Pagina 1 van 139 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lost [ABC] [Spoilers]

    Official Site: http://abc.go.com/primetime/lost
    Episode Guide: http://www.epguides.com/Lost
    IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0411008

    Plot:
    A horrific plane crash leaves 48 passengers alive, and stranded on a remote island in the South Pacific. The survivors include scientist Jack, now freed prisoner Kate, one hit wonder rock star Charlie, Iraqi military vet Sayid, and a mysterious man named Locke. These people from all walks of life must band together to survive not only the island, but a gigantic...something that lives in the interior.


    Net de eerste 3 episodes gezien van deze nieuwe tv-serie.
    Moet zeggen dat het mij tot nu toe wel weet te boeien, ik ben iig erg benieuwd hoe het verder gaat en "wat" het nou precies is

    Zitten wat bekende gezichten in als Terry O'Quinn (J.A.G. , Millennium, Alias), Harold Perrineau Jr. (Matrix Reloaded, Matrix Revolutions, Oz), Dominic Monaghan (Lord Of The Rings Trilogy), Daniel Dae Kim (24, Spiderman 2, The Hulk), maar verder veel nieuwe gezichten

    en dat vrouwtje.. Evangeline Lilly is hot!























  2. #2

    Standaard

    Simpel weg... toffe serie
    Balls across the nose!!!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dynamike
    Simpel weg... toffe serie
    jazeker.
    Ik heb zelf nog een beetje op het net rond gekeken naar een aantal sites.
    En de karakter-discussies gaan overal heel erg ver.

    [spoiler:c72f193a1a]Zo zou er al 1 van de huidige regulars aanwezig zijn op het eiland volgens de makers. Maar wie? Ander apart verhaal is dat Walt, dat kleine jochie, een spaans-comicbook leest en je duidelijk een polarbear ziet. Even later wordt er op dat tropische eiland een polarbear neergeschoten. Ook is er iets aan de hand met die flashbacks ofzo. [/spoiler:c72f193a1a]

    Ik ben gewoon erg benieuwd hoe dit verder gaat. Tot nu toe is het iig erg spannend en wordt er goed geacteerd.
    Iemand enig idee wanneer dit op de nederlandse tv zal verschijnen?
    En zijn er meer hier die deze serie volgen?


    Complete cast:





    ik hoop dat zij binnenkort ook wel in andere producties te zien..
    In Lost knalt ze iig van het scherm







  4. #4

    Standaard

    Is deze serie al verkrijgbaar op dvd in Nederland?

    Thx!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ellen
    Is deze serie al verkrijgbaar op dvd in Nederland?

    Thx!
    nopez...
    in de VS is gister pas episode 5 uitgezonden, dus daar zal de DVD ook pas aan het einde van het seizoen verschijnen (denk ik).

    Dus in Nederland moeten we er nog even op wachten

  6. #6

    Standaard

    Ik gehoord dat het een beetje 24 achtig is. Als dat zo is dan ben ik zeker geinteresseerd in deze serie. Laat maar komen zou ik zeggen

  7. #7

    Standaard

    Ah wat een geweldige serie is dit!!! Het zou weleens kunnen uitgroeien tot één van de beste series ooit!!

    Afgelopen week aflevering 11 gezien, de laatste voor de kerststop.

    [spoiler:20015cd4a2]Al in 11 afleveringen is er zoveel gebeurd, dat het niet meer bij te houden is. Ethan Rom staat btw voor Other One of een dergelijk anagram. Ik ben benieuwd waar het verhaal naartoe gaat, want het begint vanaf aflevering 7 erg vaag te worden(Sayid krijgt klap op zijn kop, ontmoet de Fransoos van aflevering 2, iemand staat niet op de lijst, er wonen anderen op het eiland, er is iets met de baby van Claire...wat de f*ck!! En die scene met Charlie in aflevering 11...[/spoiler:20015cd4a2]

    Kortom, op dit moment mijn favoriete serie! Ik ben verslaafd!!

    Maart 2005 op de Nederlandse TV, SBS Broadcasting zendt het uit. Ik vermoed op Veronica, misschien wel samen met seizoen 4 van Enterprise.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ah wat een geweldige serie is dit!!! Het zou weleens kunnen uitgroeien tot één van de beste series ooit!!

    Afgelopen week aflevering 11 gezien, de laatste voor de kerststop.

    [spoiler:ae9bd22352]Al in 11 afleveringen is er zoveel gebeurd, dat het niet meer bij te houden is. Ethan Rom staat btw voor Other One of een dergelijk anagram. Ik ben benieuwd waar het verhaal naartoe gaat, want het begint vanaf aflevering 7 erg vaag te worden(Sayid krijgt klap op zijn kop, ontmoet de Fransoos van aflevering 2, iemand staat niet op de lijst, er wonen anderen op het eiland, er is iets met de baby van Claire...wat de f*ck!! En die scene met Charlie in aflevering 11...[/spoiler:ae9bd22352]

    Kortom, op dit moment mijn favoriete serie! Ik ben verslaafd!!

    Maart 2005 op de Nederlandse TV, SBS Broadcasting zendt het uit. Ik vermoed op Veronica, misschien wel samen met seizoen 4 van Enterprise.
    Heb die laatste aflevering wel al binnen, maar nog niet gezien! Ga vanavond even zitten
    Lost is idd zo verslavend als het maar kan!
    Je vergeet overigens iets! [spoiler:ae9bd22352]Die ijsbeer en dat andere inmens grote wezen[/spoiler:ae9bd22352]

  9. #9

    Standaard

    he Flash jongen...

    Heb S1 in mijn bezit, echter nog niet aan toegekomen om hem te kijken. Zo te horen is het een aanrader, dus ga er maar eens aan beginnen
    "I'm allergic to bullshit"
    My collection: http://www.intervocative.com/dvdcoll....aspx/Stefan81

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan
    he Flash jongen...

    Heb S1 in mijn bezit, echter nog niet aan toegekomen om hem te kijken. Zo te horen is het een aanrader, dus ga er maar eens aan beginnen
    Hoe kom jij aan afleveringen 12-22 :wink:

  11. #11

    Standaard

    Nou zoals jullie erover praten klinkt het goed.
    maar eerst even the 1oth kingdom kopen
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefan
    he Flash jongen...

    Heb S1 in mijn bezit, echter nog niet aan toegekomen om hem te kijken. Zo te horen is het een aanrader, dus ga er maar eens aan beginnen
    Hoe kom jij aan afleveringen 12-22 :wink:
    ja idd


    This episode (1.11) will be the last episode for this year. ABC ordered 13 episodes at the start of the season and they currently shooting the new episodes.

    A new episode will be aired on January 5th.
    zo lang wachten

    net overigens episode 11 gekeken.. vond hem best wazig

  13. #13

    Standaard

    Leuke serie idd! Binnen een paar uur zal wel 1.12 verschijnen

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeni
    Leuke serie idd! Binnen een paar uur zal wel 1.12 verschijnen
    lees post voor die van jou :wink:
    volgende episode is pas 5 januari 2005!

    deze week herhalen ze de dubbele pilot! :x

  15. #15

    Standaard

    Argh, dacht dat ze 13 episodes voor 2004 geplanned hadden :\

  16. #16

    Standaard

    Nee, het eerste seizoen zou eerst 13 episodes worden. Wordt uitgebreid naar 22.

  17. #17

    Standaard

    LOST: elke maandag rond 21.15 op CANAL+ ROOD (vanaf maandag 3 januari 2005)

    Op een eiland in de Stille Oceaan crasht een passagiersvliegtuig. Achtenveertig passagiers komen levend uit de crash. Zij moeten zien te overleven in de jungle met wat er van hun spullen overblijft. Net zoals in “Expeditie Robinson” botst het wel eens tussen verschillende karakters en culturen. Het overleven is echter geen spelletje, maar bittere realiteit… niemand weet wanneer deze expeditie erop zit. Jack en Kate werpen zich meteen op als de leiders in de eerste uren na de ramp.

    Cast:
    Matthew Fox: Jack
    Evangeline Lilly: Kate
    Dominic Monaghan: Charlie
    Naveen Andrews: Sayid

    Regie:
    Jeffrey Lieber, JJ Abrams, Jack Bender, Kevin Hooks en Damon Lindelof
    Verenigde Staten 2004.

    Persbericht Canal+
    http://www.fmradio.be/new/nieuws.php?id=21328
    Voor degene met Canal+ een aanrader

  18. #18

    Standaard

    Voor mij is dit na 24 toch de beste serie sinds tijden, grijpt je lekker bij de strot en laat je niet meer los!! Zit nu al ongeduldig te wachten op de nieuwe aflevering!!


  19. #19

    Standaard

    Bedankt voor de tip jongens. Inderdaad een gave serie. Ben nu wel erg benieuwd geworden naar het vervolg. Ik wilde eigenlijk één aflevering kijken of ik het goed vondt zodat ik het dan op dvd zou kopen. Maar ja, het 24 effect zorgde ervoor dat ik alle 11 afleveringen al heb zitten kijken.

  20. #20

    Standaard

    Dat probleem heb ik dus ook en net zoals met de eerste 24 minuten van het nieuwe seizoen van 24 Ik kan gewoon niet wachten op de eerstvolgende afleveringen! Mede door de koele karakterontwikkelingen ( door de flashbacks) blijft het zeer interessant...


  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Heb die laatste aflevering wel al binnen, maar nog niet gezien! Ga vanavond even zitten
    Lost is idd zo verslavend als het maar kan!
    Je vergeet overigens iets! [spoiler:51cbba3008]Die ijsbeer en dat andere inmens grote wezen[/spoiler:51cbba3008]
    Hoe kom je aan die afleveringen? Op dvd zijn ze toch nog niet uit, of wel?
    collection
    if it's you, press a button

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zeta
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Heb die laatste aflevering wel al binnen, maar nog niet gezien! Ga vanavond even zitten
    Lost is idd zo verslavend als het maar kan!
    Je vergeet overigens iets! [spoiler:240f18e522]Die ijsbeer en dat andere inmens grote wezen[/spoiler:240f18e522]
    Hoe kom je aan die afleveringen? Op dvd zijn ze toch nog niet uit, of wel?
    u heeft pm 8)

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Ik vond aflevering 12 niet zo heel boeiend vergeleken met de rest eigenlijk. Geen cliffhanger ook

Pagina 1 van 139 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •