Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849
De resultaten 1.201 tot 1.223 van 1223 worden weergegeven.
  1. #1201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Het enige waar ik last van had toen ik de film in Nijmegen keek, was het telefoontje van de mevrouw naast me (en dat in een filmhuis... ). Verder was het vrij rustig in de zaal, want we hadden de vroege film genomen.
    In de Lux Erik?

    Gistermiddag Blood Diamond in Antwerpen gekeken. Was weer een belevenis... Heb trouwens een bioscoopzaal nog nooit zo vol gezien... Echt werkelijk alle rijen waren bezet tot voor aan toe. Metropolis(Kinopolis) blijft elke keer weer een bijzondere gebeurtenis qua bioscoopervaring.

    Meest verbazingwekkende vond ik: dat de zaal gewoon stil was, het kan dus wel in Belgie maar in Nederland niet?

  2. #1202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Meest verbazingwekkende vond ik: dat de zaal gewoon stil was, het kan dus wel in Belgie maar in Nederland niet?
    Ja, Nederlanders zijn nou eenmaal asociale boeren.

    In België snappen ze 't tenminste.
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  3. #1203

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    Het enige waar ik last van had toen ik de film in Nijmegen keek, was het telefoontje van de mevrouw naast me (en dat in een filmhuis... ). Verder was het vrij rustig in de zaal, want we hadden de vroege film genomen.
    In de Lux Erik?
    Yep, maar dan in het filmhuisgedeelte. CineMariënburg? Waren een dagje in Nijmegen. Beetje de 'toerist' uitgehangen, museum bezocht, uit eten geweest en 's avonds een filmpje gepakt.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  4. #1204

    Standaard

    Blood Diamond

    Na er veel over gehoord te hebben was ik ook nieuwsgierig geworden en ik moet zeggen dat ik het een goede film vond. Het verhaal zat over het algemeen goed in elkaar, een enkele toevalligheid daargelaten dan, en de acteerprestaties waren erg sterk en dan voornamelijk die van Djimon Hounsou, die erg veel indruk maakt als Afrikaanse man die zijn familie terug wil.
    Er zitten een aantal erg indrukwekkende scenes in [spoiler:6527e5c7d7]kinderen met wapens, blijven gruwelijk[/spoiler:6527e5c7d7] en het bekruipt je steeds meer het gevoel van ' om die @#$@# stenen!!!' . De scene op het eind waar [spoiler:6527e5c7d7] Hounsou in de etalage kijkt naar de diamanten ketting vond ik erg mooi. Je ziet hem denken; daaarom is het dus?[/spoiler:6527e5c7d7]
    Al met al zit de film goed in elkaar, maar haalt de grens van heel erg goed net niet. [spoiler:6527e5c7d7] En hij flikt het weer; Di Caprio gaat weer eens een keer dood in zijn film![/spoiler:6527e5c7d7]
    7,8

  5. #1205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen
    museum bezocht, uit eten geweest en 's avonds een filmpje gepakt.
    Heel wat beter als Utrecht neem ik aan....

  6. #1206

    Standaard

    Vandaag in de bios The Return gezien met Sarah Michelle Gellar en ik vond het een erg goede film ondanks dat die verkeerd op de markt werd gezet. Men wilde het als een horrorfilm promoten terwijl het meer een bovennatuurlijke thriller is met wat schrikmomenten. Maar dat wil niet zeggen dat de film niet spannend is. De film heeft een aantal spannende momenten en een aantal (voorspelbare) schrikmomenten. Maar een horror is het niet. Het verhaal is interessant en zit goed in elkaar. Het verhaal sprak me echt aan en het was boeiend om te zien hoe het verhaal je steeds op het verkeerde been zet, maar uiteindelijk komt het toch samen en voegt het het laatste puzzelstukje toe. Daarnaast is het acteerwerk erg goed. Vooral Sarah Michelle Gellar doet het erg goed. De film ziet er verder somber uit, weinig kleuren passen goed bij het duistere sfeertje en de muziek zorgt voor extra spanning.

    Kortom, ik vond het een erg goede film. Alleen laat je niet misleiden. Het is geen horror zoals de trailer en de reclames je willen doen geloven, wel een erg goed bovennatuurlijk thriller met een goed verhaal.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  7. #1207

    Standaard

    Vanmiddag Hot Fuzz gezien en ik vond hem geweldig. Humor is helemaal top en heb regelmatig in een deuk gelegen om de karakters en de situaties die ze allemaal uitvoeren. Een constante grijns op mijn gezicht. Verder zat de tempo er ook lekker in gedurende de hele film en vooral het laatste deel is één groot, zwaar over the top, maar geweldig actiespektakel. En het wordt zelfs nog spannend met een scene in het midden (voor het actiespektakel) die ik echt niet aan zag komen. De moordscene's zien er ook erg goed uit en er zitten een paar originele en lekker gore scene's in (kerktoren iemand?) Het acteerwerk is uiteraard ook erg goed van iedereen en Pegg en Frost zijn uitstekend op elkaar ingespeeld, maar ook de overige karakters doen het erg goed.

    Kortom een geweldige film met veel actie, komische scene's en knotsgekke karakters.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  8. #1208

    Standaard

    300 natuurlijk.. Een film die je absoluut in de bios moet bekijken. Ik ben niet zo'n bioscoopganger, maar deze was voor mij een must-see. Het grotendeel van alle films vind ik absoluut niet nodig om die in de bios te zien. Maar dit was er eentje. Geweldige spectakelfilm.. Een dikke 9 krijgt ie van mij..
    I always tell the truth. Even when I lie.

  9. #1209

    Standaard

    Vandaag Spider-Man 3 in de bios gezien. Ik vond dit derde deel de minste uit de serie, maar nog steeds een goede, vermakelijke actiefilm. Jammer genoeg zijn er teveel bad guys waar door niet iedereen genoeg aandacht krijgt om uitgewerkt te worden. Hier wordt vooral Venom de dupe van en dat is jammer. Maar al met al nog steeds een goede actiefilm.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #1210

    Standaard

    Afgelopen maandag in de bios Zodiac gezien. Een erg goede film. Ik moet zeggen dat omdat ik niet heel veel over deze film had gelezen/gezien wist. Natuurlijk wel waar het over ging maar toch had ik eigenlijk iets anders verwacht. Ik dacht een spannende thriller als Seven of Panic Room te zien, maar het was een zeer interessante film over een groepje agenten en journalisten die proberen om een seriemoordenaar te pakken die zichzelf de Zodiac noemt. Het verhaal is interessant en blijft boeien. De karakters worden goed uitgewerkt en er wordt rustig de tijd genomen om alles uit de doeken te doen. Het acteerwerk is erg goed. Vooral Mark Ruffalo, Jake Gyllenhaal en Robert Downey jr. doen het erg goed. De jaren 70 worden erg goed neergezet en dankzij het goede sfeertje komt de film realistisch over. De goede soundtrack maakt de film af. De film is een behoorlijke zit maar verveeld geen moment.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #1211

    Standaard

    Death Proof

    Zojuist gezien en hij is vet! De dialogen zijn goed, echt wat je gewend bent van QT, de sfeer van de film is uitstekend, QT zou de jaren '70 stijl terugbrengen in zijn film en dat heeft hij gedaan alleen is het wel jammer dat hij dit niet de hele film in die stijl heeft gelaten maar alleen in het begin. Kurt Russel speelt een uitstekende mafkees met een supervette Challenger (!) en The Girls zijn uitstekend gekozen, die zorgen voor wat humor in deze film.
    Voor mij een echte QT Topper !!

    9/10
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #1212

    Standaard

    Ik ben net naar de AP van Shrek The Third gaan kijken.

    In deze Zomer van het Derde Deel wordt in verhouding tot Spiderman en Pirates toch wat meer geteerd op de zelfde succesformules. Dat hoeft niet slecht te zijn, want het verhaal wordt er een stuk strakker door en wat welomlijnder, waardoor er de nodige ruimte is voor de nodige visuele gags. Vooral de running jokes liggen goed in de markt: Prince Charming moet weer eens zonodig met zijn permenant staan zwaaien, die onbestemde travestiet loopt weer vrij rond én heeft een iets grotere rol gekregen dan anders. Verder is het leuk om te zien dat Assepoester aan smetvrees lijdt, en Doornroosje duidelijk aan narcolepsie. Op één acteur na die begin van de film de pijp uitgaat (iedereen heeft de synopsis wel gelezen, het is John Cleese ) zijn alle vaste waarden terug, ook Antonio Banderas en Eddie Murphy mogen als Puss en Donkey hun nummertjes weer eens komen opvoeren, en ze hebben die goed onder de knie. Timberlake is verrassend goed, ik had van een ex-popsterretje van niks eigenlijk niets verwacht, maar het viel best mee. Eric Idle is anders ook zeer goed op dreef. En natuurlijk zitten alle vaste randpersonages, zoals de Gingerbreadman, de blinde muizen, de varkens en de wolf in grootmoe-kostuum, en vanzelfsprekend ook Pinokkio er weer allemaal in (deze laatste met één van de beste jokes uit de film! De film duurt ook niet vreselijk lang, men heeft hier duidelijk gekozen voor compactheid.

    Ditmaal hoef je na de aftiteling overigens geen actie na de credits te verwachten. Bij Dreamworks is dat gewoonlijk niet het geval, maar na Over The Hedge... weet je maar nooit.

    Verder vette trailers gezien van Harry Potter And The Order Of The Phoenix, Ratatouille en natuurlijk The Simpsons Movie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #1213

    Standaard


    Zodiac
    Ontzettend goede film, met af en toe leuke humor. Goed geacteerd en "aardig" tot in de details uitgewerkt. De film begon halverwege de jaren 60 en eindigde in 2004. En zolang voelde het ook. Ontiegelijk langdradig. Het duurde echt veels te lang allemaal waardoor het begon te vervelen. 2 uur en 3 kwartier waardoor soms voor een half uur lang geen enkele punt of actie voorkwam. Niet dat het nodig is dat er de hele tijd actie in moet zitten, maar geef dan het gevoel dat er wat belangrijks gebeurt.
    IMDB 8.1 / Dizer: 7.0
    Mijn DVD Collectie! | Currahee! Gory Gory what a hell of a way to die! He ain't gonna jump no more!!

  14. #1214

    Standaard

    White Noise 2

    Een film met een leuk begin en daarna meteen inzakt. Voorspelbare schrikmomenten en het verhaal is TE ver gezocht. Vele mensen vertrokken ook uit de zaal en dat zegt genoeg.

    -5/10
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  15. #1215

    Standaard

    Heb eindelijk Spider-Man 3 gezien, en na alle negatieve berichten erover hield ik m'n hart vast. Misschien dat het daardoor ook meeviel. Er zat alleen teveel in de film gepropt, dingen werden er nog even bijgesleept en er hadden hele personages geschrapt kunnen worden zodat er meer tijd over bleef voor de rest. Sandman zat er waarschijnlijk ook maar alleen in voor de special effects. Maar hoewel het de minste van de drie is, vond ik hem toch best goed, alles zag er prachtig uit.

  16. #1216

    Standaard

    Gisteren Fracture gezien. Was zeker een goede film. Had er veel van verwacht en dat werd niet helemaal waar gemaakt, met name Hopkins. AL met al heb ik toch wel 2 uur geboeid zitten kijken, waarbij het einde voor mij nog veel goed maakte.

  17. #1217

    Standaard

    Afgelopen donderdag naar Shrek the 3th geweest, en zoals verwacht een leuke sequel met alle bekende koppen en een compact verhaal, al met al weer een leuke middag gehad.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  18. #1218

    Standaard

    Gisteren naar Death Proof geweest in Pathe Arena, een kleine zaal met vooral liefhebbers (een groep van ca. 5 jongeren liep zelfs weg halverwege het tweede gedeelte van de film). Maar ik heb zeker van de film genoten, alhoewel de film Pulp Fiction en Reservoir Dogs zeker niet overtreft.

    9+

  19. #1219

    Standaard

    Shrek the 3rd gisteren gezien, sublieme humor zoals de kokosnoten uit the Holy Grail, 'woef' uit Blackadder en vele andere dingen
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  20. #1220

    Standaard

    Pirates of the Caribbean: World's End
    Elizabeth Swann, Will Turner en Barbossa gaan in dit derde deel naar Singapore om een schip en bemanning los te krijgen van Kapitein Sao Feng om Jack Sparrow te redden en naar het einde van de wereld te varen. Maar dat is niet het grootste probleem. Ze moeten de strijd aan gaan tegen Lord Culter Beckett die Davy Jones hart in bezit heeft en Davy dus onder controle heeft om de zee te overheersen en de piraten uit te roeien.

    Na het einde van deel twee, kon ik niet wachten om te zien hoe het verder zou gaan. Ik werd niet teleurgesteld. Wat een spektakel. De actie ziet er erg vet uit, hebben een lekker tempo (wat ook te danken is aan de geweldige soundtrack ) en het is gewoon geweldig om naar te kijken. Soms gaat men over the top, maar het blijft genieten. Veel vechtscene's op zee, maar ook op het land. Het verveeld geen moment en de drie uur vliegen voorbij. Het acteerwerk is verder ook weer goed. Vooral Depp is weer op dreef als Jack Sparrow maar ook Chow Yun-Fat is goed. Jammer dat zijn karakter niet verder uitgewerkt wordt. Ik vind het ook jammer dat Rush als Barbossa minder cool is dan de vorige films. Maar dit is allemaal te wijten aan de vele karakters die allemaal aandacht dienen te krijgen. Verder zitten er een aantal erg leuke scene's in waar ik om heb moeten lachen.

    Dan nu de negatieve punten. Het verhaal. Er gebeurt erg veel, maar er wordt weinig echt goed uitgewerkt tot een einde. Het hele Calypso gebeuren ging nergens over en waarom er op het einde met alle schepen van de piraten en de schepen van de East India Trading Company het gevecht alleen tussen de Black Pearl, The Flying Dutchman en The Endavour ging is mij een raadsel. Mijn zusje vertelde dit laatste punt overigens aan mij, had het door alle actie niet eens door, maar als ik er zo op terug kijkt is het echt erg raar uitgewerkt. En zo zijn er meer dingen zoals bijvoorbeeld de vele karakters die ik eerder aanhaalde.

    Maar dat neemt niet weg dit een heerlijk actie spektakel is. Het is niet de beste Pirates of the Caribbean film (dat blijft deel 1 voor mij), maar het is gewoon een erg goede, vermakelijk actiefilm met goed acteerwerk (vooral van Depp), veel vaart, een goede soundtrack en genoeg actie en gevechten die er geweldig uitzien om drie uur lang voorbij te laten vliegen. Ik heb me dus prima vermaakt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  21. #1221

    Standaard

    Harry Potter and the Order of the Phoenix
    Het vijfde jaar kon voor Harry Potter niet slechter beginnen. Nadat Harry zichzelf met magie verdedigde tegen een aantal Demontors, wordt hij geschorst van school. Dumbledore kan er net een stokje voor steken. Voldemort is teruggekeerd, maar niemand wil ze geloven. Sterker nog, het ministerie van magie wil Harry Potter en Dumbledore de mond snoeren door Dolores Umbridge als nieuwe lerares aan te stellen zodat ze een aantal ingrijpende maatregelen door kan voeren. En dat terwijl er een gevecht met Voldemort en zijn volgelingen voor de deur staat waar nog flink voor getraind dient te worden.

    Wat een geweldige film weer. Ik zit nog steeds te twijfelen welke ik beter vind. Deel 3 of deel 5. En ik ben er nog steeds niet uit. Het verhaal is interessant, lekker duister (zeer ongeschikt voor kinderen) en het einde is weer geweldig. Mooi overstap naar het volgende deel. Het begin vind ik helemaal geweldig. Het begint zonnig en ineens slaat het weer om en wordt het duister en zitten de Dementors op de hielen van Harry en Dirk. Erg tof gedaan. De vaste personages zijn weer erg goed, maar er worden ook een aantal erg goede nieuwe personages geïntroduceerd. Dolores Umbridge is goed op dreef als bitch. Maar vooral Luna Lovegood is een erg tof, nieuw personage. Ook bij de bad guys zijn er een aantal leuke bijgekomen. Helena Bonham Carter is erg cool als gekke bad girl. De film heeft weer een lekker sfeervolle soundtrack en het ziet er geweldig uit. Vooral de gevechten met de goede en slechte tovenaars en de trainingen zijn echt een geweldig spektakel. Vooral tussen Dumbledore en Voldemort. Ik vond dit weer een geweldige Harry Potter film en kan niet wachten op het volgende deel om te zien hoe het verder gaat.
    Laatst aangepast door Sneaker : 01-08-2007 om 15:50
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #1222

    Standaard

    Eindelijk iemand die het met me eens is en deze film wél goed vindt. Voor mij is het ook de beste HP-film, op deel 3 van Cuaron na.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #1223

    Standaard

    Die Hard 4.0/Live Free or Die Hard
    Iemand hackt de computers van de Cyber Crime Division van de FBI. De FBI besluit om alle hackers binnen te halen en te ondervragen om er achter te komen wie de dader is. Omdat het 4 Juli is, zijn er weinig agenten aanwezig en dus wordt John McClane gebeld om een hacker genaamd Farrell op te halen. Geen probleem, maar zodra hij daar aankomt worden ze onder vuur genomen. En alsof dat nog niet erg genoeg is, wordt de infrastructuur van Amerika gehackt, de beurs ten val gebracht en alles waar maar een computerchip in zit, wordt aangevallen. Het gevolg, complete chaos.

    Na 12 jaar heeft Bruce Willis als John McClane het nog steeds. Hij is cool, heeft wat leuke en grappige momenten en uitspraken maar het voelt allemaal net wat minder dan in de vorige drie delen. Maar na 12 jaar is hij nog steeds in zijn element en zet hij zijn rol nog steeds goed en geloofwaardig neer. Het verhaal is goed en het was interessant om te zien hoe het wegvallen van computers voor complete chaos zorgde. Justin Long als de hacker Farrell was ook goed als de sidekick van McClane. Een aantal grappige momenten en uitspraken en hij werkte goed naast Willis. Vulde hem goed aan. De bad guys waren ook goed. Timothy Olyphant was best cool en ik vond het vooral tof om te zien hoe hij op de uitspraken van Willis reageerde en regelmatige een sarcastische opmerking maakte. Wat ik wel jammer vond, is dat de bad guys niet echt sterk zijn. De coolste bad guy/girl, Mai Lihn, gaat echt veel te snel dood. Het zou net als de vorige delen veel leuker zijn geweest als ze zo ie zo tot het einde zou zijn overgebleven. Het zelfde geldt voor de super lenige en behendige bad guy. Degene die nu overblijft is lang niet zo leuk. Hierdoor voelt het einde ook een beetje flauw aan in vergelijking met de vorige delen. Verder doet de dochter van John het ook erg goed, maar ze had van mij wel wat meer scenes mogen hebben.

    Dan waar deze film natuurlijk om draait, actie, actie en nog eens actie. Dit is allemaal erg spectaculair en tof in beeld gebracht. Het is zwaar over the top en moet met een flinke korrel zout genomen worden, maar genieten is het zeker.

    Vind het dus een heerlijke film, maar het is jammer genoeg allemaal toch wat minder dan de vorige drie delen. Maar John McClane heeft het nog steeds en het smaakt nog steeds naar meer. Op naar deel 5.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 49 van 49 EersteEerste ... 394546474849

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •