Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 124 van 124 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    MM Alkmaar 109,-
    Be reasonable: do it my way.

  2. #102

    Standaard

    MM Oostende, 99€
    Kruidvat België idem

  3. #103

  4. #104

  5. #105

    Standaard

    MM Middelburg 66 euro (Rode box)

  6. #106

    Standaard

    voor wie bij de postbank spaart
    http://www.postbank.nl/ing/pp/page/f...nkId=650872851
    DVD-Box Best of Friends Serie 1-10
    Friends, de grootste tv-hit aller tijden! Nu de dvd’s van serie 1-10 in 1 box!


    Adviesprijs € 55Onze prijs € 27,50

    + 2.750 rentepunten Admin.- en verzendkosten €
    4,95

    De administratie- en verzendkosten worden voor elk product afzonderlijk in rekening gebracht. Deze kosten zijn onder andere afhankelijk van waarde,gewicht en formaat van de bestelling.

    De adviesprijs is de prijs welke door de leverancier van het product wordt vastgesteld. De adviesprijs kan afwijken van de prijzen in een (web)winkel. Hierop heeft Postbank geen enkele invloed.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Carparzo Bekijk bericht
    voor wie bij de postbank spaart
    http://www.postbank.nl/ing/pp/page/f...nkId=650872851
    DVD-Box Best of Friends Serie 1-10
    Friends, de grootste tv-hit aller tijden! Nu de dvd’s van serie 1-10 in 1 box!


    Adviesprijs € 55Onze prijs € 27,50

    + 2.750 rentepunten Admin.- en verzendkosten €
    4,95

    De administratie- en verzendkosten worden voor elk product afzonderlijk in rekening gebracht. Deze kosten zijn onder andere afhankelijk van waarde,gewicht en formaat van de bestelling.

    De adviesprijs is de prijs welke door de leverancier van het product wordt vastgesteld. De adviesprijs kan afwijken van de prijzen in een (web)winkel. Hierop heeft Postbank geen enkele invloed.
    Als ik het goed begrijp zijn dit alleen de 10 DVD;s met de beste afleveringen per seizoen... Niet de complete serie dus :wink:

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Als ik het goed begrijp zijn dit alleen de 10 DVD;s met de beste afleveringen per seizoen... Niet de complete serie dus :wink:
    Ja de best of box

  9. #109

    Standaard

    MM Groningen Groene box
    99,99
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #110

    Standaard

    Mediamarkt Arena: € 99,-- ( 30 discs - Dus gewoon alle seizoenen )
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  11. #111

    Standaard

    kan je beter de Uncut box kopen

    92 euro in Engeland met NL ondertitels

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MaartenLag Bekijk bericht
    kan je beter de Uncut box kopen

    92 euro in Engeland met NL ondertitels
    Misschien dan ook handig om te melden waar.....? Daar is een pricewatch toch voor bedoeld.....

  13. #113

    Standaard

    TheHut.com

    € 71,93 excl. verzending (met NL subs!)

  14. #114

    Standaard

    amazon.uk, play.com

  15. #115

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:43

  16. #116

  17. #117

    Standaard

    Bij www.amazon.co.uk 49,98 UKP, omgerekend +/- € 61 INCLUSIEF verzending.

    Dit betreft the 15th anniversary uncut box, 40DVD's. met NL subs.

  18. #118

    Standaard

    Bij the hut gekocht icl verzenden de 40 disc box 57,58 euro

    Had alle seizoenen wel los met die dubble sided discs, maar kon het toch niet laten om de gehele box te kopen.

  19. #119

    Standaard

    bij TheHut nu niet meer mogelijk deze titel (ivm grootte pakket) te bestellen, wordt alleen binnen UK bezorgd.2e x dat ik het meld, blijkbaar vond iemand het nodig om mijn bericht te verwijderen, is toch relevant dacht ik.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    bij TheHut nu niet meer mogelijk deze titel (ivm grootte pakket) te bestellen, wordt alleen binnen UK bezorgd.2e x dat ik het meld, blijkbaar vond iemand het nodig om mijn bericht te verwijderen, is toch relevant dacht ik.
    Ja het is relevant als je deze wilt bestellen, maar het is offtopic. Wij willen in de pricewatch topics zo veel mogelijk alleen prijzen. Ik laat je reactie nu staan, maar in het vervolg dus echt alleen prijsinfo aub.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #121

    Standaard

    39,68 pond bij Amazon.co.uk
    The future is Blu

  22. #122

    Standaard

    Amazon.co.uk: £34.99 (Gratis Verzending!)

    Friends Season 1-10: 15th Anniversary Uncut box (40DVD's met NL subs)
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  23. #123

    Standaard

    Ik zou graag deze box bestellen op amazon.co.uk, maar zie dat die geen PayPal accepteren.

    Zou iemand deze voor me kunnen bestellen, en dat ik dan (eerst) het bedrag via paypal over maak?
    Heb namelijk nog een flink bedrag op paypal balance staan...

    Thanks!

  24. #124

    Standaard Friends Season 1-10 15th Anniversary Editie (Dvd)

    Bij Smartgamer.nl heb ik hem gekocht voor 80 euro dat is inclusief verzenden

    Taal: Engels
    Ondertiteling: o.a. Nederlands en Engels

    Deze 15th Anniversary Collector`s Edition bevat onder meer extra lange afleveringen, nog meer extra`s en een uitgebreide afleveringengids. De lol, de liefdes en de lattes: alles komt voorbij! Ga lekker zitten voor deze dolkomische, populaire serie over een familie die gebaseerd is op vriendschap. Rachel, Monica, Phoebe, Joey, Chandler en Ross waren er altijd voor elkaar. Nu zijn ze hier voor jou in deze complete set met alle 10 seizoenen van Friends.
    The One With All The Episodes: (en alle dvd-extra`s) 236 afleveringen (meer dan 80 uur) op 40 dvd`s.
    Met nog eens uren en uren vol extra`s voor de echte fans. Meer dan 25 commentaren van de makers. Meer dan 25 korte filmpjes en kijkjes achter de schermen. Bloopers, videogastenboeken en kennisquizen.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •