De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: The OC

  1. #1

    Standaard The OC

    volgens de site van mediamarkt komt the oc seizoen 1 op 10 november in NL uit!
    Kevin

  2. #2

    Standaard

    Woah zal me vriendin leuk vinden :wink:zalt deze zijn?
    http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=179811 maar dan + nl subs?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #3

    Standaard

    Dat is zeker goed nieuws, erg goeie serie ik volg hem al een tijdje maar net 5 schuift ieders keer ermee op tv helaas. Al iets bekend van een prijs?
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Dat is zeker goed nieuws, erg goeie serie ik volg hem al een tijdje maar net 5 schuift ieders keer ermee op tv helaas. Al iets bekend van een prijs?
    Je moest eens weten, het is 3 of 4 keer achter elkaar te vroeg of te laat begonnen.

    Vorige keer maar de vcr ingesteld op 20:00-0:00 uur.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5

    Standaard

    Bij cdwow ook te bestellen voor 55 euro geloof ik met nl subs!
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Ja het is dezelfde. Met extras en ik geloof 7 dvd's.
    het blijft me steeds verbazen hoe NL engeland volgt als idioten als iets in eng niet uitkomt komt het hierook vaak niet uit.
    Kevin

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavago
    Dat is zeker goed nieuws, erg goeie serie ik volg hem al een tijdje maar net 5 schuift ieders keer ermee op tv helaas. Al iets bekend van een prijs?
    Je moest eens weten, het is 3 of 4 keer achter elkaar te vroeg of te laat begonnen.

    Vorige keer maar de vcr ingesteld op 20:00-0:00 uur.

    Lang leve de dvd dan maar!! heb je geen gezeik met tijden of dat ze de serie naar een andere dag verplaatsen. Veronica heeft daar ook een handje van met Angel eerst was het op donderdag om negen uur en nu maandag avond 23.10 belachelijk gewoon
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •