Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 1223 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ocean's eleven...
    Een hele leuke film....aanrader

  2. #27

    Standaard

    Mijn laatste paar films die ik in de bios heb gezien zijn;

    Zoolander --> Zuig Zuig
    Bandits --> Goede onderhoudende fiilm, niks bijzonders
    The Orther --> Vond ik veeel te traag
    LOTR --> Prachtige film, alleen jammer dat ik niet van trollen en die shit hou :P

    Over 2 uur effe naar Ocean's 11, lijkt me wel kewl vooral nadat ik jullie reacties had gelezen

    In de toekomst zeker naar; Star Wars 2, Spiderman, Windtalkers, LOTR 2, Ice Age, Jeepers Creepers en vele anderen

  3. #28

    Standaard

    Laatste film was LOTR.

    Volgende films worden Ocean's 11 en Behind Enemy Lines.

  4. #29

    Standaard

    Ik ben net naar Jeepers Creepers geweest. Wat een klote film veel fouten en en einde wat nergens opslaat.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dadaveke
    Ik ben net naar Jeepers Creepers geweest. Wat een klote film veel fouten en en einde wat nergens opslaat.
    Inderdaad Dadaveke, deze film zuigt dus echt ontzettend. Het enige hoogtepunt was die vent die in de parkeergarage tegen een paal aanreed!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel


    Inderdaad Dadaveke, deze film zuigt dus echt ontzettend. Het enige hoogtepunt was die vent die in de parkeergarage tegen een paal aanreed!
    Dat was inderdaad het hoogtepunt alleen was dat na de film

  7. #32

    Standaard

    Behind Enemy Lines.
    Maar wat een ongeloofwaardige ellende.
    Ongelooflijke pro-Amerikaanse zelfgenoegzaamheid.
    1 vliegtuig met een jong knulleke aan boord, maait een half Bosnisch leger plat en legt half Bosnie in de as. En dat terwijl Amerika ergens anders in de wereld meer dan 6000 bommen neerflikkert en dat ene mannetje aldaar nog steeds niet weet te pakken. Onmacht wordt hier gemaskeerd door een heroisch tegenovergesteld onzinnige weergave. Ik word hier dus niet goed van.
    Ondanks de fraaie actiescenes bepaald geen film die in mijn collectie thuishoort. Doet me te veel denken aan Rambo die ook een heel leger de baas was en het hele land doorbaggerde en half Amerike ongestoord een spoor van vernieling trok.
    Sorry, ik ben te oud voor zulke rotzooi. Gauw vergeten maar.

  8. #33

    Standaard

    Ben de afgelopen periode 2x naar LotR te gaan en denk niet dat het nodig is om daar iets over te zeggen, ik vond de film super. Morgen ga ik naar Ocean's Eleven, dus dan zal ik wel vertellen wat ik er van vond.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    LotR...retegaaf..wel een lange zit , maar zeker de moeite waard, ook om op dvd te halen

  10. #35

    Standaard

    laatste tijd 4 keer naar LOTR geweest (hoezo verslaafd ), afgelopen donderdag maar eens iets anders gezien, Ocean's Eleven, leuke film maar hoef men niet echt in de bios te kijken vind ik.
    Volgende week maar naar Vanilla Sky, lijkt me wel leuke thriller

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin71
    LotR...retegaaf..wel een lange zit , maar zeker de moeite waard, ook om op dvd te halen
    Ik denk dat deze DVD het meest verkocht wordt tot dan toe, ligt eraan wat de prijs wordt natuurlijk

  12. #37

    Standaard

    Ocean's Eleven was echt een topfilm, leuke dialogen vooral. En ook een intelligente 'heist'.

    LOTR, heb ik natuurlijk gezien, een heeele goeie film maar ik snap toch niet waarom deze bij IMDB boven 'The Godfather' staat.

    Tijdje geleden 'The Others' bekeken, maar dat is dus echt de eerste officiële 'Sixth Sense' remake! Viel me een beetje tegen.

    En verder ga ik binenkort naar het filmvestival in Rotterdam, waar ik in ieder geval naar 'The man who wasn't there', (van Joel en Ethan Coen) en 'Mulholhand Drive' van David Lynch ga.

  13. #38

    Standaard

    Kon helaas zaterdag niet naar de bios, was weer eens verhinderd. Maar ik ga nu volgende week zaterdag naar Ocean's Eleven. Ben erg benieuwd naar.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  14. #39

    Standaard

    Ik kom net terug van Black Hawk Down.
    Dit vond ik persoonlijk een topper, ik raad iedereen het aan om deze film te gaan kijken.
    Welcome to the real world.

    mijn dvdcollectie

  15. #40

    Standaard

    Ik ga zelf (vooral de laatste 3 maanden ) vrij vaak naar de bioscoop, om een indicatie te geven; deze films heb ik sinds eind december in de bios gezien:
    • the Lord of the Rings: the fellowship of the Ring
    • the One
    • Amelie
    • Mulholland Drive
    • Monsters Inc.
    • Vanilla Sky
    • the Discovery of Heaven
    • Ocean's Eleven
    • Startup.com
    • the Score
    • Ghost World
    • a Beautiful Mind
    "Time for power draw near."

  16. #41

    Standaard

    Black Hawk Down.
    Daar kunnen die jongens van Behind Enemy Lines nog wel iets van leren.Volgens krantenrecensies zit de film boordevol nodeloos en onzinnig geweld. Klopt dan toch precies, iedere oorlog is nuteloos en zinvol geweld. 6000 bommen op Afghanisatan en dat ene manneke nog niet te pakken, nutteloos en zinloos geweld toch!!!!
    IK vond de film zeer goed gemaakt en pakkend. Ga hem op DVD zeker kopen. Behind Enemy Lines zal ik zeker laten liggen.

  17. #42

    Standaard

    Ik heb beide films nog niet gezien, Black Hawk Down ga ik nog wel in de bios kijken en waarschijnlijk koop ik beide films wel op DVD, omdat in Behind Enemy Lines een sniper zit moet ik hem toch hebben

  18. #43

    Standaard

    Aangezien mijn school lekker dicht bij Pathé Arena zit (en dus ook bij de MM ) pak ik tegenwoordig weer wat vaker een bioscoopje.
    De laatste films waren: Lord of the Rings, Ocean's Eleven, The Others en Training Day. Binnenkort Spy Game, Back Hawk Down en Monster's Inc.
    Ash nazg durbatuluk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakataluk, agh burzum-ishi krimpatul

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik heb beide films nog niet gezien, Black Hawk Down ga ik nog wel in de bios kijken en waarschijnlijk koop ik beide films wel op DVD, omdat in Behind Enemy Lines een sniper zit moet ik hem toch hebben
    He, wij hebben eenzelfde voorkeur. Ik heb Snipers en Enemy at the gates ook om die reden gekocht. Maar echt, behind Enemy Lines is strorend onecht en patriotistisch. 1 manneke en 1 vliegtuigje gooien half Bosnie plat en reduceren het Boschnische leger tot enkele eeuwiginvaliden. Dat gaat er bij mij dus voor geen meter in, daar wordt je in deze film dus een klein beetje heel erg niet goed van.

  20. #45

    Standaard

    Laatste film was dit weekend nog : Ocean's eleven.
    Goede film. Zou anders niet direct zo'n film kopen, maar door de goeie acteurs en de dialogen ga ik dit zeker doen !!
    Het verhaal zat (de diefstal) zat ongelooflijk goed in elkaar (misschien te goed )
    Dvd collection

    The Life of a Dreamer, The Days of a Business And The Nights in Between...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    He, wij hebben eenzelfde voorkeur. Ik heb Snipers en Enemy at the gates ook om die reden gekocht. Maar echt, behind Enemy Lines is strorend onecht en patriotistisch. 1 manneke en 1 vliegtuigje gooien half Bosnie plat en reduceren het Boschnische leger tot enkele eeuwiginvaliden.
    Hmm..misschien moet ik hem dan maar eerst een keer huren, aangezien wij dezelfde voorkeur hebben en jij Behind Enemy Lines afkeurdt, misschien vind ik hem dan ook wel matig.

  22. #47

    Standaard

    Ik ben laatst naar Behind Enemy Lines geweest. Ik heb me wel vermaakt. De opnames/geluiden tijdens het vliegen van de F18(?) waren gaaf. Leuk verhaal....

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hmm..misschien moet ik hem dan maar eerst een keer huren, aangezien wij dezelfde voorkeur hebben en jij Behind Enemy Lines afkeurdt, misschien vind ik hem dan ook wel matig.
    Ja, doe dat maar eerst voor de zekerheid, want als je thuis al de nodige War-movies hebt liggen, komt hij al snel onderop te liggen, ben ik bang.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dRazic
    Ik kom net terug van Black Hawk Down.
    Dit vond ik persoonlijk een topper, ik raad iedereen het aan om deze film te gaan kijken.
    Ik heb hem afgelopen zaterdag gezien. Echt een fantastische film !! Wat een camerawerk ! Hij belandt onmiddellijk in mijn Top 10 aller tijden. Ik ga 'm volgende week gewoon nog 'ns zien. Absolute aanrader waarvan ik haast niet kan wachten tot 'ie op DVD verschijnt.

    Behind Enemy Lines vond ik ook best goed. Is ook een oorlogsfilm maar van een heel ander kaliber. Moet je niet gaan bekijken voor het realisme maar puur voor het vermaak.

    Gisteren (1/3) Vanilla Sky nog gezien. Deze film heeft men echt té ingewikkeld willen maken en te dramatisch. Het begint allemaal goed maar uiteindelijk vervalt de film tot een ondermaatse creatie...

  25. #50

    Standaard

    Laatste film was Spy Game die ik heb gezien maar vond hem persoonlijk tegenvallen..

    Mijn zinnen staan nu op Black Hawk Down en na alle berichtjes te hebben gelezen wil ik er zeker heen.
    If there is a God, it is only logical that there be a devil.
    When there is an Overfiend the Mad Regent must also exist.
    Mijn collectie - updated 25 mei 2005

Pagina 2 van 49 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •