Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 263 van 263 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    Dit weekend voor de eerste keer een bestelling gedaan. Twee dagen later was mijn pakje er al (hoewel het voor mijn bestelde items 4 à 7 dagen zou duren volgens de site). Niks beschadigd, alles mooi gesealed zoals het hoort. Ik ga daar nog bestellen!

  2. #252

    Standaard

    Toch opvallend dat twee mensen zich op dezelfde dag aanmelden om beiden een positieve recensie achter te laten ...

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander D. Bekijk bericht
    Toch opvallend dat twee mensen zich op dezelfde dag aanmelden om beiden een positieve recensie achter te laten ...
    Ha ja, mss hadden ze toevallig een goede dag.

    Wilde de box van House MD eigenlijk al een half jaar terug met de feestdagen bestellen. Was overal uitverkocht, maar ben dan toch afgeknapt op de negatieve commentaren die ik via Google vond.

    'k Dacht zo, na de feestdagen komt die box wel terug op voorraad. Ni dus. Vandaar toch (met een klein hartje) via Mediadis besteld. En 't is nog goe meegevallen ook!

  4. #254

    Standaard

    Ik heb de Alien Anthology Egg besteld daar. Dus met een 2 maand zal ik wel zien of het goed is. Heb wel besteld met VISA. Dus indien ze niet leveren kan ik nog altijd bij hun klacht indienen...

    Die 2 positieve post is idd wel heel toevallig. Vooral ook omdat dit het enige is dat ze hier gepost hebben..
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  5. #255

    Standaard

    Gene stress, kon gewoon pas een reactie plaatsen na dat ik er iets over te zeggen had hè. Ben lange tijd niet echt een internetkoper geweest - heb trouwens ni eens Visa, beetje schrik om een berg schulden op te bouwen dan... Heb intussen de gewoonte om eerst te checken via forums of een webwinkel wel betrouwbaar is. Zo ben ik ook hier uitgekomen. Hen ook al reacties geplaatst over een online schoenenwinkel en manicurebenodigdheden, ma ja, daarvoor ben ik hier ni echt aan 't juiste adres...
    Anywayz, laat weten hoe de bestelling van je Alien Anthology is verlopen hè?

  6. #256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oona Bekijk bericht
    Gene stress, kon gewoon pas een reactie plaatsen na dat ik er iets over te zeggen had hè. Ben lange tijd niet echt een internetkoper geweest - heb trouwens ni eens Visa, beetje schrik om een berg schulden op te bouwen dan... Heb intussen de gewoonte om eerst te checken via forums of een webwinkel wel betrouwbaar is. Zo ben ik ook hier uitgekomen. Hen ook al reacties geplaatst over een online schoenenwinkel en manicurebenodigdheden, ma ja, daarvoor ben ik hier ni echt aan 't juiste adres...
    Anywayz, laat weten hoe de bestelling van je Alien Anthology is verlopen hè?
    Ken ik u niet? Er zijn niet veel mensen met u naam en u schrijfstijl is hetzelfde als de Oona die ik ken...

    Trouwens, ik snap niet goed waarom mensen bij deze webwinkel bestellen, ik zie er zelden goede aanbiedingen e.d.

  7. #257

    Standaard

    Ik heb er dus de Alien Anthology besteld en het bedrag is dus onmiddellijk van mijn CC gegaan. Dus NIET met verzending...
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  8. #258

    Standaard

    Pas nog een bestelling gedaan, was goed verlopen (snel verzonden, in 2x ondanks mono option).

    Net gemerkt dat de winkel gesloten is. Er wordt doorverwezen naar Free Record Shop nu .
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Net gemerkt dat de winkel gesloten is. Er wordt doorverwezen naar Free Record Shop nu .
    Ik kreeg vandaag een mail van Mediadis dat ze zijn opgegaan in freerecordshop.be.

    Het is dus over en uit met Mediadis.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  10. #260

    Standaard

    Hetzelfde dus als VanLeest.

  11. #261

    Standaard

    pff, FRS, meest waardeloze van waardeloos. Mediadis was nog wel te pruimen, maar FRS kan je dus helemaal overslaan. Helemaal over en uit met mediadis dus.

  12. #262

    Standaard

    Met de Belgische FRS webwinkel heb ik enkel goeie ervaringen

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door magiccornflake Bekijk bericht
    Met de Belgische FRS webwinkel heb ik enkel goeie ervaringen
    Kan zijn, maar met hun prijzen heb ik negatieve ervaringen.

    Bij FRS is het enkel interessant als er acties lopen als 3 voor 30 euro of zo.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •