Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 263 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Maar je hebt geen nieuw exemplaar? En eh, een coupon terug krijgen, waardeloos!

    Hier ging ik niet mee akkoord, want aan een coupon heb je niks. Ik wou dan gewoon mijn geld terug. Want dat moeten ze doen. Je hebt toch voor iets betaald. En als het niet goed is, verwacht je toch gewoon weer je geld terug?

    Maar veel mensen weten dit niet, en dan geeft Mediadis maar een lullig coupontje. Heb dit soort verhaaltjes, wel vaker gelezen.

    En sowieso een coupon terug krijgen, is lekker makkelijk voor hun.

    1. Het kost hun niks
    2. Jij bent je geld kwijt.
    3. Je bent gewoon genoodzaakt, om weer een bestelling bij hun op te geven. Mocht het weer mis gaan, krijg je weer een coupon.
    In dit geval vond ik het goed, aangezien het ook niet hun schuld is dat door de goedkope verpakking van Warner die discs beschadigd raakten. Die coupon gebruik ik binnenkort wel, aangezien ik er regelmatig iets koop, zal dat voor mij geen probleem zijn.

    Ik snap dat dit geen goede optie is voor mensen die liever het geld terug willen krijgen.

  2. #77

    Standaard

    Heb hier maar 2 keer iets gekocht. De laatste bestelling is ook goed verlopen. Het duurde ongeveer een week, netjes verpakt.

  3. #78

    Standaard

    Heb net even een boos mailtje moeten sturen naar Mediadis, wacht al tig maanden op een DVD box van Metallica en ook al bijna twee maanden op de DVD "I Heart Huckabees". Nou ben ik het zat. Bestel er ook niet meer weer. ***winkel!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #79

    Standaard

    The Flash besteld en ontvangen, maar de inhoud was Seinfeld seizoen 8.
    Ik vraag advies en tevens stel ik de vraag of ik bij hernieuwde bestelling zeker kan weten dat de inhoud de juiste zal zijn.
    Krijg ik als antwoord:

    Wij zijn zeer verrast dit te vernemen. Het zou inderdaad over het eerste teruggezonden exemplaar gaan.

    Vanzelfsprekend kan deze titel met een kopie van dit bericht en van de factuur naar dit adres teruggestuurd worden:
    (adres)

    Zodra ontvangst, zal een coupont ter waarde van de titel inclusief economische verzendingskosten mono (van onze site) uitgeschreven worden

    Men gaat geheel voorbij aan de vraag over een juiste inhoud bij hernieuwde bestelling.

    Vervolgens nogmaals gemaild met de opmerking dat het niet mijn fout is dat de inhoud niet klopt en dus ook de retourkosten vergoed wil hebben.

    Geen reactie op ontvangen.

    Overigens kreeg ik vorig jaar een pakket waarover de stoomwals was gereden en ook daarvan kwamen de retourkosten voor eigen rekening.

    Ik denk dat ik zo'n beetje klaar ben met dit adres.

  5. #80

    Standaard

    Mediadis, breek me de bek niet open... Ik heb destijds 24 seizoen 5 bij hen besteld, toen ik het bestelde hadden ze alleen nog de import versie. netjes betaald en wachten op hun beloofde 8-15 werkdagen levertijd. Na de 18e werkdag of ergens daaromtrent toch maar eens een mailtje gestuurd, ik kreeg een bericht terug dat de uitlevering wat vertraagd was en dat men de uiterste best ging doen het pakket zo snel mogelijk bij mij te krijgen. Nog twee weken verder krijg ik ineens een mailtje toegestuurd dat de door mij bestelde titel niet meer te verkrijgen was. Let op, op dit moment had men de gewone versie al in het assortiment! Weer terug gemaild, of ze me deze niet toe konden sturen ( uiteindelijk gewoon dezelfde versie maar waarschijnlijk vanuit een ander kanaal aangeleverd ofzo ), vanuit hen de vraag of ik zo vriendelijk wilde zijn om nog eens 10 euro bij te betalen, omdat dat het prijsverschil was. Uiteindelijk heb ik na een boze mail toch het seizoen voor de originele prijs toegestuurd gekregen, maar ik was inmiddels wel al een goede drie maanden na besteldatum en seizoen 5 was hie al een week of 5-6 te krijgen.

    Voor mij nooit meer Mediadis in ieder geval zoveel staat wel vast
    Who buys DVD's anyway? :)

  6. #81

    Standaard

    Ik heb mijn geld van een paar posts hierboven inmiddels terug, maar ook aan mij raken ze een klant kwijt.

    Dat gaat dus lekker daar...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    The Flash besteld en ontvangen, maar de inhoud was Seinfeld seizoen 8.
    Ik vraag advies en tevens stel ik de vraag of ik bij hernieuwde bestelling zeker kan weten dat de inhoud de juiste zal zijn.
    Krijg ik als antwoord:

    Wij zijn zeer verrast dit te vernemen. Het zou inderdaad over het eerste teruggezonden exemplaar gaan.

    Vanzelfsprekend kan deze titel met een kopie van dit bericht en van de factuur naar dit adres teruggestuurd worden:
    (adres)

    Zodra ontvangst, zal een coupont ter waarde van de titel inclusief economische verzendingskosten mono (van onze site) uitgeschreven worden

    Men gaat geheel voorbij aan de vraag over een juiste inhoud bij hernieuwde bestelling.

    Vervolgens nogmaals gemaild met de opmerking dat het niet mijn fout is dat de inhoud niet klopt en dus ook de retourkosten vergoed wil hebben.

    Geen reactie op ontvangen.

    Overigens kreeg ik vorig jaar een pakket waarover de stoomwals was gereden en ook daarvan kwamen de retourkosten voor eigen rekening.

    Ik denk dat ik zo'n beetje klaar ben met dit adres.
    Heb er zelf iets andere ervaring mee. Mijn pakketje was geleverd met een ingedeukte box van Alias. Maar ik kon het zonder verzendkosten naar ze retour sturen.
    Uiteindelijk ook een onbeschadigd exemplaar weer op kunnen halen bij het Kiala-punt.

  8. #83

    Standaard

    In het heel begin heb ik eens problemen met hun gehad, maar de afgelopen 3 jaar zijn al mijn bestellingen mooi toegekomen zonder 1 enkel probleem.

    Ik ben dan ook heel tevreden van hun service.

    BTW, ik vind het al heel goed dat ze de verzendingskosten terugbetalen. Als ik hier met de auto naar de winkel iets ga halen, en het dan moet terugbrengen, dan betalen ze mij in die winkel mijn benzine en parkeerkosten niet terug!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    The Flash besteld en ontvangen, maar de inhoud was Seinfeld seizoen 8.
    Ik vraag advies en tevens stel ik de vraag of ik bij hernieuwde bestelling zeker kan weten dat de inhoud de juiste zal zijn.
    Krijg ik als antwoord:

    Wij zijn zeer verrast dit te vernemen. Het zou inderdaad over het eerste teruggezonden exemplaar gaan.

    Vanzelfsprekend kan deze titel met een kopie van dit bericht en van de factuur naar dit adres teruggestuurd worden:
    (adres)

    Zodra ontvangst, zal een coupont ter waarde van de titel inclusief economische verzendingskosten mono (van onze site) uitgeschreven worden

    Men gaat geheel voorbij aan de vraag over een juiste inhoud bij hernieuwde bestelling.

    Vervolgens nogmaals gemaild met de opmerking dat het niet mijn fout is dat de inhoud niet klopt en dus ook de retourkosten vergoed wil hebben.

    Geen reactie op ontvangen.

    Overigens kreeg ik vorig jaar een pakket waarover de stoomwals was gereden en ook daarvan kwamen de retourkosten voor eigen rekening.

    Ik denk dat ik zo'n beetje klaar ben met dit adres.
    Vanmorgen heb ik ze gemaild met de mededeling dat het pakje onderweg is en dat ik daarvoor 4,20 kosten heb gemaakt. Vanmiddag krijg ik een vriendelijke mededeling dat ze deze kosten ook zullen vergoeden.

    Waarmee ze zich voor mij weer voor 100% hebben gerehabiliteerd.

  10. #85

    Standaard

    Ik heb vorige maand 1 pakketje Blu-rays besteld, deze kwam al nar 3 dagen aan.
    Perfecte levering!

  11. #86
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Ik heb vorige maand 1 pakketje Blu-rays besteld, deze kwam al nar 3 dagen aan.
    Perfecte levering!
    Uit de 3 voor 2 actie ?

  12. #87

    Standaard

    Die klungelaars hebben afgedaan bij mij.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  13. #88
    Member
    Registratie datum
    Mar 2008
    Woonplaats
    Oost-Vlaanderen (België)

    Standaard

    Is dit nu een vertrouwbare leverancier?
    Anders 4400 s4 voor €22 bestellen. ^^

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Infected Bekijk bericht
    Is dit nu een vertrouwbare leverancier?
    Anders 4400 s4 voor €22 bestellen. ^^
    Zeker wel. 71 orders en telkens perfect afgehandeld dus..

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK Bekijk bericht
    Zeker wel. 71 orders en telkens perfect afgehandeld dus..
    Ik heb er nochtans compleet andere ervaringen mee. Heb er een paar keer besteld en constant waren ze óf veel te laat met leveren, óf het artikel was ineens niet meer te verkrijgen (waar je dan zelf achteraan moest omdat ze zelf niks meer van zich laten horen), daarna zie je vaak hetzelfde artikel nog gewoon in de catalogus staan als leverbaar, had ik toen een mailtje over gestuurd, kreeg als antwoord terug: "Ja, dat is niet altijd up-to-date." Goh, lekker handig...maar in plaats van dat ze dat dan even meteen aanpassen, ik zag het tot voor kort nog altijd op leverbaar staan...

    Nee, deze winkel heeft voor mij afgedaan, boutzaak...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ik heb er nochtans compleet andere ervaringen mee. Heb er een paar keer besteld en constant waren ze óf veel te laat met leveren, óf het artikel was ineens niet meer te verkrijgen (waar je dan zelf achteraan moest omdat ze zelf niks meer van zich laten horen), daarna zie je vaak hetzelfde artikel nog gewoon in de catalogus staan als leverbaar, had ik toen een mailtje over gestuurd, kreeg als antwoord terug: "Ja, dat is niet altijd up-to-date." Goh, lekker handig...maar in plaats van dat ze dat dan even meteen aanpassen, ik zag het tot voor kort nog altijd op leverbaar staan...

    Nee, deze winkel heeft voor mij afgedaan, boutzaak...
    Ben het met je eens wat deze zaak betreft.Heb er voor de 2e keer besteld en voor de tweede keer gedonder.Had op 3-juni j.l 2 dvd's besteld van wild hogs en deadwood complete collection.Wild hogs inmiddels al bijna een week in huis maar van deadwood nog steeds niets dan status veranderd ook steeds dan wel in stock dan weer niet maar verzenden ho maar. bestel er dus denk ik ook nu niet meer.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ridge Bekijk bericht
    Ben het met je eens wat deze zaak betreft.Heb er voor de 2e keer besteld en voor de tweede keer gedonder.Had op 3-juni j.l 2 dvd's besteld van wild hogs en deadwood complete collection.Wild hogs inmiddels al bijna een week in huis maar van deadwood nog steeds niets dan status veranderd ook steeds dan wel in stock dan weer niet maar verzenden ho maar. bestel er dus denk ik ook nu niet meer.
    We zijn inmiddels een maand verder en ik heb nog steeds niks
    Wie kan me hiermee helpen wat ik moet doen of welke rechten ik heb???

  18. #93

    Standaard

    Als je al betaald hebt en de webshop levert niet binnen 30 dagen, dan kun je je betaling terugvorderen. Dit is Europees geregeld, dus geldt ook voor België.

    Aangaande je rechten bij bestellen via internet, zie o.a.:

    http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/...DAF2679C8DA850
    http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1977
    http://www.eccnl.eu/

  19. #94

    Standaard

    Momenteel 10 procent korting op elk artiekel bij Mediadis
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #95

    Standaard

    Mediadis stuurt deze dagen voor zijn trouwe klanten geschenkbonnen

    Het gaat van 5€ tot 20€. Ik ben blij dat ik een bon van 5€ (bij een aankoop van min. 25€) ontvangen heb. Die die een bon van 20€ ontvangen hebben moeten minstens voor 100€ kopen.

    Ik ga mijn bon gebruiken voor Street Kings (Blu-ray) of The X-Files 2 (Blu-ray).

  21. #96

    Standaard

    Heb een bon van 15 euro gekregen voor min. 75 euro.

    Ga er een aantal blu-ray van buena vista mee kopen. Zo komen die toch wat goedkoper uit.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Heb een bon van 15 euro gekregen voor min. 75 euro.

    Ga er een aantal blu-ray van buena vista mee kopen. Zo komen die toch wat goedkoper uit.
    Dan ben je beter die te kopen bij MediaMarkt met die 2+1 promotie. Dan ga je die veel minder betalen.

  23. #98

    Standaard

    Ik kan alleen in Antwerpen het best geraken en daar staan die 28,99 per stuk, komt dus bijna net op't zelfde neer.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ik kan alleen in Antwerpen het best geraken en daar staan die 28,99 per stuk, komt dus bijna net op't zelfde neer.
    Een combinatie van de 2+1 promo bij Mediadis en de kortingsbon van 15€? Dan doe je inderdaad een goed zaak

    Zoniet, als je 3 Buena Vista koopt om aan die 75€ te komen dan betaalt je met de korting 25€ per stuk. Bij MediaMarkt zou je 20€ per stuk betalen.

  25. #100

    Standaard

    Ik heb nog een code ter waarde van 5 euro, bij een bestelling van ten minste € 25.

    Bij interesse, even een PM sturen
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •