarde of een dergelijke glossy met mooie mensen erin (en de moppentrommel voor comic relief). Of kijken mensen naar de sociale configuraties onderling? Ook in dat geval kun je beter een soap kijken of een roman van Saskia Noort.

    Ik vraag me af waar de fanbase dan wel uit bestaat, als de ingewikkelde details en cues die doorlopend op het publiek worden afgevuurd werkelijk niet boeiend genoeg blijken dat ze blijven hangen. In de eerste plaats moet je het kunnen begrijpen op erdoor geboeid te worden. Niet dat ik mezelf op een voetstuk wil plaatsen, maar ik kijk primair Lost om de puzzles en het raadsel van het eiland en alles eromheen. Niet om de lekkere wijven of de mooie natuur, of de muziek. Iedereen die dat wel doet hoeft zichzelf dan ook geen fan te noemen, me dunkt.

    Wie checkt er Lostpedia? Er gaat een wereld voor je open! De gelaagdheid, om bang van te worden. Maar fascinerend!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #2545

    Standaard

    Stel dat er dus mensen zijn die alleen kijken naar de schattige sproeten van Kate en de problemen, raadsels en andere moeilijke shit geen meter interesseert.. Wat dan nog? Ieder wat wils toch? Het is niet zo dat Lost enkel gemaakt is voor degenen die alle ins en outs willen snappen van het verhaal.

    Anyway, om ontopic te blijven. Lostpedia is inderdaad een hele vette site waar je heeeeel wat info vandaan kan halen over die lastige dingen waar jij over spreekt.

  21. #2546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101 Bekijk bericht
    Lost zit vol met problemen, raadsels en dergelijke moeilijke shit. Dit tijdreisgebeuren is daar nog maar kinderspel bij. Dan vraag ik me af wat het gros van de kijkers nou eigenlijk meekrijgt. Kijken mensen alleen maar naar de schattige sproeten van Kate, de harde kaaklijn van Sawyer, de puppyachtige onnozelheid van Jack of de dijenkletser Hurley? Daarvoor hoef je geen Lost te kijken, dan lees je een AvantGarde of een dergelijke glossy met mooie mensen erin (en de moppentrommel voor comic relief). Of kijken mensen naar de sociale configuraties onderling? Ook in dat geval kun je beter een soap kijken of een roman van Saskia Noort.

    Ik vraag me af waar de fanbase dan wel uit bestaat, als de ingewikkelde details en cues die doorlopend op het publiek worden afgevuurd werkelijk niet boeiend genoeg blijken dat ze blijven hangen. In de eerste plaats moet je het kunnen begrijpen op erdoor geboeid te worden. Niet dat ik mezelf op een voetstuk wil plaatsen, maar ik kijk primair Lost om de puzzles en het raadsel van het eiland en alles eromheen. Niet om de lekkere wijven of de mooie natuur, of de muziek. Iedereen die dat wel doet hoeft zichzelf dan ook geen fan te noemen, me dunkt.

    Wie checkt er Lostpedia? Er gaat een wereld voor je open! De gelaagdheid, om bang van te worden. Maar fascinerend!
    Het komt nogal elitair over als je het zo stelt. Tuurlijk heeft Lost zoals iedere show naast fans die geïnteresseerd zijn in de diepere mythologie ook veel "casual" kijkers die het puur als entertainment bekijken en misschien inderdaad eerder kijken voor de liefdesdriehoeken dan de mysteries van het eiland. Als een serie dat soort kijkers niet weet aan te trekken is ze meestal maar een kort leven beschoren. Het is en blijft mainstream TV, ook al is Lost meer gelaagd dan bijv. de gemiddelde politie-serie.

  22. #2547

    Standaard

    Bij mij heeft het niet zozeer met begrijpen te maken, maar meer het feit dat we maar 1 aflevering per week te zien krijgen. Dan onthoud ik niet altijd alle details. Bovendien kijk ik natuurlijk ook nog genoeg andere series en films.

    Ik kan een seizoen van Lost dan vaak pas ook echt op waarde schatten als ik het voor de 2e maal zie op DVD of blu-ray en dan een geheel seizoen in een tijdsbestek van 1 tot 2 weken.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #2548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bij mij heeft het niet zozeer met begrijpen te maken, maar meer het feit dat we maar 1 aflevering per week te zien krijgen. Dan onthoud ik niet altijd alle details. Bovendien kijk ik natuurlijk ook nog genoeg andere series en films.

    Ik kan een seizoen van Lost dan vaak pas ook echt op waarde schatten als ik het voor de 2e maal zie op DVD of blu-ray en dan een geheel seizoen in een tijdsbestek van 1 tot 2 weken.

    Traag van begrip of je begint oud te worden ,heet zoiets Pat.
    Laatst aangepast door Smooth-J : 03-04-2009 om 12:53

  24. #2549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Traag van begrip of je begint oud te worden ,heet zoeis Pat.
    Zal dan wel dat eerste zijn :sad:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  25. #2550

    Standaard

    Ik heb er helemaal geen moeite mee. Ik heb Lost altijd direct gesnapt, dus eigenlijk is het gewoon niet zo moeilijk. Je moet wel meer invested zijn dan bij andere series, dat is zeker waar. Alleen kijken en doorgaan met je leven werkt niet, er moet altijd wel over nagepraat worden. Ik wijs met een groepje altijd elkaar op hints en aanwijzingen, iedereen pakt iets anders op.

    Het tijdreizen is ook helemaal niet lastig, maar hartstikke logisch. Maar ik heb het idee dat veel mensen tijdreizen van Back to the Future geleerd hebben, daarom goed dat Hurley het als voorbeeld gebruikte. Een briljante uitleg, je gebruikt een andere film om je eigen regels uit te leggen .

Pagina 102 van 139 EersteEerste ... 252929899100101102103104105106112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •