De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "My name is Lobo, I hunt alone"

    Hallo, ik ben nieuw hier 8) Ik heb meteen een hele moeilijk vraag Ik zoek de titel van een film...waar ik niet al teveel meer van weet...
    "my name is lobo, i hunt alone", is een quote uit deze komische film uit eind jaren 80, begin jaren 90. Ging over een beetje een zielige man die nog thuis bij zijn moeder woonde en kanker kreeg en kaal werd, hij had een toupetje op, en kocht op een gegeven moment een Harley davidson. Hij had een klein nichtje die hij vaak zag thuis, en die noemde hem steeds "uncow!".
    Ik dacht dat de film met Lorenzo Lamas was, maar daar kon ik niks over vinden, zal wel nietzo zijn dus.
    Is misschien een beetje vaag, maar ik heb destijds enorm om die film moeten lachen met mijn vriendin, en ik zou hem graag nog eens willen zien. Hopelijk kan iemand mij helpen

    Bij voorbaat dank!

  2. #2

    Standaard

    Gewoon even op Google zoeken naar "lobo i hunt alone". Eerste resultaat: http://www.suite101.com/article.cfm/6043/47499

    De film heet dus Don't Tell Her It's Me

    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  3. #3

    Standaard


    Dat is hem, Bedankt!! Prima Forum hier! Snelle reactie!
    ik had inderdaad ook via google gezocht op deze manier, maar kon het toch niet vinden.
    Ga hem nog een keertje huren, als hij nog ergens te vinden is...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •