De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: 24 - seizoen 3

  1. #1

    Standaard 24 - seizoen 3

    Ik ben pas naar de Mediamarkt in Rotterdam geweest om te vragen of Seizoen 3 van de superserie 24 al uit is met NL ondertiteling. De UK-versie is al een poosje te koop.
    "Nee, dat gaat nog wel een poosje duren", zeiden ze. Inmiddels heeft een vriend van me de box met de NL-ondertiteling in België al aangeschaft dit weekend. Ik geloofde hem eerst niet, tot hij een scan van het hoesje mailde. Goed nieuws vond ik dat! Maar wanneer komt hij in Nederland uit? Staat trouwens een hoop leuks op qua extra's.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  2. #2

    Standaard

    Aangezien je uit Rotterdam komt. Ro-disc heeft hem te koop zag ik. Dus hij is al verkrijgbaar.

    Het is een zogenaamde 'softrelease' stond vorige week in hun nieuwsbrief:

    -------------------------------------------

    Onverwacht bracht Fox afgelopen week het derde seizoen van '24' in Nederland op DVD uit. Het betreft hier een zogenaamde 'softrelease'. Een release waar geen communicatie aan te pas is gekomen. Geen aankondiging of bekendmaking op wat voor manier dan ook. Ook wij hoorden slechts 1 dag voor de release van het bestaan af. Dit omdat Fox niet wil, dat de Belgen te weten krijgen, dat Nederland eerder los is gegaan....

    Dit is geen mislukte Belgenmop!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Jep, je hebt gelijk. Excuus! Alniettemin wel blij met de uitleg van Mike over die "softrelease"... Had daar nog nooit van gehoord.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •