Pagina 139 van 139 EersteEerste ... 3989129135136137138139
De resultaten 3.451 tot 3.465 van 3465 worden weergegeven.
  1. #3451

    Standaard

    Ik heb ook even op YT gekeken en vond deze:

    http://www.youtube.com/watch?v=l0zrF...eature=related

    Klopt wel.

    Edit: deze is nog beter:

    http://www.youtube.com/watch?v=luXl7AnGpKw
    Laatst aangepast door Dan G. : 14-02-2012 om 14:25

  2. #3452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik heb ook even op YT gekeken en vond deze:

    http://www.youtube.com/watch?v=l0zrF...eature=related

    Klopt wel.

    Edit: deze is nog beter:

    http://www.youtube.com/watch?v=luXl7AnGpKw
    Idd, maar zo zijn er nog VEEL meer te vinden op YT. Tis gewoon ene gigantisch onlogische serie geworden met wel een aantal goede componenten erin. Dat Dharma Initiative vond ik wel OK, maar die alternatieve werkelijkheden werd ik een beetje moe van. Maar ja; 50 min vullen alleen op het eiland werd een beetje lastig voor ze denk ik...

  3. #3453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ik vond dit de meest verwarrende en anticlimactische serie ooit gemaakt.... Op Youtube staat ook ergens een montage vol met open eindes, onlogische en tegenstrijdige zaken..... Toen ik dat bekeek bekroop me een gevoel dat ik gedurende al die tijd naar quasi-interessante, opgeblazen onzin heb zitten kijken....
    Dit stoort mij ook enorm. Ze wisten tegen het einde aan echt niet meer wat ze moesten doen.

    Als je als schrijvers zo'n verhaal als Lost begint dan moet je het einde wel klaar hebben liggen en niet zomaar wat verzinnen wat kant nog wal slaat. Erg jammer.

  4. #3454

    Standaard

    Filmpjes gekeken en niet helemaal mee eens. Sommige gestelde vragen (zoals Walt en de food drops) zijn beantwoord in de epiloog. De schutters op de boot worden beantwoord via de DVD-box.
    Verder is het wel prettig dat er vragen open zijn blijven staan. Zo is een rewatch uitdagender, want de vragen worden wel degelijk tussen de regels door beantwoord.

  5. #3455

    Standaard

    Ben pas in LAX geweest, wat kreeg ik toch zin om LOST te gaan kijken..denk dat ik dit weekend maar weer ga beginnen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #3456

    Standaard

    Even een bump voor deze prachtige serie. Ik heb eindelijk het einde gezien en wil even een reactie geven op het onderstaande.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Heb de finale nu nog een keer gezien en er zijn toch wat dingen 'wel' beantwoord waarvan ik dacht, dat dat nauwelijks gedaan was.

    Ik vind de serie echt erg tof ; maar over de afloop van de serie ben ik niet tevreden. Toch een gevoel van, dat de schrijvers het zelf even niet meer wisten, en het maar de hemel maakte. [...]
    Naar mijn idee hebben de schrijvers juist altijd al geweten dat het hier naartoe zou gaan. Sterker nog: het lijkt erop dat het eiland al een eerste laag is van de weg richting de hemel (the Purgatory, of het Vagevuur). Veel zaken wijzen daarop, want het is een dimensie waarin verschillende mensen moeite doen om degenen die eruit willen, erin te houden, omdat ze elkaar nodig hebben om verder te komen naar een volgende laag. De mensen die erin slagen om eruit te gaan (van het eiland af te komen), willen er weer terug in, omdat het leven op aarde niet hetgeen brengt wat ze zoeken (seizoen 5). Ze hebben elkaar nodig om er weer terug in te gaan, omdat ze er allemaal in horen en een taak te volbrengen hebben, voor ze verder kunnen naar een volgende laag richting de hemel. Degenen die hun taak hebben volbracht, gaan dood in het vagevuur (bijvoorbeeld Juliet aan het eind van seizoen 5) en belanden in de volgende laag (sideflashes in seizoen 6), waar een nieuwe uitdaging volbracht moet worden, voor ze verder kunnen naar de hemel. We zien in de sideflashes dat de personages zaken los moeten laten om verder te gaan. Desmond helpt ze daarbij. Hij weet wat de bedoeling is en het is zijn taak om ze allemaal bij elkaar te brengen, zodat ze gezamenlijk verder kunnen naar de hemel. Jacob is geboren in het vagevuur en moet ervoor zorgen dat er niemand aan de verkeerde kant uit gaat (het eiland verlaat) en Ben helpt hem daarbij. Het rookmonster is een duivel die wil ontsnappen uit het vagevuur om onheil aan te richten op aarde en moet dus koste wat het kost in het vagevuur gehouden worden. Om zijn eigen doel te bereiken manipuleert hij mensen op verschillende wijzen en als het hem niet lukt om het vagevuur te verlaten (aan het eind van seizoen 6), probeert hij mensen zover te krijgen dat ze het vernietigen. Als dat bijna lukt, is hij sterfelijk geworden en wordt hij uitgeschakeld door Jack. Jack die de opvolger werd van Jacob, offert zichzelf op om het eiland te beschermen, waarmee hij zijn taak volbracht heeft, dood gaat en dus verder gaat naar de volgende laag. Zijn rol wordt al snel overgenomen door Hurley. In "The new Leader" (extra op de dvd) is Hurley samen met Ben op zoek naar Walt, om Hurley op te kunnen volgen.
    Laatst aangepast door Rohim : 06-09-2012 om 15:00

  7. #3457

    Standaard

    Wat een interessant verhaal Rohim. Zo heb ik het nog nooit bekeken.

  8. #3458

    Standaard

    Samen met mijn vriendin ben ik ook een paar dagen geleden begonnen met Lost. We vinden het een erg boeiende serie en de eerste drie discs zijn ook al bekeken. Benieuwd naar het vervolg!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #3459

    Standaard

    Het tweede seizoen zit er inmiddels op en ook dit seizoen heeft me goed kunnen bekoren. Het eerste seizoen vind ik een klein tikje beter. Misschien vanwege het feit dat sommige afleveringen in het tweede seizoen als een beetje opvulling aanvoelen. Kan best zo zijn dat bij een herkijk beurt van het eerste seizoen dit ook opvalt.

    Snel op naar het volgende seizoen, want het blijft toch een verslavende serie.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #3460

    Standaard

    Er komt een reünie in maart bij PaleyFest!

  11. #3461

    Standaard

    MM Antwerpen heeft weer een collections flyer zomer 2014 uit.
    Daarin staan de eerste 6 seizoenen voor 9,99 euro per seizoen.
    Heb ze ook zien liggen vandaag in de winkel, is enkel voor de DVD uitgaven.

  12. #3462

  13. #3463

    Standaard

    Tja... toch vind ik dat al die vreemde plotwendingen en gebeurtenissen de serie juist zo goed maakt, de serie is hierdoor onvoorspelbaar en dat zorgde ervoor dat ik door tot einde bleef kijken. Ook de opmerking over de einde vind ik niet juist, het leuke is juist dat iedereen eigen interpretatie heeft van de einde. Daarnaast vind ik dat als een serie meer vragen oproept dan ze beantwoordt juist zo leuk, dan vergeet je de serie niet meer en kun je met andere kijkers mee over praten. Ik ken een vriend die af en toe ook een serie kijkt, die vraagt vaak aan mij wat ik van die ene serie vind. Ik antwoord vaak met in tracht van "leuke serie" maar als iemand over Lost vraagt kan ik hele verhaal van vertellen.

  14. #3464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Staan al die mensen die superinteressant deden dat zij het wel snapte en zeiden dat de mensen die om antwoorden vroegen gewoon niet zo slim waren nu even flink voor *** zeg.

  15. #3465

    Standaard

    Blijft een mooie serie ongeacht alles...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 139 van 139 EersteEerste ... 3989129135136137138139

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •