Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 124 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Wat er precies extra is weet ik niet maar het viel me wel op dat de apparte seizoenen daar uitkomen op 4 DVD's ipv de 3 die wij steeds krijgen. Ik denk dat ze de extra ruimte gebruiken voor o.a het audio commentaar e.d

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door explorer007
    http://www.amazon.com/gp/product/B000AM4PBS/103-4121712-0378264?v=glance&n=130&s=dvd&v=glance

    Weet iemand misschien wat er anders is aan deze (die 200$ kost)
    Het is een 40 disc versie maar er staat niet duidelijk bij wat er extra of minder bijzit
    Ook ik zal dit graag willen weten. Zit er echt sterk over te denken om deze box te halen
    Als er echt 5.1 geluid opzit+extras+langere afleveringen dan word deze box echt de mijne
    PS hij speelt gewoon af als je een regiovrije dvdspeler hebt?
    Geluid is 5.0 als ik het goed heb. Voor de rest audio commentaar, langere afleveringen en extra's.

  3. #53

    Standaard

    de langere afleveringen is volgens mij de grootste hoax die er bestaat..volgens dvdpacific bestaat er niet eens zoiets als director's cut afleveringen en bovendien heeft de nieuwe friendsbox exact dezelfde inhoud als de losse seizoensboxen die al eerder in Amerika zijn uitgegeven.. helaas
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #54

    Standaard

    Het bestaat wel hoor.
    Ik heb van die "Best of Friends" dvd's, waar ook extra lange afleveringen opstaan. Dat betekent echter echt kleine stukjes die er in gelaten zijn, losse grapjes en zo. Als je geen enorme freak bent, valt het, vrees ik, niet eens op

  5. #55

    Standaard

    maar dat ben ik wel

    dus dat zit ook op de amerikaanse seizoenboxen .. ( hoorde net dat ik mijn box toch binnen krijg, dus geen probleem dan 8) )
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    maar dat ben ik wel

    dus dat zit ook op de amerikaanse seizoenboxen .. ( hoorde net dat ik mijn box toch binnen krijg, dus geen probleem dan 8) )
    laat het hier ff weten of het de moeite waard is, als je wil.

    en als er toch extra's op staan zal dat misschien ook op de duitse box van een paar posts geleden staan? klopt dat?

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    maar dat ben ik wel

    dus dat zit ook op de amerikaanse seizoenboxen .. ( hoorde net dat ik mijn box toch binnen krijg, dus geen probleem dan 8) )
    haha je had toch geannuleerd?

  8. #58

    Standaard

    klopt, had hem al geannuleerd maar hij was al geshipped, dus dan maar je lot accepteren he

    ik geef wel een uitgebreide fotosessie en synopsis als ik alles binnen heb :wink:
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  9. #59

    Standaard Aparte thread voor inhoudelijke discussie

    (Deze post is zelf ook off-topic)

    Ik zie vrij weinig prijzen voorbijkomen in het laatste deel van deze thread. Misschien is het een idee om een aparte thread op te zetten in het Regio 1 of Regio 2 forum.

    Uiteraard is het wel handig om hier een link te plaatsen naar die nieuwe thread, zodat die gemakkelijk te vinden is.

  10. #60

    Standaard

    net 1 geopend in Film Discussies :wink:
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  11. #61

    Standaard

    kunnen we er geen powerbuy voor opzetten?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  12. #62

    Standaard

    Dan heb je in ieder geval al 1 deelnemer....

  13. #63

    Standaard

    2 :wink:
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

  14. #64

    Standaard

    leuk en aardig, maar heeft iemand alweer nieuwe aantrekkelijke prijzen gezien voor de NL versie en is het nou al officieel bekend hoe de box eruit gaat zien?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peterke
    mss niets met de box te maken maar bij biggs hypercarrefour Hasselt:
    deel 1 t en met 7 per box 19.95euro
    deel 8 en 9 25euro
    en deel 10 55 euro meen ik
    Nu alle seizoenen voor € 16 8)

    http://www.dvd-online.be 159,99 EUR voor de nieuwe box

    Ik heb jammer genoeg de ieder seizoen reeds apart in digi-pack.

  16. #66

    Standaard

    is er nu al wel of niet een nieuwe thread waarin de prijzen van de regio 1 box (met dat glazen (?) deurtje) worden behandeld? heb het idee dat er nogal wat verschillende threads lopen momenteel...

  17. #67

    Standaard

    nieuwe friendsbox bij de kruidvat 149,-


  18. #68

    Standaard

    In MediaMarkt Hasselt voor 139.99 EUR

  19. #69

    Standaard

    vanleest is de nieuwe box 179.95

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanskuh
    In MediaMarkt Hasselt voor 139.99 EUR
    klopt niet, in de Media Markt Hasselt is hij 134 euro, ofwel moeten ze hun prijs al hebben omhoog gedaan sinds ik hem kocht.

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    1 cent afwijking lijkt mij ook wel een post waard
    139,99 - 134= 5,99. Iets meer dan 1 cent

  23. #73

    Standaard

    MM Arena - € 199,99

    Volgens een medewerkster, alle uitgaves waren nog ongeprijst, was het dus bovengenoemde prijs. Nu ik de andere prijzen in deze pricewatch zie vraag ik me af of genoemde medewerkster wel wist waar ze het over had.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    1 cent afwijking lijkt mij ook wel een post waard
    139,99 - 134= 5,99. Iets meer dan 1 cent
    Sorry... hij heeft wel gelijk het was € 134

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Homer72
    1 cent afwijking lijkt mij ook wel een post waard
    139,99 - 134= 5,99. Iets meer dan 1 cent
    pwnd !

    En ben nog eens gaan dubbelchecken vandaag, het is 134,00 euro in MM Hasselt.

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •