Pagina 3 van 139 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 3465 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik ben inmiddels bij aflevering 18: FENOMENAAL! Geweldige serie dit!

    De R1 DVD komt 6 september uit. Er komt nu 6 weken geen nieuwe aflevering, maar vanaf april komen er nog 6 nieuwe afleveringen, waarmee dit seizoen 24 afleveringen telt.

    Seizoen 2 begint eind september.

  2. #52

    Standaard

    Erg uitgekeken naar deze eerste (pilot)aflevering. Ben wel wat teleurgesteld vanwege de aanwezigheid van [spoiler:c3cfe9b965]beesten...wellicht dino's[/spoiler:c3cfe9b965]. Dat we ze niet te zien kregen is misschien maar goed ook. Series als The Lost World genoeg, dacht ik zo. Ik blijf natuurlijk wel kijken, misschien dat het niveau wat stijgt naarmate de serie vordert.

    Een week wachten is juist goed. Nu heb je tenminste iets om naar uit te kijken elke week en kun je er eens goed voor gaan zitten

    Ik snap niet waarom mensen altijd alles snel moeten zien en achteraf weer klagen dat er geen leuke series meer op tv komen om te volgen. En begin nou niet over reclame, daarin kun je lekker naar het kleinste kamertje
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Erg uitgekeken naar deze eerste (pilot)aflevering. Ben wel wat teleurgesteld vanwege de aanwezigheid van [spoiler:20070f925c]beesten...wellicht dino's[/spoiler:20070f925c]. Dat we ze niet te zien kregen is misschien maar goed ook. Series als The Lost World genoeg, dacht ik zo. Ik blijf natuurlijk wel kijken, misschien dat het niveau wat stijgt naarmate de serie vordert.
    Een troost:

    [spoiler:20070f925c]Het zijn ZEKER geen dino's...[/spoiler:20070f925c]

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Erg uitgekeken naar deze eerste (pilot)aflevering. Ben wel wat teleurgesteld vanwege de aanwezigheid van [spoiler:8d8aa09e41]beesten...wellicht dino's[/spoiler:8d8aa09e41]. Dat we ze niet te zien kregen is misschien maar goed ook. Series als The Lost World genoeg, dacht ik zo. Ik blijf natuurlijk wel kijken, misschien dat het niveau wat stijgt naarmate de serie vordert.
    Een troost:

    [spoiler:8d8aa09e41]Het zijn ZEKER geen dino's...[/spoiler:8d8aa09e41]
    Dank u! Dan blijf ik nog ff kijken 8)
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  5. #55

    Standaard

    De manier waarop het ontkracht wordt is heerlijk.

    [spoiler:8db318ed8c]De schrijvers hadden het al in een interview gemeld, maar in aflevering 3 vraagt Hurley aan Jack:
    'Dude, is it a dinosaur?'
    'It's definetely not a dinosaur.'
    'How do you know for sure?'
    'Dinosaurs are extinct.'[/spoiler:8db318ed8c]

  6. #56

    Standaard

    Vanavond ook de eerste aflevering gezien en ik ben niet ontevreden. Met een beetje goed acteerwerk en slimme scripts kan dit idee uitgewerkt worden tot een serie die mij zeker wel kan gaan boeien.

    Ik word nu alleen al gek van alle commercialbreaks die om de haverklap langs komen. Wanneer komt dit op dvd (R1/R2) uit?
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  7. #57

    Standaard

    Ook ik heb de eerste aflevering gezien en potverdriedubbeltjes. Waarom maken ze die series altijd zo verdomd spannend. Nu moet ik een hele week gaan wachten. Is wel goed overigens. Met 24 zat ik de afgelopen weken ook op het puntje van mijn stoel en een vloek ontsnapte iedere keer opnieuw als de klok een heel uur bereikte. Ben je er toch de rest van de week een beetje mee bezig en kijk je er dus reikhalzend naar uit.

    Maar Lost ziet er voorlopig erg goed uit. Kan nu al niet meer wachten op volgende week.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW
    Ik ben inmiddels bij aflevering 18: FENOMENAAL! Geweldige serie dit!

    De R1 DVD komt 6 september uit. Er komt nu 6 weken geen nieuwe aflevering, maar vanaf april komen er nog 6 nieuwe afleveringen, waarmee dit seizoen 24 afleveringen telt.

    Seizoen 2 begint eind september.
    Zal nog lang duren voordat de R2 komt dan.
    13 april is aflevering 19 pas
    Over eind seizoen 1:[spoiler:359fd9e2bf]ben ook erg benieuwd naar het eind van het seizoen, heb gelezen dat er 1 of meer hoofdpersonen dood gaan, zolang het maar geen Kate, Jack, Locke of Charlie is.[/spoiler:359fd9e2bf]

  9. #59

    Standaard

    was echt een super eerste aflevering iid
    maarja wat wil je, als achter deze serie masterbrein J.J. Abrams zit
    echt een super cast, vooral leuk dat terry o'quin erin zit.
    ook humor dat J.J. zijn beste vriend, Greg Grunberg, weer een rolletje heeft gegeven, zoals altijd haha

  10. #60

    Standaard

    Gisteren de eerste aflevering gezien en vond het wel interessant totdat ik merkte dat er [spoiler:c88546b232]iets van een monster op het eiland zit[/spoiler:c88546b232]. Dan is het niks voor mij helaas...
    Four-Star Trader (236)

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Gisteren de eerste aflevering gezien en vond het wel interessant totdat ik merkte dat er [spoiler:1a39c5124a]iets van een monster op het eiland zit[/spoiler:1a39c5124a]. Dan is het niks voor mij helaas...
    [spoiler:1a39c5124a]dat is nu bij aflevering 18 nog steeds niet zeker, en volgens mij is het ook heel iets anders.. en in de tussentijd heb je "dat ding" pas in 2/3 episodes kunnen horen.[/spoiler:1a39c5124a]

    dus geef het nog een kans 8)

  12. #62

    Standaard

    Heb bijna deel 18 binnen........

    en dan een poos wachten

  13. #63

    Standaard

    Damn, ik vond de eerste gister echt wel koewl... Ga deze ook maar es volgen... En inderdaad die dame ziet er erg goed uit...
    "Is this your homework, Larry?"

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Gisteren de eerste aflevering gezien en vond het wel interessant totdat ik merkte dat er [spoiler:bb0c944d4a]iets van een monster op het eiland zit[/spoiler:bb0c944d4a]. Dan is het niks voor mij helaas...
    Lees Flash zijn opmerking, dit is zeker geen reden om de serie niet te gaan volgen!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Olaf
    Damn, ik vond de eerste gister echt wel koewl... Ga deze ook maar es volgen... En inderdaad die dame ziet er erg goed uit...
    Welke dame? Zitten zowiezo drie goede vrouwen in!

  16. #66

    Standaard

    Ik was zeer onder de indruk van de pilot. Ik ben niet zo gefrustreerd geweest door een cliffhanger sinds seizoen 2 van 24 op de BBC liep.
    Ik had alleen even moeite met niet telkens te denken, "oh, daar is die komische Dom Monaghan. 's Kijken wat-ie nu weer voor bizarre anekdotes over Lord of the Rings heeft," maar dat verdween gelukkig na een tijdje.
    Ben nu toch wel benieuwd wat voor evil er in dat bos schuilt. Volgende week weer kijken.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Olaf
    Damn, ik vond de eerste gister echt wel koewl... Ga deze ook maar es volgen... En inderdaad die dame ziet er erg goed uit...
    Welke dame? Zitten zowiezo drie goede vrouwen in!
    Kate natuurlijk

  18. #68

    Standaard

    Inderdaad. Daar willen we wel mee op een onbewoond eiland zitten, no? Rrrrr...


    Okee, dat was wel een erg afgezaagde opmerking.


    Maar waarom moest er zonodig reclame tijdens de credits?!? wtf? Ik was blij dat ik 't had opgenomen en 't kon doorspoelen, maar ik was evengoed pissed. Beetje stijlloos.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Hulk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Olaf
    Damn, ik vond de eerste gister echt wel koewl... Ga deze ook maar es volgen... En inderdaad die dame ziet er erg goed uit...
    Welke dame? Zitten zowiezo drie goede vrouwen in!
    Kate natuurlijk
    Indeed!
    "Is this your homework, Larry?"

  20. #70

    Standaard

    waar downloade jullie deze serie vandaan? zou ik ook wel willen, dan hoef ik niet meer wekelijks te wachten

  21. #71

    Standaard

    Leuke foto's van Kate, maar jullie vergeten Shannon (Maggie Grace)



    Hot hot hot!

  22. #72

    Standaard

    Heb ook net de eerste aflevering gekeken. En ik vond het erg goed. Het was spannend, niet zozeer origineel, maar het gaf toch wel een origineel gevoel. Het was goed geacteerd en met zoveel mensen kunnen ze een hoop verschillende verhalen aangaan dus dat kan voor wat variatie zorgen. En Kate is inderdaad erg knap en sexy. :wink:
    En ik ben heel benieuwd wat dat wezen op het eiland nu is, ga zeker volgende keer weer kijken!
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

  23. #73

    Standaard

    goede eerste aflevering. heb m afgelopen vrijdag ook op Net 5 gezien.
    ben erg benieuwd naar t vervolg
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cyrus the Virus
    En ik ben heel benieuwd wat dat wezen op het eiland nu is
    Misschien wel deze meneer:



    Vond het op zich ook wel een aardig begin van de serie, aantal goede spannende moment dus ik blijf het kijken.. ben benieuwd wat er zoal gaat gebeuren.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ellen
    Is deze serie al verkrijgbaar op dvd in Nederland?

    Thx!
    Hallo Ellen,

    Reeds heb ik de delen van het eerste seizoen op dvd gezet. Helaas zonder ontertiteling maar wel in goede kwaliteit. (Seizoen 1 is van deel 1 t/m deel 13).

    In amerika hebben ze reeds een start gemaakt aan seizoen 2 (deel 14 t/m 23). Op dit moment hebben ze reeds deel 18 uitgezonden.... Uiteraard heb ik die ook al maar nog niet op een dvdtje.

    Gr,


    Hames

Pagina 3 van 139 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •