Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 212 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Basso
    Verkopen jullie R2 NL dvd's in Nederland alleen? of biedt je ze ook gewoon internationaal aan?
    Eigenlijk alleen in NL. Maar ik had eens een Duitser als winnende bieder en toen heb ik ook naar DLD verstuurd (nadat ik het geld had natuurlijk). Dat is toen goed gegaan. Maar hoe het nou kon dat een Duitser gewonnen had... Ik weet het niet...

  2. #27
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Jouw eBay account is over de hele wereld bij elke ebay bruikbaar. dus je kan op elke website van eBay bieden.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Jouw eBay account is over de hele wereld bij elke ebay bruikbaar. dus je kan op elke website van eBay bieden.
    Ja, maar er zijn vinkjes om aan te zetten "alleen in NL aanbieden". Maar goed, een Duitser kan natuurlijk ook gewoon naar ebay.nl surfen...

  4. #29

    Standaard

    Heb vandaag op Jungle Book Limited Edition en Lady and the Tramp Limited edition op Ebay gewonnen. Deze komen van happy-dvd uit maleisie

    Ebay Happydvd

    Beiden heb ik voor €5,00 gekocht terwijl dit OOP dvd's zijn??? Heb ik geluk gehad of wordt ik gewoon genept

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb vandaag op Jungle Book Limited Edition en Lady and the Tramp Limited edition op Ebay gewonnen. Deze komen van happy-dvd uit maleisie
    Maleisie?!? Hmm, klinkt als illegale copy. Heb je het nagevraagd bij de verkoper?!? Anyway, MOCHTEN het copieen zijn, dan ben je voor €10 genaaid, dat valt nog mee. En ALS ze orgineel zijn, dan ben je spekkoper!!!

    Laat je het ons even weten?!?

  6. #31

    Standaard

    Ik heb ze een email gestuurd om te vragen of ze wel origineel zijn. Ik wacht eerst af op hun reactie. Ik heb ze dus nog niet betaald.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ik heb ze een email gestuurd om te vragen of ze wel origineel zijn. Ik wacht eerst af op hun reactie. Ik heb ze dus nog niet betaald.
    Hmm, Steve, op zich had je beter kunnen mailen voor je bod. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd. Nu loop je het risico (als je van de koop afziet) dat je een MIN krijgt.

    Wat zijn de ObjectIDs ?!? Dan neem ik ook eens een kijkje op ebay.nl, heb je de feedback-score van de verkoper nagekeken?!? Wellicht heeft hij/zij eerder copies proberen te verkopen...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Ik heb ze een email gestuurd om te vragen of ze wel origineel zijn. Ik wacht eerst af op hun reactie. Ik heb ze dus nog niet betaald.
    Hmm, Steve, op zich had je beter kunnen mailen voor je bod. Maar goed, dat is mosterd na de maaltijd. Nu loop je het risico (als je van de koop afziet) dat je een MIN krijgt.

    Wat zijn de ObjectIDs ?!? Dan neem ik ook eens een kijkje op ebay.nl, heb je de feedback-score van de verkoper nagekeken?!? Wellicht heeft hij/zij eerder copies proberen te verkopen...
    Als ik een eerlijke mail krijg betaal ik uiteraard gewoon. Hij had 97% positieve reacties en ook negatieve reacties. Maar ja, deze positieve reacties kan hij wellicht zelf geplaatst hebben toch?

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Heb vandaag op Jungle Book Limited Edition en Lady and the Tramp Limited edition op Ebay gewonnen. Deze komen van happy-dvd uit maleisie
    Maleisie?!? Hmm, klinkt als illegale copy. Heb je het nagevraagd bij de verkoper?!? Anyway, MOCHTEN het copieen zijn, dan ben je voor €10 genaaid, dat valt nog mee. En ALS ze orgineel zijn, dan ben je spekkoper!!!

    Laat je het ons even weten?!?
    Ik had laatst Jungle Book, r1, origineel uit de States voor € 18.....het kan dus wel 8)

  10. #35

    Standaard

    Die "happy dvd" dvd's zitten volgens de veiling in een "paper sleeve".

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark_vdH
    Die "happy dvd" dvd's zitten volgens de veiling in een "paper sleeve".
    Hmm, zo heb ik dus onlangs in Rusland een tweetal DVDs gekocht. Illegale copieen bleek achteraf. Maar goed, voor €2,53 hoor je mij niet klagen...

  12. #37

    Standaard

    Dit is dus een typisch voorbeeld uit de categorie 'te mooi om waar te zijn'. Schaarse dvd's, een verkoper uit Maleisie en van z'n feedback wordt je ook niet echt vrolijk (40 (1) negatieve het afgelopen half jaar).

  13. #38

    Standaard

    Ik moet zeggen:

    http://www.toolhaus.org/cgi-bin/negs?User=happy-dvd

    Dit ziet er toch niet al te best voor je uit Steve...

  14. #39

    Standaard

    Steve?!? Wat is er nog van de deal geworden?!?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Steve?!? Wat is er nog van de deal geworden?!?
    Hij zegt dat hij de originele dvd's verkoopt maar met een ander soort hoesje??? Heb gezegd dat ik ook naar de originele hoesjes zocht en heb toen met goedvinden van Happydvd afgezegd 8)

  16. #41

    Standaard

    Ik heb 25 december een game gekocht en meteen geld overgemaakt naar een Duitse bankrekening.
    Nu stuurt de verkoper een "geschil van betaling" en beweert het geld nog steeds niet binnen te hebben! het is 12 dagen geleden...

    Straks heb ik een aantekening, geen game en 13,99 euro kwijt...

    Beetje de omgekeerde wereld...

    Leuk, dat eBay...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Ik heb 25 december een game gekocht en meteen geld overgemaakt naar een Duitse bankrekening.
    Nu stuurt de verkoper een "geschil van betaling" en beweert het geld nog steeds niet binnen te hebben! het is 12 dagen geleden...

    Straks heb ik een aantekening, geen game en 13,99 euro kwijt...

    Beetje de omgekeerde wereld...

    Leuk, dat eBay...
    Heb ik met een hufter uit de USA Na 30 dagen (limiet om van Paypal geld terug te eisen) gaat hij een geschil aan terwijl ik kan bewijzen dat ik betaald heb. Ebay doet er natuurlijk niets aan. Dag 22 euro


  18. #43

    Standaard

    Op deze manier gaat eBay helemaal kapot.
    En dat hebben ze dan ook aan zichzelf te danken...als ze niets doen en geen antwoord geven op vragen.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #44

    Standaard

    Zouden jullie eens hun gebruikersnamen van ebay kunnen posten?

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Zouden jullie eens hun gebruikersnamen van ebay kunnen posten?
    in mijn geval gaat het om allthebest_104
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    in mijn geval gaat het om allthebest_104
    Even gekeken op ebay.nl, is een zeeeeeer actieve verkoper. Maar met af en toe toch wat leveringsproblemen...

    Ik moet zeggen, ik raadpleeg dus WEL altijd de feedback. Ik heb 1x iets aan een Duitser verkocht (DVDs) verder alleen in NL gekocht. Ongeveer 40 transacties inmiddels op mijn naam staan. Mijn e-bay account (ter info) is dus ook gewoon: rkrijger...

  22. #47

    Standaard

    De mijne dus r_kruspe.
    Alhoewel mijn vriendin er nu meer gebruik van maakt

    Zij heeft trouwens ook dat spel gekocht bij allthebest_104
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry B.
    Zouden jullie eens hun gebruikersnamen van ebay kunnen posten?
    videojam-half

    Een kerel met meer dan 40000 positieve trades achter zn naam. Blijkbaar geeft hij niet om een negatieve hier en daar mailen is ook al teveel gevraagd.

    afgelopen maand 156 negatieve trades! en daar zit die van mij nog niet eens bij [/b]


  24. #49

    Standaard

    Tja wat die feedback betreft blijft het oppassen. Als ik beide profielen zo eens bekijk had ik er op voorhand niet gekocht. Een fout die veel mensen maken is dat ze kijken naar de negatieve feedback als percentage van het totaal. Check dit altijd in absolute getallen! Als iemand van iedere 100 deals 1x negatieve feedback krijgt is dit gewoon teveel! Negatieve feedback kan altijd natuurlijk, maar dan wel zeer incidenteel. Betrouwbare verkopers hebben immers niks te verbergen toch? Ikzelf heb hier wat vuistregels voor, ik heb zelf wat dat betreft nooit problemen gehad met ebay terwijl ik toch uit alle uithoeken van de wereld dingen heb gekocht. Mijn vuistregels die ik bij verkopers hanteer:

    - Weinig tot geen negatieve feedback. En bekijk bij elke negatieve feedback de reden, hier kun je vaak veel info uit halen,
    - Een feedbackscore van 99,9% of 100%. Is het lager, dan zal ik niks van deze koper aanschaffen. Verkopers met een dergelijke 'hoge' score zijn vaak zeer gebrand op hun goede reputatie, en en zullen er dus ook alles aan doen om te zorgen dat de koper hem een posieve feedback geeft,
    - Neutrale feedback reken ik tot negatieve feedback. Als de verkoper zijn werk doet, en dat is niet meer als iets inpakken en opsturen, kan er geen enkele reden zijn om neutrale feedback te geven.
    - En last but not least natuurlijk: gezond verstand! Bij enige twijfel nooit kopen!

  25. #50

    Standaard

    op het moment dat wij dat spel kochten had hij nog een positieve feedback van 100%.
    Naar de neutrale fedbacks hebben we eerlijk gezegd niet gekeken.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •