Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 30 van 30 worden weergegeven.

Discussie: I, Robot

  1. #26

    Standaard

    Heb heel scene 6 gekeken maar heb geen tik of iets dergelijks kunnen waarnemen.

  2. #27

    Standaard

    Ik denk er sterk aan om mijn dvd van I, Robot te gaan vervangen (omdat ik de gewone 1-disc heb en die de laatste keer bleef haperen tijdens het bekijken), en vond deze uitgave:

    (maar dan wel de R2NL-versie)

    Is er een verschil tussen deze uitgave en de vroegere 2-disc? Langere speelduur en extra scenes misschien, aangezien het om een Definitive Edition gaat?

    Heb trouwens gezien dat er nog meerdere titels van Fox zijn uitgebracht onder Definitive Edition (o.a. Planet of the Apes, The Day After Tomorrow,...).
    Laatst aangepast door Peter Neefs : 29-08-2008 om 13:44

  3. #28

    Standaard

    Er zit, op de verpakking na, geen verschil tussen de SE en de Definitive Edition. Voor zover ik weet heeft alleen RoboCop en Species nieuwe extra's, maar de andere uitgaves zijn hetzelfde als de oude uitgaves. Het Kruidvat verkoopt trouwens de SE van I, Robot voor € 6,-.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er zit, op de verpakking na, geen verschil tussen de SE en de Definitive Edition. Voor zover ik weet heeft alleen RoboCop en Species nieuwe extra's, maar de andere uitgaves zijn hetzelfde als de oude uitgaves. Het Kruidvat verkoopt trouwens de SE van I, Robot voor € 6,-.
    Ok bedankt! Dan ga ik eerst zoeken of ik nog ergens een oude 2-disc SE op de kop kan tikken, anders zal het toch deze uitgave worden denk ik...

  5. #30

    Standaard

    Die 2-disc uitgave van Fox ligt ook wel eens bij de Blokker voor een euro of 7. En deze heeft in ieder geval een DTS spoortje
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •