Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 71 van 71 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Waarschijnlijk wel.

  2. #52

    Standaard

    Irene heeft al eerder gezegd dat het complete seizoennen zijn hoor
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    Irene heeft al eerder gezegd dat het complete seizoennen zijn hoor
    dat klinkt super als het complete seizoenen zijn word het een zekere aanschaf


  4. #54

    Standaard

    Volgens Bol.com verschijnen deel 1 & 2 op 24 Oktober 2007 en deel 3 & 4 op 14 November 2007.
    Ik denk eigenlijk wel dat het complete seizoenen zijn, aangezien een compleet seizoen van die serie maar een uurtje duurt ofzo.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  5. #55

    Standaard

    Ik weet niet waar jij dat gelezen hebt Lagomorph, maar bij de productpagina van Pittige Tijden(deel 4) van Bol.com staat bij de releasedatum toch echt: 12 december. Deel 3 komt wel gewoon op 14 november uit. Bubblegum.nl meldt overigens hetzelfde.

    En: Irene Moors vertelde in de Telegraaf van 26 augustus j.l. dat het beste van 99 afl. van Pittige Tijden uit zou komen. Met daarbij repetities en herinneringen uit Telekids zelf. Trouwens, een afl. elke week duurde ongeveer 10 á 15 minuten, dus een compleet seizoen kan dan nooit een uurtje duren. Dat is dan veel langer, natuurlijk...
    Maar ja, nog even en dan weten we het.

  6. #56

    Standaard

    Inmiddels is er een persbericht op deze website geplaatst met meer informatie over de DVD's.
    Warner Home Video laat de beste persiflage van de Nederlandse televisie uit de Jaren ´90 herleven door ´Pittige Tijden´ met Carlo Boszhard en Irene Moors vanaf 24 oktober uit te brengen op DVD. Het tweetal maakte tussen 1996 en 1999 furore met ´Pittige Tijden´ in het door hen gepresenteerde populaire RTL4-kinderprogramma Telekids. Carlo Boszhard en Irene Moors haalden hiervoor hun inspiratie uit de karakters van de ´Moeder aller Soaps´, Goede Tijden Slechte Tijden.De hilarische wijze waarop beide TV-presentatoren de GTST-cast persifleerden, maar ook de 100 BN´ers die in ´Pittige Tijden´ voorbij kwamen, leveren vier DVD´s unieke televisie op. Warner Home Video brengt deel 1 en 2 uit op 24 oktober. Vervolgens deel 3 op 14 november en deel 4 op 12 december. Iedere DVD telt elf afleveringen van tien minuten en diverse extra´s, waaronder Pittige Momenten (bloopers), audio-commentaar van Carlo en Irene, repetitiebeelden en ´Pittige Liedjes´. WHV brengt met vier DVD´s dus in totaal 44 afleveringen van ´Pittige Tijden´ uit.

  7. #57

    Standaard

    he, wat een ***zooi! dan hoeft het van mij al niet meer ik wil alle afleveringen, of geen


  8. #58

    Standaard

    Waar gaat het echt over, alsof men serieus pittige tijden gaat kijken... is toch meer 'n soort Timepiece/jeugdsentiment.. het feit dat je Arnie, Laura en Meta nog 1x kan zien.

    Alsof iemand alle 100 afleveringen gaat kijken
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #59

    Standaard

    ik
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  10. #60

    Standaard

    Me too! Als het een succes wordt zullen ze vast de overige 56 afleveringen ook uitbrengen.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Alsof iemand alle 100 afleveringen gaat kijken
    uh, jah


  12. #62

    Standaard

    Ik vind het erg dubieus.
    Hoe lijp de afleveringen ook waren er zat altijd toch een soort van "verhaal" in.
    Het verhaal en alle scheve plotwendingen daarin waren ook een deel van de humor, die gaat nu verloren.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  13. #63

    Standaard

    Pressrelease heeft zijn weg inmiddels ook gevonden naar DVD.nl > http://http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2805

  14. #64

    Standaard

    Vandaag was in RTL Boulevard een item over en daarin vertelden Carlo & Irene dat alle gasten toestemming hebben moeten geven om de aflevering waarin zij meededen op dvd te zetten. Drie mensen, waaronder Peter Andre en Maja Eksteen, hebben die toestemming niet gegeven.

  15. #65

    Standaard

    Carlo zei in Life & Cooking afgelopen zondag dat ze een Best Of doen, omdat de meesten niet om aan te zien waren.
    De hele serie was niet om aan te zien, dat was nou juist het leuke!

    44 is wel erg weinig. Hoop dat ze ooit nog komen.

    Hoop wel dat ze Jef erin laten, die had maar 2 afleveringen.

  16. #66

    Standaard

    Ik was afgelopen zaterdag aan het winkelen in de stad van Amsterdam, toen ik 'Fame' (een grote CD/DVD-winkel) binnenliep. En toen zag ik tot mijn grote verbazing dat er een exclusieve release van deel 3 was georganiseerd, en dat je je gekochte delen door Carlo en Irene zelf kon laten signeren!! Ik was helemaal door het dolle heen en heb (naast dat ik foto's en een filmpje maakte met m'n mobiel) gelijk deel 3 gekocht en nátuurlijk ook gelijk laten signeren! Zo heb ik nog eens een heel apart deel in mijn bezit!

  17. #67

    Standaard

    Afgelopen week met grote opgewondenheid de DVD bekeken in de hoop dat ik het weer net zo leuk vond als 10 jaar geleden.
    Helaas viel dat toch wel tegen. Ik heb een enkele keer een flauwe glimlach gehad en verder niks. Wel kreeg ik een beetje dat zaterdagochtendgevoel weer terug.
    Ik zal het als tiener wel anders hebben beleefd dan als twintiger nu, zeker omdat het het hoogtepunt van de Telekids show was.

    DVD is verder wel heel netjes verzorgt, met 'alle' afleveringen (8 minuten per stuk) netjes zonder stops achter elkaar. Het valt me wel op dat het zo extreem rustig is allemaal, er gebeurd bijna geen bal.

    Leuk om weer eens terug te zien, en verbazingwekkend hoeveel scenes ik nog letterlijk kende, maar na 1 keer kijken heb ik er voor de komende 10 jaar weer genoeg van.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  18. #68

    Standaard

    Inmiddels 2 DVD's gekeken, de eerste afleveringen waren inderdaad wat 'saai' maar het werd steeds leuker. Herinnerde eigenlijk alleen de dingen die ik op de Het beste van Pittige Tijden VHS 10 jaar geleden zag.

    Het commentaar bij de afleveringen door C en I ook erg leuk. Alleen is het tóch een verhaal en wel storend dat er afleveringen missen... Had ze liever allemaal gezien, maar niks aan te doen.

    Wel vreemd dat een scene een seconde of 5 te vroeg stopt, en het audiocommentaar op DVD2 midden in een zin stopt. Verder ziet het er allemaal goed uit.

  19. #69

    Standaard

    19-11 Pittige Tijden – De Complete Collectie

    Ik neem aan dat het gewoon de 4 DVD's in 1 box zijn, al klopt het dan natuurlijk niet, het is immers niet compleet. Maar waarom zouden de mensen nu ineens wél toestemming geven? Erg vreemd!

  20. #70

    Standaard

    zitten hier wel alle afleveringen in?
    Vind het maar raar dat er maar een aantal afleveringen uitgegeven worden...
    ben wel benieuwd want ik speel zelf ook nog een keertje mee in pittige tijden. In de een na laatste aflevering als ik het goed het, want de week nadat ik bij telekids was ging de show stoppen...

  21. #71

    Standaard

    Lijkt mij dus niet, maar waarom noem je het anders 'compleet'. Maar geen toestemming (bijv 1 van de Backstreetboys) is geen toestemming.

    Vind het ook jammer dat ik 50 afleveringen 'mis' maar het is niet anders... Maar nu misschien toch

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •