Pagina 2 van 139 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 3465 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door phoenix4
    Ik vond aflevering 12 niet zo heel boeiend vergeleken met de rest eigenlijk. Geen cliffhanger ook
    In tegenstelling tot 12 heeft 14 dat zeker wel
    Rest van deze episode (Special) is daarnaast wel boeiend!

  2. #27

    Standaard

    'Lost' wint plek op SBS6

    De op twee na grootste hit van het nieuwe seizoen in Amerika, 'Lost', heeft nu ook een zender gevonden in Nederland. Al langer was bekend dat het SBS concern de rechten had bemachtigd van deze serie. Sterker nog: ze vallen binnen het contract dat SBS heeft met Touchstone Television (Buena Vista Television), een onderdeel van het Disney concern. Dat betekent dat ook het redelijk succesvolle 'Kevin Hill' (UPN) en 'Rodney' (ABC) in een later stadium op een van de SBS zenders te zien zal zijn (gezien het karakter van de serie op NET5).

    'Lost' gaat over een 40-tal mensen die neerstorten met een vliegtuig op een onbewoond, tropisch eiland. Al gauw blijkt echter dat er een mysterieus dier op het eiland rondloopt die de slachtoffers bedreigt. Het programma is bedacht en geproduceerd door JJ Abrams, de man achter de series 'Alias' en 'Felicity'.

    'Lost' wint sinds de start steeds haar timeslot en is regelmatig het best bekeken programma van de avond. Vanaf komende woensdag wordt het programma gekoppeld aan het andere programma van JJ Abrams: Alias.
    Lost is vanaf maart te zien op SBS6.

    http://tvtoekomst.blogspot.com/2004/...k-op-sbs6.html
    nog ff wachten dus 8)

  3. #28

    Standaard

    aflevering 13 vond ik zelf het minste van allemaal... de rest is stuk voor stuk subliem en het wordt nu toch echt spannend!! ben toch benieuwd hoe het allemaal afloopt en wat er achter [spoiler:d9635c0769] walt, locke en de situatie claire[/spoiler:d9635c0769] schuilt!

    Hoop op spectaculaire ontknopingen


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    'Lost' wint plek op SBS6

    De op twee na grootste hit van het nieuwe seizoen in Amerika, 'Lost', heeft nu ook een zender gevonden in Nederland. Al langer was bekend dat het SBS concern de rechten had bemachtigd van deze serie. Sterker nog: ze vallen binnen het contract dat SBS heeft met Touchstone Television (Buena Vista Television), een onderdeel van het Disney concern. Dat betekent dat ook het redelijk succesvolle 'Kevin Hill' (UPN) en 'Rodney' (ABC) in een later stadium op een van de SBS zenders te zien zal zijn (gezien het karakter van de serie op NET5).

    'Lost' gaat over een 40-tal mensen die neerstorten met een vliegtuig op een onbewoond, tropisch eiland. Al gauw blijkt echter dat er een mysterieus dier op het eiland rondloopt die de slachtoffers bedreigt. Het programma is bedacht en geproduceerd door JJ Abrams, de man achter de series 'Alias' en 'Felicity'.

    'Lost' wint sinds de start steeds haar timeslot en is regelmatig het best bekeken programma van de avond. Vanaf komende woensdag wordt het programma gekoppeld aan het andere programma van JJ Abrams: Alias.
    Lost is vanaf maart te zien op SBS6.

    http://tvtoekomst.blogspot.com/2004/...k-op-sbs6.html
    nog ff wachten dus 8)

    Vanaf 4 maart op TV, en toch op NET5 zag ik gisteren. Wie ze nog niet heeft gedownload, kijken!!!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mike mannot
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    'Lost' wint plek op SBS6

    De op twee na grootste hit van het nieuwe seizoen in Amerika, 'Lost', heeft nu ook een zender gevonden in Nederland. Al langer was bekend dat het SBS concern de rechten had bemachtigd van deze serie. Sterker nog: ze vallen binnen het contract dat SBS heeft met Touchstone Television (Buena Vista Television), een onderdeel van het Disney concern. Dat betekent dat ook het redelijk succesvolle 'Kevin Hill' (UPN) en 'Rodney' (ABC) in een later stadium op een van de SBS zenders te zien zal zijn (gezien het karakter van de serie op NET5).

    'Lost' gaat over een 40-tal mensen die neerstorten met een vliegtuig op een onbewoond, tropisch eiland. Al gauw blijkt echter dat er een mysterieus dier op het eiland rondloopt die de slachtoffers bedreigt. Het programma is bedacht en geproduceerd door JJ Abrams, de man achter de series 'Alias' en 'Felicity'.

    'Lost' wint sinds de start steeds haar timeslot en is regelmatig het best bekeken programma van de avond. Vanaf komende woensdag wordt het programma gekoppeld aan het andere programma van JJ Abrams: Alias.
    Lost is vanaf maart te zien op SBS6.

    http://tvtoekomst.blogspot.com/2004/...k-op-sbs6.html
    nog ff wachten dus 8)

    Vanaf 4 maart op TV, en toch op NET5 zag ik gisteren. Wie ze nog niet heeft gedownload, kijken!!!
    Klopt
    en zeker kijken ja 8)


    Vanaf 4 maart om 21.30 uur
    48 Wildvreemden moeten met elkaar zien te overleven als het vliegtuig waarin ze zitten neerstort op een onbewoond eiland. Sommigen van hen raken in paniek. Anderen vestigen hun hoop op een redding van buitenaf en enkelen vinden de innerlijke kracht waarvan ze zelf niet wisten dat ze die hadden. Die kracht zullen ze hard nodig hebben aangezien het eiland niet zo verlaten is als het in eerste instantie lijkt...


    Zondag 4 maart
    In de eerste aflevering staat de jonge dokter Jack centraal. Wanneer hij na de crash weer bij kennis komt, is het eerste dat hij voelt een hevige pijn en de brandende zon. Hij ziet rook en om hem heen klinkt geschreeuw en gegil. Langzaam realiseert Jack zich dat het vliegtuig waarin hij zat, in de lucht uiteen is gereten en vervolgens is neergestort op een onbewoond, tropisch eiland ergens in de Pacific.


    Intense spanning
    De unieke opzet van de serie heeft ervoor gezorgd dat 'Lost' een enorm succes is geworden in de Verenigde Staten. In elke aflevering staat een van de hoofdpersonen centraal. Zo wordt elke week duidelijk hoe ieder voor zich de ramp probeert te overleven. Daarbij komt al snel naar voren dat samenwerking van groot belang is. Een lastige opgave gezien de zeer uiteenlopende achtergronden en karakters van de personages. Want is iedereen wel te vertrouwen? Daarnaast draagt ook het eiland een aantal geheimen bij zich en jaagt een mysterieus gehuil in de jungle velen de stuipen op het lijf. Het belooft een intens, angstig en spannend avontuur te worden dat zowel het allerbeste als de meest duistere kanten in de mensen naar boven brengt.


    Genomineerd
    ‘Lost’ is gemaakt door J.J. Abrams en Damon Lindehof, dezelfde makers die verantwoordelijk zijn voor de series ‘Alias’ en ‘Crossing Jordan’. In 2005 werd ‘Lost’ genomineerd voor een Golden Globe in de categorie 'beste dramaserie'.















  6. #31

    Standaard

    24 jammer genoeg afgelopen deze week op Yorin. Maar nu krijgen we Lost en CSI: New York, die ga ik zeker weten volgen 8)
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    24 jammer genoeg afgelopen deze week op Yorin. Maar nu krijgen we Lost en CSI: New York, die ga ik zeker weten volgen 8)
    yup.. en vanaf 1 maart ook nog Desperate Housewives op Net5 8)
    maar met 24 kan je zo overstappen op s4

  8. #33

    Standaard

    21:30 pas? Ik hoop niet dat 't gaat overlappen met Six Feet Under, want dat zie ik toch wel erg graag. En CSI: New York ziet er ook wel interessant uit. Ik heb nog nooit een CSI aflevering gezien, en het lijkt me wel cool. En Gary Sinise doet mee.
    Dilemma's op de zondagavond! :P
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #34

    Standaard

    maart is het echt de beste maand van het jaar ghehe.
    eindelijk lost te zien op tv, kan ik als echt j.j. fan niet missen ghehehe
    btw csi new york blijkt niet zo spectaculair te zijn, heeft niet de goede ratings die csi en csi miami wel hebben

  10. #35

    Standaard

    Heb net de eerste en de tweede aflevering gekeken. Ik weet eigenlijk nog niet wat ik er van moet vinden.

  11. #36

    Standaard

    Lijkt me interessant! Kleurrijke cast zeg 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  12. #37

    Standaard

    Hoop goede dingen over gehoord en het klinkt gewoon ontzettend interessant. Ik ga deze serie zeker volgen. Komen binnenkort een hoop nieuwe series aan die ik zeker wil gaan volgen dus de video zal wel weer overuren gaan draaien.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  13. #38

    Standaard

    Heb alle afleveringen die al zijn uitgezonden gezien, op het begin is het een beetje vage serie maar het word steeds boeiender. Ben er helemaal fan van geworden Is er al iets bekend over meerdere seizoenen? En hopelijk word deze serie ook hier op dvd uitgebracht, dan ga ik m zeker kopen

  14. #39

    Standaard

    de hele week krijg je al tijdens de reclame voorstukjes. Ik was waanzinnig nieuwsgierig gemaakt, heb gisteren de pilot maar gedownload (hdtv :P ) en yeah.. overtreft mijn verwachtingen. Gelijk maar even gestart met de rest van wat er al te krijgen is. Een serie wil ik kijken wanneer ik er tijd voor heb, elke week wachten op een episode... nee.. daar ben ik te ongeduldig voor.. En wachten op de DVD duurt al helemaal lang

    [spoiler:0a3e97f5ea]Ik krijg op een gegeven moment wel een beetje een LOST world idee Zou dr een T-Rex op dat eiland zitten?[/spoiler:0a3e97f5ea]
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  15. #40

    Standaard

    Is deze serie al op DVD te verkrijgen? R1 bijvoorbeeld?

  16. #41

    Standaard

    Ik ga deze serie zekers volgen. Ben zeer benieuwd. Kan niet wachten tot vanavond.

  17. #42

    Standaard

    Door al deze (veelal) positieve verhalen ben ik ook wel heel benieuwd! Ik zit vanavond om 21.30 op bank naar NET 5 te kijken!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal

    [spoiler:37e2e03561]Ik krijg op een gegeven moment wel een beetje een LOST world idee Zou dr een T-Rex op dat eiland zitten?[/spoiler:37e2e03561]


    Boy, you are so lost


  19. #44

    Standaard

    Deze serie lijkt mij ook wel wat 8)
    Mijn DVD Collectie!

    "Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies" - Andy Dufresne

  20. #45

    Standaard

    Gisteren weer een nieuwe aflevering gekeken en hij was weer top! Kan iedereen aanraden om vanavond te gaan kijken.

  21. #46

    Standaard

    Ik heb momenteel al 17 afleveringen gezien en ik moet zeggen dat de serie me blijft boeien. Hoorde zelfs al dat er plannen zijn voor een tweede seizoen.

  22. #47

    Standaard

    Net eerste aflevering gezien.....in één woord...GEWELDIG

  23. #48

    Standaard

    Net eerste aflevering gezien. Topserie (afgaande op deze aflevering dan) op de een of andere manier (ik weet niet wat voor beesten dat zijn) deed t me een beetje aan Jurassic Park denken.
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  24. #49

    Standaard

    Ook ik heb net de eerste aflevering gezien en vond hem echt super! Jammer dat je nu een week moet wachten op de volgende aflevering.

  25. #50

    Standaard

    Ook net gezien hele goeie serie, nu al. Ik ga zeker alle afleveringen kijken en als ie op DVD komt koop ik hem. Dat je een week moet wachten is wel oke, dan kijk je er meer naar uit.

    Als je houdt van: Alien, denk ik. Het is ook wel een beetje suspence/thriller.

Pagina 2 van 139 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •