Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 263 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik wilde gisteren 3 seizoenen Dawson's Creek bij Mediadis bestellen, maar bij het invullen van mijn gegevens kwam daar opeens 4 euro zoveel bij voor verzendkosten, terwijl ze notabene aangeven dat verzenden gratis zou zijn! Toen heb ik mijn bestelling dus maar weer bij Proxis gedaan, want daar is het verzenden wél echt gratis.

  2. #27

    Standaard

    Heb je misschien een andere optie aangeklikt?

    Ik heb een paar weken geleden nog 2 seizoenen gilmore girls besteld en mijn bestellen was gewoon gratis

  3. #28

    Standaard

    Boven de 50 euro is het gratis.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  4. #29

    Standaard

    mijn bestelling was zelfs boven de 80 euro en ondanks dat ik las dat het gratis zou zijn kwam toch die post transportkosten erbij te staan, dus vandaar dat ik niet verder zocht en gewoon de bestelling bij proxis heb gedaan

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redbulletje
    mijn bestelling was zelfs boven de 80 euro en ondanks dat ik las dat het gratis zou zijn kwam toch die post transportkosten erbij te staan, dus vandaar dat ik niet verder zocht en gewoon de bestelling bij proxis heb gedaan
    Bij bestelling boven 50 euro én aflevering via Kiala is het gratis. En dat werkte goed (slechts 1 bestelling ervaring, dat terzijde).

  6. #31

    Standaard

    Heb ondertussen al zo'n 40 bestellingen geplaatst en telkens goed voortgeholpen ook wanneer er iets moest geannuleerd worden of toen ze mijn pluche pumbaa waren vergeten mee te sturen :P Heb er niet te klagen over, goede service.

  7. #32

    Standaard

    Ok, ik dan. Ik bestelde een ruime maand geleden een pakket DVD's na een eerdere goede ervaring met Mediadis. Een van die DVD's was de HEAT S.E. die bij die actie hoorde waar je bij 2 S.E.'s een derde opgestuurd kreeg. Zo stond het ook op hun site geadverteerd. Alleen hadden ze na twee weken nog niks opgestuurd en zou ik later die maand naar het buitenland vertrekken. Na mijn terugkomst zou de looptijd van de actie zo goed als voorbij zijn. Ik vraag dus of ze een deellevering kunnen doen, of me gewoon die code even doormailen. Daar komt een vriendelijk antwoord op dat ik nog even geduld moet hebben, maar dat ze later eventueel maatregelen willen nemen. Tot dan geen probleem. Een week (ofzo) later is mijn pakket er.

    Ik open het pakket en vind een Heat-DVD, zonder sleeve, zonder boekje van de actie en zonder code. Verder vind ik de Back To The Future Box die ik bestelde, maar die box is helemaal verrimpeld/beschadigd aan één kant. Ik mail dus en leg uit dat ik een SE zonder sleeve en zonder code kreeg. Daarop krijg ik een antwoord in het genre van "ja, dat zal wel". De BTTF-box kon ik terugsturen, dan zouden ze me een nieuwe geven. Nu is mijn probleem dat ik geen tijd heb om postpakjes te maken en even langs het postkantoor te gaan. Als ik dàt kon, zou ik ook geen DVD's online hoeven te bestellen, dan ging ik wel naar de winkel ipv naar het postkantoor.

    Ik mail dus weer met een vraag om een code en zeg ze dat ze het gerust mogen uitzoeken in het magazijn wat er gebeurd is. Meer kan ik niet doen. Op deze mail komt geen antwoord meer. Weer een paar dagen later, net voor de actie eindigt, stuur ik nu (uit het buitenland) een kwade mail om te zeggen dat ik het stijlloos vind dat ik a) geen code heb gekregen door hun fout en b) niet eens meer een antwoord krijg. Weer een paar dagen verder krijg ik een mail van twee zinnen waarin staat dat ze "zeer verbaasd" zijn en me een code geven.

    Ik mail weer terug om te zeggen dat zij niet de enige zijn die verbaasd zijn. Ik krijg een opengemaakte (?) DVD - in elk geval een zonder code of sleeve -, en een beschadigde BTTF-box (het blijken dezelfde beschadigingen te zijn als op de exemplaren die bij o.m. Bart Smit gesignaleerd werden op de 10 euro aanbiedingen). Om het allemaal af te maken is een laatste DVD die ik nu bijna twee maanden geleden bestelde bij hetzelfde pakket nog steeds niet verstuurd. Overigens staat hij wel nog steeds te koop op de site, met een levertijd van 8 tot 15 dagen.

    Op mijn mails met de vraag waar ze op wachten om te versturen, kreeg ik - je raadt het al - geen antwoord. Merk ook op dat de site alleen toelaat om formulieren te versturen: een telefoonnummer bieden ze niet aan. Er staat iets van dat ze dat niet meer nodig vinden gezien de andere mogelijkheden om hun te contacteren. Of ze ook terugmailen blijft onbesproken maar ik heb er zelf wel een idee over...

    Online bestellen is allemaal goed en wel als het werkt (CD-Wow bv.) maar ik word er zo moe van als ik weer eens met een of andere bestelling from hell te maken heb. Vooral de arrogantie waarmee je in die gevallen wordt afgewimpeld, is vreselijk storend. Ik moet de eerste winkelier nog tegenkomen die je zo'n attitude geeft als je aan zijn toonbank staat. Maja, van achter de pc is het lekker makkelijk natuurlijk.

  8. #33

    Standaard

    Hebben jullie ook ervaringen met overschrijvingen naar mediadis? Ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt maar bij de ordergegevens wacht men nog steeds op het geld. Misschien dat het altijd zo lang duurt maar ik vind het vaag.
    Een mailtje sturen hielp ook al niet, die gast zei dat hij nog niets had gezien .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Hebben jullie ook ervaringen met overschrijvingen naar mediadis? Ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt maar bij de ordergegevens wacht men nog steeds op het geld. Misschien dat het altijd zo lang duurt maar ik vind het vaag.
    Een mailtje sturen hielp ook al niet, die gast zei dat hij nog niets had gezien .
    Als je het vrijdag, hebt overgemaakt, dan moet hij vandaag goedgekeurd zijn. Het duurt zo lang omdat hij moet worden goedgekeurd bij de afdeling boekhouding. Is hij vanmiddag rond half 5 nog niet goedgekeurd, dan zou ik gelijk gaan mailen. Dat goedkeuren van betalingen, duurt een beetje lang soms

  10. #35
    Senior Member
    Registratie datum
    Aug 2005
    Woonplaats
    Heusden-Zolder, Limburg (BE)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje
    Hebben jullie ook ervaringen met overschrijvingen naar mediadis? Ik heb afgelopen vrijdag geld overgemaakt maar bij de ordergegevens wacht men nog steeds op het geld. Misschien dat het altijd zo lang duurt maar ik vind het vaag.
    Een mailtje sturen hielp ook al niet, die gast zei dat hij nog niets had gezien .
    Als je het vrijdag, hebt overgemaakt, dan moet hij vandaag goedgekeurd zijn. Het duurt zo lang omdat hij moet worden goedgekeurd bij de afdeling boekhouding. Is hij vanmiddag rond half 5 nog niet goedgekeurd, dan zou ik gelijk gaan mailen. Dat goedkeuren van betalingen, duurt een beetje lang soms
    mja dat duurt meestal enkele dagen... de banken werken ook niet altijd even snel...

  11. #36

    Standaard

    Verdorie wat duurt dat allemaal lang bij mediadis zeg, de verwachte levertijd zou 48 uur zijn (dus donderdag geleverd) en nu wacht ik op een mailtje van het kialapunt waar de bestelling naartoe werd verstuurd.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  12. #37

    Standaard

    Troost je, een deel van mijn bestelling van 7 mei is nog niet eens verstuurd.

  13. #38

    Standaard

    Zo het duurde allemal flink langer dan de 48 uur die erop de website stond maar alles is binnen, netjes gesealed in een doosje.
    Alleen zonde dat ze me een verkeerd item hebben gestuurd en ik dat nu weer moet gaan omruilen. Ik heb al gemaild en gelukkig doen ze er niet moeilijk over.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  14. #39

    Standaard

    Mediadis is een waardeloze rotsite, een hoog oplichters gehalte!!!

    Maanden geleden heb ik daar de x-files seizoen 4 gekocht, de digipack...wel er zat geen boekje bij.

    Ik moest de box terug sturen (a 7,50 euro) en ik zou een bon krijgen, maar in hun voorwaarden staat duidelijk, dat wanneer het de fout van mediadis is dat je dan ook retourkosten vergeod krijgt, wel mooi niet dus.

    Volgende box besteld.....zat ook geen boekje bij!!! Weer gemaild, zelfde verhaald, kreeg weer een bon, nu ook een bon voor de retour kosten.

    Maar die andere 7,50 euro??? Ik heb weken lang mails gestuurd, faxen gestuurd, maar nee hoor, geen antwoord, stelletje dieven zijn het.

    Nu wilde ik 1 van de bonnen gebruiken, 6 maanden geldig zeiden ze, en de bon doet het niet...mailtje gestuurd, en wat denk je......natuurlijk, geen antwoord!!!

    Een stelletje oplichters en dieven zijn het!!

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Ik heb juist hele prettige ervaringen met mediadis. Toen ze me eens de verkeerde box hadden gestuurd kon die met 1 mailtje weer teruggestuurd worden en kreeg ik ook een bon van de retourkosten en het aankoopbedrag om nog een bestelling te doen.
    En toen ging het wel goed, net als de twee keren erna.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #42

    Standaard

    Ik wil ze graag bellen...maar er staat geen telefoonnummer op de site!

    Nee dat geven ze niet zeggen ze, want ze hebben zogenaamd een goede email service, jaja......gewoon geen antwoord geven noemen ze goede service.

    Maar als iemand mij aan een telefoonnummer kan helpen...graag!!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door klauterapie
    Ik wil ze graag bellen...maar er staat geen telefoonnummer op de site!

    Nee dat geven ze niet zeggen ze, want ze hebben zogenaamd een goede email service, jaja......gewoon geen antwoord geven noemen ze goede service.

    Maar als iemand mij aan een telefoonnummer kan helpen...graag!!
    Mediadis telefoonnummer:
    + 32 2 340 68 85

    Bron: http://nl.kelkoo.be/b/a/m_5029623_mediadis.html

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door klauterapie
    Maanden geleden heb ik daar de x-files seizoen 4 gekocht, de digipack...wel er zat geen boekje bij.

    (..)

    Een stelletje oplichters en dieven zijn het!!
    Was de box gesealed? Waren de schijfjes schoon van vlekken? Was de box deukloos, een box zonder scheurtjes of vouwtjes? Dan lag het probleem niet bij Mediadis, maar bij de importeur die het boekjes in het boxje stopt.

    Dus dan mail/bel/fax/duif je met Fox Home Entertainment en krijg je van hun een mooi boekje.

    Wat een drama om niets!

  20. #45

    Standaard

    Heb bij de alias boxen ook geen boekje gehad, maar alles was origineel geseald, er waren geen vingerplekken of deuken te zien. Dat is niet de schuld van Mediadis dan, persoonlijk heb ik nog geen problemen gehad met deze winkel.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  21. #46

    Standaard

    Ik heb nog nooit problemen gehad met Mediadis Zelfs iets dat ik normaal 9 à 14 dagen zou moeten wachten omdat het niet in stock is wordt al na 4 dagen verstuurd. En dan nog één extra dag voor de verzending met Kiala die momenteel gratis is zelfs als je voor minder dan 25€ koopt.
    Ik ben zeer tevreden en hoop dat het zo zal blijven in de toekomst. :wink:

  22. #47

    Standaard

    Vandaag weer een pakketje binnen van mediadis, netjes op tijd en alles uitstekend in orde. Ik blijf positief over deze winkel!
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  23. #48

    Standaard

    even 'n ervaring delen met jullie
    heb dit weekend Stargate Atlantis S2 En Stargate SG best of daar bestelt hadden de beste prijzen voor beide laten verzenden naar kiala is namelijk gratis boven de 50 euro scheelt weer 2 euro aan verzenden.

    nou release datum was gisteren de 21ste dus had wel een verzendmail verwacht gisteren, want geld enzo was ontvangen. kijk ik op de site staat Atlantis met verzenden 8- 15 dagen dus ik dacht kl*te want las hier al dat die in de winkel lag deze week. hun gemaild of dat klop, want al eerder gehad dat op dag release datum verzenden 8 - 15 stond en volgende dag mail kreeg met verzonden! maar kreeg ook een mail dat Best of van SG 1 al verstuurt zou worden zonder extra verzendkosten. toch maar complete bestelling geannuleerd omdat ik er (volgens mij) geen artikel bij een bestaande (en betaalde) bestelling kan doen. en dan maar een ander seizoen van SG 1 ipv Atlantis toch dezelfde prijs.
    gisteren niet meer de kortingbon gekregen.

    maar de kortingsbon kwam vandaag iets hoger namelijk met verzendkosten erbij die ik niet had omdat ik via kiala deed! IS DIT NORMAAL BIJ MEDIADIS?

    dus ik ging bestellen zie ik vandaag dat Atlantis Seizoen 2 op verzenden binnen 48 uur staat dus toch maar weer hetzelfde bestelt als voorheen maar nu naar thuis laten versturen toch weer iets winst!!!

    en gelukkig dat ze net in de Stad bij vanleest Atlantis niet hadden :P

  24. #49

    Standaard

    nou weer ff over die bestelling
    gisteren is Alleen Atlantis seizoen 2 verstuurt terwijl die volgens de site weer geleverd zou worden tussen 8-15 dagen!

    en The best of box die binnen 48 uur geleverd zou worden is niet verstuurt terwijl die wel gewoon op stock staat en dit keer ook niet eens mail gehad dat het in gedeeltes geleverd zou worden ligt het er echt aan dat het een winkel uit Belgie is :wink: ,want lijkt mij allemaal beetje raar

    of zullen ze zich gewoon vergist hebben? dat het omgekeerd moest zijn.

  25. #50

    Standaard

    Hallo allemaal

    ik had toch even een vraag nou heb ik op 14 maart 2 boxen besteld bij mediadis van de serie westenwind alles goed en wel profieltje aangemaakt ingevuld nou was ik alleen met mijn stomme kop vergeten mijn huisnummer erbij te zetten verder alles goed dus ik denk dat pas ik nog even aan blijkt dat je dit alleen aan kon passen bij het leveringsadres nou heb ik gebeld en ze zeiden dat ze daar niets aan konden doen want het was al verstuurd. ik tnt post opgebeld naar het distributiecentrum toevallig had ik daar gewerkt dus overlegd met mn chef , die zei dat zonder huisnummer een pakket linea recta weer terug werd gestuurd naar de afzender.
    Heb ik opnieuw mediadis opgebeld en een meneer die overigens niet al te klantvriendelijk was aan de telefoon gesproken en die zei dat als het terug werd gestuurd dat ze dan vanzelf contact zouden opnemen met hoe of wat .
    Ondanks en dat blijf ik benadrukken dat het mijn eigen fout is heb ik hier toch een zeer slecht gevoel bij en ben ik er erg bang dat ik en mijn geld kwijt ben en de boxen nooit geleverd ga krijgen.

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •