Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 263 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nou, eerste ervaring met Mediadis. Kiezen die kneuzen voor Selektvracht.. Na 2 keer niet thuis gaat het pakket retour afzender. Ik gebeld met selektvracht en zouden het apart houden, kom ik daar, was de medewerkster het vergeten apart te leggen. Beetje jammer wel.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ridge
    Hallo allemaal

    ik had toch even een vraag nou heb ik op 14 maart 2 boxen besteld bij mediadis van de serie westenwind alles goed en wel profieltje aangemaakt ingevuld nou was ik alleen met mijn stomme kop vergeten mijn huisnummer erbij te zetten verder alles goed dus ik denk dat pas ik nog even aan blijkt dat je dit alleen aan kon passen bij het leveringsadres nou heb ik gebeld en ze zeiden dat ze daar niets aan konden doen want het was al verstuurd. ik tnt post opgebeld naar het distributiecentrum toevallig had ik daar gewerkt dus overlegd met mn chef , die zei dat zonder huisnummer een pakket linea recta weer terug werd gestuurd naar de afzender.
    Heb ik opnieuw mediadis opgebeld en een meneer die overigens niet al te klantvriendelijk was aan de telefoon gesproken en die zei dat als het terug werd gestuurd dat ze dan vanzelf contact zouden opnemen met hoe of wat .
    Ondanks en dat blijf ik benadrukken dat het mijn eigen fout is heb ik hier toch een zeer slecht gevoel bij en ben ik er erg bang dat ik en mijn geld kwijt ben en de boxen nooit geleverd ga krijgen.
    Vreemd, Mediadis hun klantendienst is telefonisch toch niet bereikbaar?
    Via welk nummer ben je bij hen terecht gekomen dan?

  3. #53

    Standaard

    Mediadis bezorgd via selectvracht?? Ik kan me herinneren dat de laatste keer dat ik bij hun wat bestelde, het gewoon met de post werd bezorgd, want toen ik niet thuis was, kon ik het gewoon ophalen op het postkantoor
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Mediadis bezorgd via selectvracht?? Ik kan me herinneren dat de laatste keer dat ik bij hun wat bestelde, het gewoon met de post werd bezorgd, want toen ik niet thuis was, kon ik het gewoon ophalen op het postkantoor
    Idd ook al, Mediadis verzend in de Benelux enkel via Chronopost, Kiala of De Post.

  5. #55

    Standaard

    Ik heb 1 keer een heel grote bestelling bij hen gedaan, de 9 seizoenen van the X files, rond de 200 euro.
    Geen problemen mee gehad, mooi aangekomen.

    En hun prijzen zijn zeer oké in vergelijking met (veel) andere benelux handelaars. Ik woon wel in België, dus ik weet niet of het voor mensen uit Nederland erger is, aan deze thread te lezen, wel...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Mediadis verzend in de Benelux enkel via Kiala
    En dat is een groot voordeel!
    Bij grote bestellingen is dit erg goedkoop en ontzettend handig. Het wordt dan vaak afgeleverd bij een tankstation of sigarenboer in de buurt die het pakket netjes behandeld.
    Duurde laatste keer enkele dagen en zo'n winkel is wél 6 dagen geopend (itt postkantoor).

  7. #57

    Standaard

    Op 27/12/2006 bestel ik 2 dvd's bij Mediadis:

    - The Chronicles Of Narnia (4-disc versie)
    - Event Horizon: Collector's Edition

    Op 29/01/2007 kunnen ze eindelijk The Chronicles of Narnia leveren, maar Event Horizon: CE is nog steeds niet binnen. Op de site staat vermeld dat de leveringstermijn tot 30 dagen kan oplopen.
    Dezelfde dag krijg ik een mail dat ze door een vertraging in de toelevering Event Horizon niet kunnen leveren en dat ze TCON alvast zullen opsturen.
    Dagelijks controleer ik de status van m'n resterende bestelling en plots zie ik dat deze veranderd is naar "in stock".
    Ik neem een screenshot van het scherm en mail het hen door.
    Na een maand (21/02/2007) krijg ik antwoord dat ze hun leverancier zullen aansporen om wat schot in de zaak te krijgen.
    Ondertussen zijn we terug een maand verder... en ik heb nog steeds geen Event Horizon: CE.
    Ondertussen is de grootste zin om daar ooit nog iets te kopen verdwenen.

  8. #58

    Standaard

    Moet nu juist lukken... gisteren doe ik nog m'n beklag... vandaag krijg ik een mail dat de rest van m'n bestelling opgestuurd wordt... Eindelijk na 84 dagen!!!!!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Van de Casteele
    Moet nu juist lukken... gisteren doe ik nog m'n beklag... vandaag krijg ik een mail dat de rest van m'n bestelling opgestuurd wordt... Eindelijk na 84 dagen!!!!!
    haha,

    big brother was watching you! :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SpaaiK
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rianne van der Tuin
    Mediadis bezorgd via selectvracht?? Ik kan me herinneren dat de laatste keer dat ik bij hun wat bestelde, het gewoon met de post werd bezorgd, want toen ik niet thuis was, kon ik het gewoon ophalen op het postkantoor
    Idd ook al, Mediadis verzend in de Benelux enkel via Chronopost, Kiala of De Post.
    Er wordt denk ik toch ook gebruik gemaakt van Selektvracht, want ik krijg net een pakketje van Mediadis binnen die zij hebben gebracht. Ik had een box (Deadwood) besteld met de goedkoopste verzending.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ridge Bekijk bericht
    Hallo allemaal

    ik had toch even een vraag nou heb ik op 14 maart 2 boxen besteld bij mediadis van de serie westenwind alles goed en wel profieltje aangemaakt ingevuld nou was ik alleen met mijn stomme kop vergeten mijn huisnummer erbij te zetten verder alles goed dus ik denk dat pas ik nog even aan blijkt dat je dit alleen aan kon passen bij het leveringsadres nou heb ik gebeld en ze zeiden dat ze daar niets aan konden doen want het was al verstuurd. ik tnt post opgebeld naar het distributiecentrum toevallig had ik daar gewerkt dus overlegd met mn chef , die zei dat zonder huisnummer een pakket linea recta weer terug werd gestuurd naar de afzender.
    Heb ik opnieuw mediadis opgebeld en een meneer die overigens niet al te klantvriendelijk was aan de telefoon gesproken en die zei dat als het terug werd gestuurd dat ze dan vanzelf contact zouden opnemen met hoe of wat .
    Ondanks en dat blijf ik benadrukken dat het mijn eigen fout is heb ik hier toch een zeer slecht gevoel bij en ben ik er erg bang dat ik en mijn geld kwijt ben en de boxen nooit geleverd ga krijgen.
    Na weer wat email contact met mediadis word mij toch wel duidelijk dat ze niet echt mee willen helpen en is de klantvriendelijkheid zeer ver te zoeken.Ik benadruk nogmaals het is mijn eigen fout maar een beetje meer medewerking had ik toch wel prettig gevonden. Heb inmiddels contact gehad met de belgische tpg (de post) en die heb ik alles uitgelegd heb met behulp van de medewerkster een formulier ingevuld en hun zouden nu ook op zoek gaan naar het pakje.Hopen dan maar dat daar nog wat uitkomt.

  12. #62
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik heb een klein probleempje.
    Naardat iemand mij er op attend maakte dat de Ultimate Editions van James Bond bij mediadis.com maar 9,99 per stuk waren kon ik natuurlijk mijn kans niet laten liggen.
    Ik heb gelijk 2 besteld en dit worden er in de toekomst nog meer.
    Nou hebben ze van mij 28 maart een betaling voor 2 dvds binnen gekregen, ik kreeg toen namelijk ook een betalings ontvangst bevestiging.

    Vorige week kreeg van de 2 dvd een verzendbewijs.
    Tot op heden heb ik niks op ontvangen,de site zegt echter dat ze aan mijn deur zijn afgeleverd.Ik heb echter niks.

    Komt dit vaker voor bij Mediadis, of moet ik nog even wachten door de paasdrukte misschien ?

  13. #63

    Standaard

    Misschien afgeleverd bij de buren? De postbodes zijn eigenlijk verplicht een notitie hiervan door je brievenbus te duwen, maar je hebt er helaas van die luie donders tussen zitten die dat gewoon vertikken... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #64
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik weet niet, 1 van de 2 is inmiddels binnen,nog maar even afwachten.
    Laatst aangepast door Yoeri : 11-04-2007 om 13:46

  15. #65

    Standaard

    Enkele weken geleden heb ik Alias 4 besteld voor € 34,99 , maar deze was echt in zeer slechte staat (tweedehands zou nog beter zijn).

    Teruggestuurd via Kiala en een hele week nadat het pakket bij hun binnen is gekomen (2 weken na verzending) kunnen ze me vertellen dat ik een coupon krijg t.w.v. de bestelling en verzendkosten.
    Laat nu net in die 2 weken de prijs gedaald zijn met 5 euro. Nee, aan nieuwe levering deden ze niet...

  16. #66
    Senior Member
    Registratie datum
    Jun 2006
    Woonplaats
    Maastricht, waar anders :)

    Standaard

    Ik wou even laten weten dat de gemiste dvd gister binnen is gekomen... zal wel weer zijn blijven liggen ergens... *** post.

  17. #67

    Standaard

    ik geraak niet op hun site. Weet iemand iets.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  18. #68

    Standaard

    Na de zoveelste bestelling op Mediadis (inmiddels ruim voor 1100 euro gekocht daar) vandaag een echte nachtmerrie meegemaakt. Nadat ik mijn pakket ben gaan afhalen met kiala stelde ik vast dat bij Déjà Vu de sleeve ontbrak. Da's nog niet zo erg. Maar nadat ik de losse seal (ja hij was al los) eraf nam stelde ik vast dat het doosje leeg was!

    Heb een mail gestuurd, hoop dat ik een nieuwe krijg want dit is echt wel een vervelend probleem. Het DVD doosje toonde ook al gebruikssporen. Kreeg ik een leen exemplaar opgestuurd?

    Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Hoe zal mijn koopgedrag op Mediadis toch verder bepalen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  19. #69

    Standaard

    Ik heb deze week voor het eerst sinds een jaar ofzo weer iets bij Mediadis besteld. Mijn bestelling is nu verzonden, maar naar mijn idee kon je vroeger ook altijd je pakketje volgen. Ik kan dat nu niet vinden of vergis ik me nu?
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  20. #70

    Standaard

    jullie hebben precies al slechte ervaringen gehad met mediadis!
    Raar ik heb al een aantal bestellingen gedaan en is altijd na 2 dagen toegekomen
    Paar weken geleden heb ik de limited edition steelcases van final fantasy besteld en wachtijd stond tussen 8-15 dagen, op dag 14 opgestuurd en goed aangekomen.
    Nu heb ik Buffy box (die rode doos) besteld en die komt met courrier maar stond op 8-15dagen en is nu veranderd naar 15-30dagen.
    Ben benieuwd

  21. #71

    Standaard

    Ik heb al negatieve ervaringen gehad met Mediadis. Maar ook met andere winkels. Die enkele negatieve ervaringen wegen niet op tegen het gemak en al de andere positieve ervaringen met de winkel. Bovendien werden de problemen altijd goed opgelost.
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  22. #72

    Standaard

    Ook mijn probleem van hierboven werd goed opgelost. Kosteloze vervanging en nog eens een extra korting van 2 euro.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  23. #73

    Standaard

    Wil even na mijn positieve geschiedenis met Mediadis alweer een positieve anecdote vertellen over hen (gewoon fijn om als klant goed behandeld te worden):

    Ik had een tijdje geleden 3 films bij hen besteld (Mary Shelley's Frankenstein, My date with Drew, en Dagen Zonder Lief) en er was al aan maand gepasseerd (de maximum levertermijn bij de eerste 2 genoemde films) dus ik stuurde hen een mailtje.
    Ik had ook gekozen voor een mono verzending, zodat alle dvd's in 1 keer werden verzonden, om de transportkosten te besparen.

    Ik kreeg enkele uurtjes later al een mailtje dat Frankenstein nog niet was toegekomen, en dat ze de eerste 2 al zouden verzenden - wat diezelfde dag nog is gebeurd - en dat ze Frankenstein zonder bijkomende transportkosten zouden verzenden.

    Tot daar al goeie klantenservice. Vandaag ging ik de dvd's ophalen, en ik merkte een barstje in het doosje van My Date with Drew. Nam foto's en vroeg of ze mij een extra doosje konden zenden. Al een half uurtje later (!!!) krijg ik een mailtje dat ze zo snel mogelijk een extra doosje zullen verzenden.

    Dus voor mij een grote aanrader, deze winkel!
    Heb er nu toch al zo'n kleine 20 artikelen in totaal besteld, in is steeds in orde verlopen.

  24. #74

    Standaard

    Mijn ervaringen zijn dat hun service prima is. Laatst The Wire: Seizoen 4 besteld, helaas waren de disc's beschadigd door het *** doosje dat Warner gebruikt heeft. Was geen enkel probleem om terug te sturen. Kreeg een coupon met de waarde van de dvd en 2x de verzendkosten. Prima opgelost naar mijn mening.

  25. #75
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen Bekijk bericht
    Mijn ervaringen zijn dat hun service prima is. Laatst The Wire: Seizoen 4 besteld, helaas waren de disc's beschadigd door het *** doosje dat Warner gebruikt heeft. Was geen enkel probleem om terug te sturen. Kreeg een coupon met de waarde van de dvd en 2x de verzendkosten. Prima opgelost naar mijn mening.
    Maar je hebt geen nieuw exemplaar? En eh, een coupon terug krijgen, waardeloos!

    Hier ging ik niet mee akkoord, want aan een coupon heb je niks. Ik wou dan gewoon mijn geld terug. Want dat moeten ze doen. Je hebt toch voor iets betaald. En als het niet goed is, verwacht je toch gewoon weer je geld terug?

    Maar veel mensen weten dit niet, en dan geeft Mediadis maar een lullig coupontje. Heb dit soort verhaaltjes, wel vaker gelezen.

    En sowieso een coupon terug krijgen, is lekker makkelijk voor hun.

    1. Het kost hun niks
    2. Jij bent je geld kwijt.
    3. Je bent gewoon genoodzaakt, om weer een bestelling bij hun op te geven. Mocht het weer mis gaan, krijg je weer een coupon.

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •