Pagina 103 van 139 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.551 tot 2.575 van 3465 worden weergegeven.
  1. #2551

    Standaard

    Inderdaad, Lost gaat ook wat dieper dan andere series zoals 24. Daarnaast is Lost één van de eerste die het internet als serieus medium inzet naast afleveringen.


  2. #2552

    Standaard

    Ook als mensen alleen kijken voor de "natuur, muziek en knappe mensen" zoals iemand het net stelde kunnen ze heus wel fan zijn. Dat mag iedereen toch voor zichzelf bepalen of ze fan zijn of niet?

    Ik kijk de afleveringen maar 1x, lees er verder geen theorien op na op internet en bespreek de afleveringen niet na. Toch wil ik graag de mysteries ontrafelen en ook al pak ik dan misschien niet iedere hint mee betekend nog niet dat ik de serie "verkeerd" bekijk.

    Ik vond de laatste aflevering goed en ben erg benieuwd naar de volgende!

  3. #2553

    Standaard

    Ergens begrijp ik de 'frustratie' van 1101 wel.. Los van het feit dat iedereen Lost op zn eigen manier mag kijken, kan ik me voorstellen dat het gewoon Jammer/Zonde is als je niet zo intensief kijkt als bijvoorbeeld 1101, of ikzelf. Puur omdat er dan zoveel aan je voorbij gaat en je de complexiteit waarschijnlijk eerder als storend ervaart (ipv Ge-Wel-Dig).

    Ik merkte het laatst ook toen ik met iemand in gesprek was over Lost. Op een gegeven moment ergerde ik me er gewoon aan dat het gesprek constant vast liep omdat mij dingen wel opgevallen waren en hem niet. Totaal oneerlijk van mijn kant, maar ik dacht dus wel degelijk: hoe kun je Lost nou volgen als je dat soort dingen niet ziet???! Begrijp je wel waar het over gaat, dan?!

    Maar, zoals de hierboven staande poster ook al aangeeft... voor sommige (veel?) mensen is het gewoon genoeg om de serie eens te bekijken. Jammer dan dat ze de helft van het verhaal niet snappen, of dat dat gewoon totaal aan ze voorbij gaat. Ze missen het niet, want ze merken het toch niet. Of het interesseert ze gewoon niet.

    Anyhoe, ieder zn meug. Maar je mist wel wat op die manier!
    Do you think that's air you're breathing?

  4. #2554

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door abyssus Bekijk bericht
    Maar, zoals de hierboven staande poster ook al aangeeft... voor sommige (veel?) mensen is het gewoon genoeg om de serie eens te bekijken. Jammer dan dat ze de helft van het verhaal niet snappen, of dat dat gewoon totaal aan ze voorbij gaat. Ze missen het niet, want ze merken het toch niet. Of het interesseert ze gewoon niet.

    Anyhoe, ieder zn meug. Maar je mist wel wat op die manier!
    Ik hoop dat de makers de serie niet gaan aanpassen (versimpelen) om het grote publiek vast te houden. Gelukkig ziet het daar niet naar uit.

  5. #2555

    Standaard

    Ze hebben met de complexe verhaallijnen van dit seizoen ruim 5 miljoen kijkers weggejaagd. Ze hebben nu een einddatum en dat aantal afleveringen maken ze nu sowieso, dus het grote publiek boeit ze niet zozeer. Ze willen nu gewoon een klassieker neerzetten denk ik zo maar eens.

  6. #2556

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Ze hebben met de complexe verhaallijnen van dit seizoen ruim 5 miljoen kijkers weggejaagd. Ze hebben nu een einddatum en dat aantal afleveringen maken ze nu sowieso, dus het grote publiek boeit ze niet zozeer. Ze willen nu gewoon een klassieker neerzetten denk ik zo maar eens.
    Ik denk dat de lagere kijkcijfers niet (alleen) liggen aan complexere verhaallijnen. De enorme pauzes tussen de seizoenen doen de serie ook geen goed. Mede doordat de verhaallijnen complexer zijn is zo'n lange pauze niet echt wenselijk.

  7. #2557

    Standaard

    Dat er minder volk kijkt heeft er vooral mee te maken dat je Lost moeilijk "af en toe" kunt kijken. Ondertussen blijven alleen de die hard fans over, maar die kunnen nog altijd even goed kijken voor andere redenen dan louter de mysteries. Lost is een heel ontoegankelijke show en dat nekt hen ook vaak bij de Emmy's. Hoe goed een aflevering als The Constant ook is, als je enkel die aflevering op zich bekijkt dan slaat het nergens op.

    De laatste aflevering vond ik trouwens erg slecht, weer zo'n typische overgangsaflevering zoals de meeste afleveringen die vooral over Kate gaan. Jammer want ze waren net aan een goede reeks afleveringen bezig nadat het begin van seizoen 5 ook wat te langdradig was. Het is momenteel vooral wachten op de seizoensfinale lijkt me.

  8. #2558

    Standaard

    Ben het niet met je eens intexor (mja ieder zijn eigen ding he :P)
    Maar om toch even een reactie te geven: de laatste aflevering was juist een verduidelijking; het verleden van Ben; wat een mysterie..!

  9. #2559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *Sarita* Bekijk bericht
    Ik denk dat de lagere kijkcijfers niet (alleen) liggen aan complexere verhaallijnen. De enorme pauzes tussen de seizoenen doen de serie ook geen goed. Mede doordat de verhaallijnen complexer zijn is zo'n lange pauze niet echt wenselijk.
    Dat zou juist niet uit moeten maken. De mensen weten wanneer het eindigt. Ze promoten de reeks ook voldoende. Dus die laatste 20 afleveringen moeten ze toch wel de kracht voor moeten kunnen opbrengen. Tussen twee delen van Harry Potter zit ook minstens 1,5 jaar.

  10. #2560

    Standaard

    Elke keer bij het begin van een nieuw Lost-seizoen vrees ik dat ik niet meer mee zal zijn doordat ik het één of 't ander zou vergeten zijn maar dat blijkt steeds enorm mee te vallen. Natuurlijk snap ik bepaalde verwijzingen naar afleveringen uit vorige seizoenen niet 100% maar dat kan de kijkpret niet drukken.

    Kon dit seizoen nog niet betrappen op zwakke momenten. Zit zo perfect in mekaar.

    Hoeveel mensen zouden er wereldwijd naar LOST kijken, zonder de DVD-verkoop mee te rekenen ?

  11. #2561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spiff Bekijk bericht
    Hoeveel mensen zouden er wereldwijd naar LOST kijken, zonder de DVD-verkoop mee te rekenen ?
    In de VS het hoogste bijna 19 miljoen (pilot) en het laagst rond de 11 miljoen (seizoen 4). Wereldwijd kan ik zo gauw niet vinden, maar lijkt me dat je het dan wel kunt verdubbelen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #2562

    Standaard

    Geweldige aflevering weer, heerlijke wtf momenten en een paar mysteries opgelost! Al zijn er weer wat bij gekomen, zoals je van Lost gewend bent


  13. #2563

    Standaard

    Leuke Ben-central aflevering, die laatste.

  14. #2564

    Standaard

    Wie denkt nog meer dat gat 4,8,15,16,23,42 waar Smokey uitkomt belangrijk zijn. Maar erg goede aflevering weer en ben benieuwd of John,Ben en Sun de anderen ooit nog gaan tegenkomen (en in welke tijd).
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist...

  15. #2565

    Standaard

    Genoeg Hiërogliefen gezien om eens even alle lost forums af te speuren !
    De wisselwerking tussen Locke en Ben was weer geniaal deze aflevering, zaten enkele coole quotes tussen!
    Laatst aangepast door Daan de G. : 09-04-2009 om 17:46


  16. #2566

    Standaard

    Fraaie aflevering. Wat meer uitleg over bepaalde zaken en 2 sterke momenten met Ben als hij Desmond neerschiet en eigenlijk Penny ook wilde doden. Zoals we al dachten...
    En een erg mooi stuk met Ben in de zwarte rook als hij de stukken van zijn dochter weer terugziet.
    . Best een spannend seizoen!
    Promo ep 13:
    YouTube - Lost s05e13 5x13 episode thirteen 13 season five 5 ABC Promo - Some Like It Hoth
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  17. #2567

    Standaard

    Fantastisch! En wat een hoop antwoorden! Superaflevering!

  18. #2568

    Standaard

    Ongelofelijke aflevering, volgens mij één van de beste ooit.

    Ik zag alleen net dat er voor de 2 uur durende finale een week geen lost is.. wat een ********ken zijn het ook! :P

  19. #2569

    Standaard

    Iemand de Hieroglief nog opgevallen waar we Anubis (het grote standbeeld) afgebeeld zien staan tegenover een wezen dat verdacht veel weg heeft van Smokey? http://lost.cubit.net/assets_c/2009/...key_2-2368.php
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist...

  20. #2570

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theumske Bekijk bericht
    Iemand de Hieroglief nog opgevallen waar we Anubis (het grote standbeeld) afgebeeld zien staan tegenover een wezen dat verdacht veel weg heeft van Smokey? http://lost.cubit.net/assets_c/2009/...key_2-2368.php
    Dat was volgens mij het hele punt van dat shot, dus als je dat niet is opgevallen let je niet goed op :razz:

    Heerlijke aflevering. Het mysterie lijkt steeds meer vorm te krijgen.

  21. #2571

    Standaard

    ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIGE AFLEVERING, ZAAAAAAAAALIG SEIZOEN....
    We kunnen echt niet klagen sedert Brian K. Vaughan erbij gehaald werd.

  22. #2572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Ongelofelijke aflevering, volgens mij één van de beste ooit.

    Ik zag alleen net dat er voor de 2 uur durende finale een week geen lost is.. wat een ********ken zijn het ook! :P
    Ik heb juist het idee dat er over 2 weken geen aflevering is(de aflevering van 22 april dus). Dan wordt er een recap-uitzending uitgezonden. Vanaf aflevering 14 knalt men ineens door naar de finale...

  23. #2573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Ik heb juist het idee dat er over 2 weken geen aflevering is(de aflevering van 22 april dus). Dan wordt er een recap-uitzending uitgezonden. Vanaf aflevering 14 knalt men ineens door naar de finale...
    In onze GMT+1 tijd:
    16 april: 5 x 13
    30 april: 5 x 14
    7 mei: 5 x 15
    14 mei: 5 x 16 & 5 x 17

    Dus een week pauze ná die van volgende week, tussen 13 en 14.

    Ik vond dit overigens zeker niet een van de beste ooit. Een sterke aflevering, maar zoveel échte onthullingen waren er niet.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #2574

    Standaard

    Jij weet waarschijnlijk toch niet in welke tijd dit zich afspeelde!


  25. #2575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    In onze GMT+1 tijd:

    Ik vond dit overigens zeker niet een van de beste ooit. Een sterke aflevering, maar zoveel échte onthullingen waren er niet.
    Er werden seizoen 1 vragen behandeld! Waarom hebben de Others Alex ontvoerd? En natuurlijk het antwoord waarom Charles verbannen was! En nog meer info over The Temple, wat al sinds seizoen 3 speelt! En nog meer Egyptische hierogliefen, die al sinds seizoen 2 spelen . Er werd wel degelijk naar een climax toegewerkt nu.

Pagina 103 van 139 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •