Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 74 worden weergegeven.

Discussie: Live Aid Boxset

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Heb hem bestelt
    Dus nu nog wachten

    Thanks for the tip
    Ik heb het ook besteld.Nu maar hopen dat ik geen problemen krijg met het NTSC-formaat. Mijn DVDspeler (Philips DVDR 70) en Philips TV schijnen het wel aan te kunnen,anders stuur ik het wel terug.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Heb hem bestelt
    Dus nu nog wachten

    Thanks for the tip
    Ik heb het ook besteld.Nu maar hopen dat ik geen problemen krijg met het NTSC-formaat. Mijn DVDspeler (Philips DVDR 70) en Philips TV schijnen het wel aan te kunnen,anders stuur ik het wel terug.
    Ik heb die gok niet durven nemen en hem voor de zekerheid van PAL gekozen, kost me welliswaar flink meer geld, maar in ieder geval geen gedoe en onzekerheid of het allemaal wel gaat lukken ... (pfff dit is echt mega mega mega off-topic)

    Groet
    Dennis 8)

    eh ... nu maar weer prijzen noemen dan ?

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    bij cdwow.com besteld met link en voucher voor: E22,31 EURO.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #30
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    Ik neem aan dat al die mensen die zich zorgen maken over het NTSC formaat helemaal geen regio 1 dvd's in hun bezit hebben?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Ik neem aan dat al die mensen die zich zorgen maken over het NTSC formaat helemaal geen regio 1 dvd's in hun bezit hebben?
    Ik niet. PAL ziet er hier nu eenmaal iets scherper uit.
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mikeymo
    Ik neem aan dat al die mensen die zich zorgen maken over het NTSC formaat helemaal geen regio 1 dvd's in hun bezit hebben?
    In mijn geval heb je het helemaal juist, mijn speler lust alleen R0 en R2. Het laten ombouwen ervan hoeft voor mij niet zo nodig, zo'n enorme filmfan ben ik nu ook weer niet ...

    Groet
    Dennis 8)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    In mijn geval heb je het helemaal juist, mijn speler lust alleen R0 en R2.
    Dan hoop ik voor je dat je degene die je besteld hebt nog kunt annuleren (tenzij je hecht aan PAL en Nederlandse ondertitels (ja die staan volgens de hoes op "onze" versie)) want die van CD-Wow.net is regiovrij!
    Zie HIER.

    Maar vraag met toch af of we niet beter kunnen wachten op een goede PAL aanbieding. Het grootste gedeelte van de show is tenslotte hier in Europa, en dus in PAL, opgenomen...

    Zijn er, naast het normale verschil in beeld tussen NTSC en PAL, nog andere nadelen te bedenken bij deze NTSC versie? Is er bijvoorbeeld sprake van het tegenovergestelde van de bekende "speed-up" (zoals bij film/NTSC naar PAL conversie) of iets dergelijks??

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    In mijn geval heb je het helemaal juist, mijn speler lust alleen R0 en R2.
    Dan hoop ik voor je dat je degene die je besteld hebt nog kunt annuleren (tenzij je hecht aan PAL en Nederlandse ondertitels (ja die staan volgens de hoes op "onze" versie)) want die van CD-Wow.net is regiovrij!
    Zie HIER.

    Maar vraag met toch af of we niet beter kunnen wachten op een goede PAL aanbieding. Het grootste gedeelte van de show is tenslotte hier in Europa, en dus in PAL, opgenomen...

    Zijn er, naast het normale verschil in beeld tussen NTSC en PAL, nog andere nadelen te bedenken bij deze NTSC versie? Is er bijvoorbeeld sprake van het tegenovergestelde van de bekende "speed-up" (zoals bij film/NTSC naar PAL conversie) of iets dergelijks??
    Klopt; de versie die CD-wow aanbiedt is inderdaad regiovrij, maar geen pal maar wel NTSC. Dat laatste lust mijn speler volgens mij ook niet, dus ben ik vanaf morgen heel tevreden met mijn Regio 2 Pal-versie van dit superconcert !

    Groet
    Dennis 8)

  10. #35

    Standaard

    Die van mijn slikt dus ook alleen r2 & r0
    Pal is regio 2,3,4,5,6,
    Heb hem bij van leest zien ligen voor 49 euro
    Heb hem nog niet gekocht vind het echt extreem veel geld


    Maar maakt het dan echt zo veel uit?
    En dan bedoel ik dus pal en ntsc??

    Ps wil hem niet laten ombouwen dan vervalt me garantie
    Heb een sony dav s400
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    Die van mijn slikt dus ook alleen r2 & r0
    Pal is regio 2,3,4,5,6,
    Heb hem bij van leest zien ligen voor 49 euro
    Heb hem nog niet gekocht vind het echt extreem veel geld


    Maar maakt het dan echt zo veel uit?
    En dan bedoel ik dus pal en ntsc??
    Neen, voor een concert zeker niet, je moet er alleen zeker van weten dat je DVD speler en TV dat aankan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Het is inderdaad veel geld, maar als je kijkt wat boxen van bijvoorbeeld 24 kosten, dan is dit nog redelijk te overzien.
    Als ik jou was zou ik niet langer twijfelen en hem gewoon kopen.
    Ik schat in dat alleen de VD (prijzencircus ooit) of de Makro (heb je wel een pasje nodig) in Nederland ooit met de prijs zullen gaan stunten.

    Groet
    Dennis 8) (die de box vanmiddag gaat ophalen)

  13. #38

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert

    Klopt; de versie die CD-wow aanbiedt is inderdaad regiovrij, maar geen pal maar wel NTSC. Dat laatste lust mijn speler volgens mij ook niet, dus ben ik vanaf morgen heel tevreden met mijn Regio 2 Pal-versie van dit superconcert !
    Volgens mij kan iedere DVD speler zonder problemen zowel PAL als NTSC afspelen, alleen sommige (oude) TV's hebben er problemen mee. De NTSC/PAL kwestie was meer iets van het VHS-tijdperk.

  15. #40
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    17,99 (pond) Bij CD-wow

  16. #41
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    € 22,30 bij DVD soon, incl verzenden dus

  17. #42
    Mikeymo
    Guest

    Standaard

    De meeste TV's en spelers kunnen gewoon NTSC aan.... Dat dat helemaal een issue is vebaast me nu eigenlijk nog steeds.

  18. #43

    Standaard

    ATTENTIE WAARSCHUWING : de door CD Wow geleverde Live Aid versie schijnt niet een All Region, maar de regio 1 versie te zijn. Tot gisteren stond er dus ten onrechte regio 0 op hun site vermeld bij dit artikel.

    Een ieder zonder regiovrije DVD-speler die hem al besteld heeft, kan beter contact opnemen met CD Wow, aangezien je de regio 1 versie niet zult kunnen afspelen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    ATTENTIE WAARSCHUWING : de door CD Wow geleverde Live Aid versie schijnt niet een All Region, maar de regio 1 versie te zijn. Tot gisteren stond er dus ten onrechte regio 0 op hun site vermeld bij dit artikel.

    Een ieder zonder regiovrije DVD-speler die hem al besteld heeft, kan beter contact opnemen met CD Wow, aangezien je de regio 1 versie niet zult kunnen afspelen.
    Thanks !
    Klopt het overigens dat de meeste regio 0 uitgaven ook PAL zijn ?

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    ATTENTIE WAARSCHUWING : de door CD Wow geleverde Live Aid versie schijnt niet een All Region, maar de regio 1 versie te zijn. Tot gisteren stond er dus ten onrechte regio 0 op hun site vermeld bij dit artikel.

    Een ieder zonder regiovrije DVD-speler die hem al besteld heeft, kan beter contact opnemen met CD Wow, aangezien je de regio 1 versie niet zult kunnen afspelen.
    Thanks !
    Klopt het overigens dat de meeste regio 0 uitgaven ook PAL zijn ?
    Inmiddels verkoop cd-wow de PAL-versie.

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    MM Rdam Alexandrium: 45 euri
    Music Safe: 52 euri

  24. #49

    Standaard

    Mediamarkt Utrecht: €39.99
    Hij is daar flink in prijs gedaald de afgelopen week.

  25. #50

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •