Pagina 55 van 139 EersteEerste ... 54551525354555657585965105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.351 tot 1.375 van 3465 worden weergegeven.
  1. #1351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Vanavond inderdaad weer een aflevering op TV. Ik hoop op een betere dan vorige week, dat vond ik een mindere (en rare) aflevering.
    Dat was een lekker vage aflevering over de gave van Desmond om bepaalde aspecten van de toekomst te zien . Een aflevering die bijna uit de toon valt met de rest van het seizoen door zijn complexiteit. 8) Wil ik graag vaker zien als het seizoen straks op DVD uitkomt.

    Episode 18 vond ik ook weer goed. Altijd interessant, Sun en Jin. Dit werpt een heel ander licht over het waarom van Jin en smerige klusjes voor Sun's vader... terwijl het eerst leek alsof Sun helemaal nergens van wist. Ze hield zich dus zowel tegenover haar vader als tegenover Jin van de domme. Compliment voor de schrijvers.
    Toch mooi hoe ze dat seizoen na seizoen goed kunnen verweven, om een verhaal verder uit te diepen. Als ze het maar geloofwaardig en niet-geforceerd houden. Het houdt natuurlijk een keer op wat betreft uitwijden op een verhaallijn. Het zou jammer zijn als de oorspronkelijke verhaalstart uit seizoen 1 niet meer zou kloppen of aan kracht zou verliezen met de kennis uit daaropvolgende seizoenen.

    Goed dat het kind alsnog van Jin blijkt te zijn. Voegt weer iets toe aan de 'magische' aard van het eiland, of wat het ook mag zijn. Hoop alleen niet dat Sun inderdaad dood gaat. :sad: Nieuwsgierig als ik ben heb ik die grote spoiler-post van de vorige pagina gelezen, en ze hebben het over een major-character-death tegen het einde van het seizoen, waarbij het hele gedoe met Charlie als afleiding dient. We zullen zien.

    Het hele Desmond-Jin-Charlie-Hurley expeditiestuk vond ik deze keer vrij leeg. We zijn niets wijzer geworden, en totaal onlogisch komt daar ineens Mikhail uit de bosjes tevoorschijn. WTF??? Het bloed spoot uit zijn oren, en zijn dood was bevestigd door Said en Locke. Hm, ze zullen het wel afwimpelen met iets als "iets speciaals aan het eiland" of "tijdelijke verdoving". The answers are coming, zullen we maar zeggen.

    En Juliette, ach, laat dat vrouwtje toch. Ze wil niks liever dan van het eiland af, staat onder druk van Ben om dat geregeld te krijgen, en ik geloof echt dat ze met grote gewetenswroeging meewerkt aan zijn plan. Haar flashback-afleveringen hebben mij daar wel van overtuigd. Vooral nu ze haar zus gezond en wel en met kind heeft gezien is ze nog gemotiveerder om voor zichzelf te kiezen. Maar ik geloof niet dat ze over de lijken van het strandvolk gaat. Uiteindelijk hebben zij en de hele strandclub dezelfde belangen --> naar huis. Dus "afknallen dat takkewijf" vind ik een erg kort door de bocht opmerking, zonder blik op verhaal/personage/achterliggende gedachten.

    De cliffhanger van deze week laat je in ieder geval weer gissen en verlangen naar de volgende ronde. 8) Dit zou wel eens tot grote onthullingen kunnen leiden.
    Laatst aangepast door Daniël V. : 28-04-2007 om 09:26
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  2. #1352

    Standaard

    Inderdaad, weer een klein raadseltje opgelost, maar er weer een aantal bij (waar komt bijvoorbeeld die 'sheriff' ineens vandaan en wat moesten al die mensen bij Jack's kooi te 'observeren'???) .

    Goeie aflevering en die preview was zeker grappig...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  3. #1353

    Standaard

    Oh jullie kijken naar de tv. Ik dacht al, waar de f*ck hebben jullie het over

    Maar als ik dat zo lees loopt de Nederlandse televisie helemaal niet zo hel ver achter. Dat met die tatoos is volgens mij niet zo oud.

  4. #1354

    Standaard

    Ik dacht dat gisteren aflevering 8 aan de beurt was...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #1355

    Standaard

    Aflevering 9 was gisteren op Net 5.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  6. #1356

    Standaard

    Ik heb die van gisteren nog niet gezien, door werk. Wil iemand zo goed zijn om even een samenvatting van de aflevering van gisteren te geven? Voor volgende week staat de DVR recorder al ingesteld op opnemen voor het geval ik weer niet op tijd thuis ben

  7. #1357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks! Bekijk bericht
    Ik vond het een vette aflevering, nou weet ik eindelijk waar de tatoeages van Jack vandaan komen. De preview van volgende week zag er erg grappig uit: Charlie en Hurley (vind ik sowieso de grappigste in Lost) die een auto vinden en het eiland afgassen. Hilarisch!
    Die aflevering is leuk idd Maar het échte goede staat je nog te wachten
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #1358

    Standaard

    Ben ik eigenlijk de enige die Mikhail een geweldig personage vindt?

  9. #1359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Ben ik eigenlijk de enige die Mikhail een geweldig personage vindt?
    Nee.

    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  10. #1360

    Standaard

    Nogal een schokkende laatste zin in de laaste aflevering (VS)

  11. #1361

    Standaard

    Seizoen 1 vond ik geweldig.
    Seizoen 2 vond ik ook goed alleen wel wat zwakker, sommige afleveringen kwamen een beetje inspiratieloos over.

    Seizoen 3 heb ik nog niets van gezien. Doe ik extra niet want ik koop straks de DVD box.

    Is seizoen 3 weer net zo goed als seizoen 1 of toch niet ?

  12. #1362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D Bekijk bericht
    Seizoen 1 vond ik geweldig.
    Seizoen 2 vond ik ook goed alleen wel wat zwakker, sommige afleveringen kwamen een beetje inspiratieloos over.

    Seizoen 3 heb ik nog niets van gezien. Doe ik extra niet want ik koop straks de DVD box.

    Is seizoen 3 weer net zo goed als seizoen 1 of toch niet ?
    Naar mijn mening begint seizoen 3 prima met de eerste aflevering, vervolgens zakt het steeds meer in, om vervolgens ruim over de helft weer omhoog te klimmen naar het niveau van het 1e seizoen. De laatste 6 ongeveer waren iig super!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #1363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Naar mijn mening begint seizoen 3 prima met de eerste aflevering, vervolgens zakt het steeds meer in, om vervolgens ruim over de helft weer omhoog te klimmen naar het niveau van het 1e seizoen. De laatste 6 ongeveer waren iig super!
    Ik vind juist het begin van S3 niet zo goed maar het wordt steeds beter. Het niveau komt wel aardig in de buurt van S1.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #1364

    Standaard

    Ik loop gelijk met America en heb dus net D.O.C gezien,maar ik las/hoorde over andere geruchten dat Kate zwanger zou zijn, maar nog een zwangere vrouw...niet echt logisch of wel? Ben wel een Skate fan
    oh ja, hoe post ik hier een spoiler, heb de tekst nu ff wit gemaakt.
    My soul is painted like the wings of butterflies. Fairy tales of yesterday will grow,but never die..

  15. #1365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door angelic Bekijk bericht
    Ik loop gelijk met America en heb dus net D.O.C gezien,maar ik las/hoorde over andere geruchten dat Kate zwanger zou zijn, maar nog een zwangere vrouw...niet echt logisch of wel? Ben wel een Skate fan
    oh ja, hoe post ik hier een spoiler, heb de tekst nu ff wit gemaakt.
    Ze geven in de aflevering ook wel een aardige hint weg over het zwanger zijn van Kate. Ze geeft volgens mij letterlijk aan dat ze Sun heeft onderzocht en dat ze nu Kate nog moet onderzoeken (dit wanneer ze de tape voor Ben inspreekt).

  16. #1366

    Standaard

    Er zat in Left Behind toch al ergens een hint dat Kate misschien zwanger is ? Ik herinner me daar in ieder geval nogal wat speculatie over toen die aflevering net uitgezonden was.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #1367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door angelic Bekijk bericht
    oh ja, hoe post ik hier een spoiler, heb de tekst nu ff wit gemaakt.
    [ spoiler ]Tekst[/spoiler] (Zonder spaties bij de eerste tag)

    Ik vond zelf van het derde seizeon dat het mini-seizoen (eerste 6 aflevering) redelijk was, niet zo fantastisch omdat het té veel op Jack, Kate en Sawyer was gefocusd. . Vanaf aflevering 8 (met uitzondering van 9) werd het elke keer boeiender en boeiender (zeker niveau van seizoen 1 in mijn mening), tot aan aflevering 13, Daarna hield het een vrij constant niveau aan iets onder dat van 13.

  18. #1368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra Bekijk bericht
    Ik vind juist het begin van S3 niet zo goed maar het wordt steeds beter. Het niveau komt wel aardig in de buurt van S1.
    Dat zeg ik in feite ook, ik vond alleen de 1e wel interessant aangezien er op zo'n moment de cliffhanger van het seizoen daarvoor wordt 'behandeld'
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #1369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Dat zeg ik in feite ook, ik vond alleen de 1e wel interessant aangezien er op zo'n moment de cliffhanger van het seizoen daarvoor wordt 'behandeld'
    Klopt, ik had je reactie een beetje verkeerd gelezen hehe.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  20. #1370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk Bekijk bericht
    Nogal een schokkende laatste zin in de laaste aflevering (VS)
    Ja, die "what?" van Hurley was wel HEEEL schokkend! (Nee hoor, ik snap wat je bedoelt. :razz

    Aaaah, ik ben echt benieuwd naar volgende aflevering! Eindelijk terug Locke en gaan we te weten komen hoe Anthony Cooper op het eiland is beland!

  21. #1371

    Standaard

    I have seen the episode. I think it's sensational. I could tell you stuff. But I don't think that would be the right thing to do. More than any other episode this season, ''The Brig'' deserves to be experienced with an unspoiled mind.
    Aldus Jeff Jensen in zijn wekelijkse column...8)

  22. #1372

    Standaard

    Waarom moeten die mensen ons zoooooo pesten! Ik sta echt te springen van benieuwdheid, ik wou dat het al morgenavond was, want dan zal ik ze bekijken.

  23. #1373

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    I have seen the episode. I think it's sensational. I could tell you stuff. But I don't think that would be the right thing to do. More than any other episode this season, ''The Brig'' deserves to be experienced with an unspoiled mind.
    Aldus Jeff Jensen in zijn wekelijkse column...8)
    Niet dus Heb 'm net gezien en het is wederom een opbouw naar de echte finale en naar de aflevering van volgende week over Ben. Er wordt nog wel wat voortgebouwd op de laatste zin van vorige aflevering, een langlopende verhaallijn wordt afgerond en het acteerwerk is erg sterk, maar 'sensational' was het nou ook weer niet. Heb me wel prima vermaakt en kan niet wachten op volgende week, komen we misschien eindelijk te weten wat 'The Others' daar nu doen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  24. #1374

    Standaard

    Ik vond het een geweldige aflevering, kon die afwerkende verhaallijn echter al aan zien komen... maar wel intens!!
    Volgende week wordt het helemaal spannend!!

    It's a little hot for heaven isn't it

  25. #1375

    Standaard

    Ik ben al sinds aflevering 11 alle afleveringen op aan het sparen (dus toen het nog ''slecht'' bleek te zijn).

    ben toch wel blij dat ik dit gedaan heb, dan kan ik ze straks allemaal achter elkaar kijken, en hoef ik niet te wachten.

Pagina 55 van 139 EersteEerste ... 54551525354555657585965105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •