Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 263 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    heb niks besteld, hoor

  2. #177

    Standaard

    Azur is wel degelijk volledig Belgisch hoor. Wij hebben alle momenteel verkrijgbare dvd's in onze catalogus (met NL ondertitels). Dat betekent ook dat er heel wat spullen bij zitten die redelijk moeilijk te verkrijgen zijn (kleine uitgeverijen), waarop wat langer gewacht moet worden. Dat levert voor heel wat mensen frustraties op.

    Indien er in deze tijden schrik bestaat om al betaald te hebben (bancontact...) en je dvd's niet te krijgen, raden wij aan om met een creditcard (visa, mastercard of maestro) te betalen. Het geld wordt dan pas van je rekening gehaald als je bestelling vertrekt.

  3. #178

    Standaard

    Is Azur nu overnemer van Mediadis?

    Blijven prijzen van Mediadis behouden, of mogen we ons aan de prijzen van Azur verwachten (die vaak hoger liggen).

    Dit is geen verwijt naar u persoonlijk toe. Maar ik kan me moeilijk inbeelden dat mensen die echt film, muziek, boeken,... als hobby hebben ergens 10€ (en soms is het meer) gaan geven voor een zelfde product.

    Eenmalige kopers of oudere mensen die nog niet thuis zijn op het internet zullen zich hieraan laten vangen. Maar het merendeel niet ... wat toch mindere verkoop oplevert.

    Ik zie bv. heel wat blu-rays staan voor meer dan 30€ wat toch belachelijk veel is.

    Harry Potter years 1-5 blu-ray box staat 116,09 (uw voordeel: 12,90€). Wel ik heb dezelfde box nieuw gekocht voor minder dan 48€. Mijn voordeel is dus 80€, waarvoor ik dan nog 4 extra blu-rays heb kunnen kopen.

    Changeling heb ik gekocht voor 16,95€! Staat bij in uw webshop 34,19€ uw voordeel: 3,80€

    En zo zijn er 1001 voorbeelden ...

    Dat is min. 50% duurder ... Dat wreekt zich vroeg of laat. Je kan klanten eenmaal bedotten, maar de meeste ezels stoten zich geen twee maal aan dezelfde steen.

  4. #179

    Standaard

    De prijzen zijn inderdaad serieus fel te hoog op Azur. Maar als ze niet genoeg omzet/winst zouden hebben met deze prijzen en meer met lagere prijzen dan zouden ze dat ook heus wel doen. Kan me moeilijk voorstellen dat ze geen marktonderzoek ofzo doen.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  5. #180

    Standaard

    Neen, wij hebben niets met Mediadis te maken.
    Ik begrijp dat iedereen zijn dvd's en cd's zo goedkoop mogelijk wil kopen, maar uiteindelijk kan je bij Mediadis, Extrazone of Bilbo niet meer terecht... niet echt meer, of nog niet helemaal opnieuw. Wij willen graag nog heel lang een vaste waarde blijven.

    Harry Potter years 1-5 blu-ray box staat 116,09 (uw voordeel: 12,90€). Wel ik heb dezelfde box nieuw gekocht voor minder dan 48€. Mijn voordeel is dus 80€, waarvoor ik dan nog 4 extra blu-rays heb kunnen kopen.
    Waar heb je deze dan gevonden? Daar wil ik ze ook wel gaan bestellen!

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lies van Azur Bekijk bericht
    Neen, wij hebben niets met Mediadis te maken.
    Ik begrijp dat iedereen zijn dvd's en cd's zo goedkoop mogelijk wil kopen, maar uiteindelijk kan je bij Mediadis, Extrazone of Bilbo niet meer terecht... niet echt meer, of nog niet helemaal opnieuw. Wij willen graag nog heel lang een vaste waarde blijven.
    Begin dan maar als vaste waarden de prijzen maar eens te vergelijken met die van de Mediamarkt en de Saturn, of soms bij Cosmox... en online hebben we dan nog Play, Dvdpacific, CD-wow...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #182

    Standaard

    De prijzen van azur zijn inderdaad een heel stuk te hoog, hoger dan de meeste andere vaste en online winkels in België, dus daar moeten ze alvast eerst mee vergelijken. Ik vrees wel dat een vergelijking met play.com of Amazon.co.uk onmogelijk wordt...

    Bijvoorbeeld Friends, UK versie heeft ook NL subs

    Amazon.co.uk ---> 40 pond, ongeveer 45 euro dus
    Azur.be ---> 185 euro
    Fnac ----> 130 euro, ook niet echt de goedkoopste zelfs in België

    Ja watte, azur is 360% duurder dan amazon en nog steeds 42 % duurder dan fnac

    PS: ik heb hem lekker bij amazon gekocht vorige week
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lies van Azur Bekijk bericht
    Neen, wij hebben niets met Mediadis te maken.
    Ik begrijp dat iedereen zijn dvd's en cd's zo goedkoop mogelijk wil kopen, maar uiteindelijk kan je bij Mediadis, Extrazone of Bilbo niet meer terecht... niet echt meer, of nog niet helemaal opnieuw. Wij willen graag nog heel lang een vaste waarde blijven.
    Dan ga ik zekers niet bij jullie kopen want jullie zijn belachelijk duur. Dan ga ik liever naar MediaMarkt en zelfs bij de Fnac die bekend is als één van de duurste winkel. Maar dan is Fnac nog goedkoper dan jou site.

  9. #184

  10. #185

    Standaard

    Gedaan met de redelijk goedkoopige prijzen want Free Record Shop is één van de duurste webwinkels in de Benelux.
    Je ziet het nu al met "UP" en "G.I. Joe" die 3€ duurder zijn dan bij de Fnac

  11. #186

    Standaard

    Nog steeds niks ontvange, dus ik heb weer een gemailt:

    Uw e-mail werd goed ontvangen. Dank u.

    U zult dus contact moeten opnemen met de curatoren om het verschuldigde bedrag op te eisen, doch wij zijn momenteel nog niet in staat hun gegevens door te sturen.

    Indien u in de loop van de maand februari nog geen verdere informatie ontvangen zou hebben, gelieve dan nog is contact met ons op te willen nemen.

    Wij wensen ons te verontschuldigen voor de ongemakken en blijven tot uw dienst voor bijkomende inlichtingen.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Gedaan met de redelijk goedkoopige prijzen want Free Record Shop is één van de duurste webwinkels in de Benelux.
    Je ziet het nu al met "UP" en "G.I. Joe" die 3€ duurder zijn dan bij de Fnac
    Bij Cosmox.be vallen de prijzen nog goed mee. Groot voordeel daar is dat je pas moet betalen binnen 14dagen na ontvangst van je product. Wel handig, ik wil geen 2de mediadis voorval meer hebben.

  13. #188

    Standaard

    Heb ook nog steeds m'n geld niet ... M'n had nochtans beloofd voor eind 2009. Waarom is men dan gewoon niet eerlijk en zegt men de waarheid. Alsof ze dat zelf niet wisten.

  14. #189

    Standaard

    ik voel me de laatste paar maanden opgelicht door hun. klote shop ze geven niet eens je geld terug

  15. #190

    Standaard

    Frs zal ze overnemen volgens de krant. Ik heb er ook nog zo'n 60 euro "vastzitten".
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  16. #191

    Standaard

    Wanneer het geld in handen komt van curatoren, is er als gewone consument niet veel hoop ...

  17. #192

    Standaard

    Blijkbaar veel nieuwe releases op de site. Als ze het geld niet willen geven, moeten ze toch bonnen geven of niet?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Blijkbaar veel nieuwe releases op de site.
    Inderdaad, maar aan welke prijs. Die zijn schandalig hoog. Soms nog duurder dan bij de Fnac.

  19. #194

    Standaard

    Weet niet of het hier de juist plaats is, maar...

    Ik zocht juist op extrazone, mediadis of sonica bij google en het volgende was het eerste resultaat (gesponsorde link)

    Extrazone - Mediadis

    www.azur.be Uw dvdwinkel bestaat niet meer Koop uw dvd's nu nog goedkoper bij Azur
    Laatst aangepast door timofp : 09-01-2010 om 22:37
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door timofp Bekijk bericht
    Uw dvdwinkel bestaat niet meer Koop uw dvd's nu nog goedkoper bij Azur
    Vreemd want de site bestaat nog altijd. Integendeel, ze beginnen weer stillekesaan weer nieuwe produkten te verkopen.

    Tweede punt die ik grappig vind is dat ze beweren nog goedkoper te zijn. Ik heb een test gedaan met de blu-ray van Inglourious Basterds en die is er meer dan 7€ duurder dan bij FRS.be. Als dat goedkoper is dan weet ik het niet meer.

  21. #196

    Standaard

    Prijze zijn gewoon schandalig daar.... PB Seizoen 4, maar liefst 75 euro
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  22. #197

    Standaard

    Ik heb hen voorgesteld om met mijn bedrag iets te kopen wat in stock was, maar dit kon niet aangezien het geld vastzit bij de curatoren.

    Het zou me verwonderen indien ze overgenomen worden, dat FRS die geldsommen zal terugbetalen

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Ik heb hen voorgesteld om met mijn bedrag iets te kopen wat in stock was, maar dit kon niet aangezien het geld vastzit bij de curatoren.

    Het zou me verwonderen indien ze overgenomen worden, dat FRS die geldsommen zal terugbetalen
    Dat vind ik schandalig. Dat het geld vastzit bij de curatoren of niet is jou probleem niet. Mediadis bestaat nog altijd, dus vind ik dat ze jou de keuze moeten laten om iets anders te kopen. Zo moeilijk is dat ook niet. Ze moeten zelfs niet bestellen want wat je zou kopen hebben ze in stock.
    Daar zal ik nooit meer iets bestellen. Dan koop ik liever bij de FNAC zelfs als het duurder is.

  24. #199

    Standaard

    Ze hebben weer een nieuwsbrief verstuurd.......
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #200

    Standaard

    nou volgens mij proberen ze nog geld te jatten uit de broekzakken van hun klanten want mijn bestelling die al weer 2 weken daar staat omdat ik weer zown stomme tegoedbon heb gekregen doen ze niets mee.

    heb maar weer eens een mailtje gestuurd.

    zodra ik deze bestelling eindelijk binnen heb doe ik nooit meer zaken met hun. het was een goeie shop maar laatste half jaar (ver voordat het duidelijk werd dat het slecht ging met hun financieel) zijn ze steeds slechter geworden.

    ik koop daar helemaal niets meer.

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 4567891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •