Pagina 1 van 104 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 2577 worden weergegeven.

Discussie: Formule 1

  1. #1

  2. #2

    Standaard Lachen!!!

    Cool...!

    P.s. de losse mp3 staat ook op kicken.com tussen de funny files.....

  3. #3

    Standaard

    Wel ok ja,

    Bij mijn (bagger telefoonlijn) verbinding duurde het ff totdat het geluid kwam (of hoort dat?). Ik schrok me de pl**ris.
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  4. #4

    Standaard

    HaHa bij mij deed ie het meteen...!

  5. #5

    Standaard

    hehe, ja ik heb mxstream. dan heb je het geluid bijna direct.

  6. #6

    Standaard

    Mwoah, der Michael was weer lekker bezig daar in Belgie. Vette pech dus voor de rest van het veld.

    En er word uiteraard weer gepraat over een mogelijk stoeltje voor us Joske volgend jaar bij Minardi. Ik hoop niet dat 'ie het doet, want dat in de achterhoede meerijden heeft hem tot nu toe nou niet bepaald veel opgeleverd.
    Startrader, Safetrader

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    En er word uiteraard weer gepraat over een mogelijk stoeltje voor us Joske volgend jaar bij Minardi. Ik hoop niet dat 'ie het doet, want dat in de achterhoede meerijden heeft hem tot nu toe nou niet bepaald veel opgeleverd.
    Als Minardi een andere motorleverancier krijgt (Ferrari??), kunnen ze misschien een paar startrijen naar voren. Tenminste, als ze dan ook een beetje fatsoenlijke rijders hebben... en niet zo'n Alex Yoong type. Dus wat dat betreft zou Jos daar dan wel een kansje maken. Want bij een topteam gaan rijden............dat gaat 'm niet lukken.
    En dan liever een Nederlander bij een minder team, als helemaal geen Nederlander!!

    Toch.......?????
    Arrivederci

  8. #8
    bert67
    Guest

    Standaard

    Om in de Formule 1 te rijden moet je eerst geld meenemen. Jos heeft laten zien dat hij het best wel kan, maar ja die auto he.
    Als hij met geld van Philips, Unilever of Shell zich in kan kopen in een goed team, dan kan hij laten zien wat hij kan. Misschien was hij er op het verkeerde moment.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bert67
    Om in de Formule 1 te rijden moet je eerst geld meenemen. Jos heeft laten zien dat hij het best wel kan, maar ja die auto he.
    Als hij met geld van Philips, Unilever of Shell zich in kan kopen in een goed team, dan kan hij laten zien wat hij kan. Misschien was hij er op het verkeerde moment.
    Ja maar vergeet niet dat Shell al bij ferrari zit!
    En unilever zou met een internationaal merk , bijv. Ola (alleen logo, naam verschilt nl. per land) wel kunnen sponseren. Philips heeft al eens jos geholpen tijdens arrows (footwork).
    Ach misschien kan ie wel naar Toyota?!?!
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    bijv. Ola
    Ik wil serieus géén Ola l o g o op een F1 auto....! (of wasmiddel, maandverband of andere troep...)
    Maar ff serieus... Toyota was idd een gerucht en zou zeker niet gek zijn. Moet ie er wel zeker 2 jaar kunnen rijden, voorzover je van zeker kunt spreken tegenwoordig. Wordt eens tijd voor nieuwe regels omtrent contracten. Ze moetengewoon contractbreuk laten resulteren in diskwalificatie...is het zo afgelopen.

  11. #11

    Standaard

    Ik verwacht na de rechtzaak van Jos tegen Arrows op 10 september een mededeling over Jos' plaats in 2003.
    Enige weken geleden was er ineens sprake van geheimhouding voor Olav Mol. In het 'pitspost'-item werd ook niet gelepeld naar de mogelijke opties van Jos. Er werd ook niet ingegaan op de opmerking van Schumacher dat hij naast een persoonlijk belang ook een zakelijk belang had in de terugkeer van Jos. Een beetje journalist had daar op gedoken....
    Hoewel ik de kans groot acht dat Jos bij Minardi instapt sluit ik Jaguar, Toyota, Jordan en de restanten van Arrows ook nog niet uit. Evenals het einde van de F1 carriere van Jos.

  12. #12

    Standaard

    Jaguar zal niet; de la rosa wordt door het (hele) team erg gewaardeerd omdat hij zij zoveel werk verzet en maar weinig zeurt.
    Jordan is mogelijk, sato zou testrijder worden bij BAR.

    Maar ik heb helaas geen pitspost kunnen kijken, maar wat voor "zakelijke" belangen zal schumacher in Jos hebben. (als het zo zou zijn, verklaart het wel waarom schumi zo lovend over jos was vorig jaar Maleisie).
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    (als het zo zou zijn, verklaart het wel waarom schumi zo lovend over jos was vorig jaar Maleisie).
    volgens mij waren er wel meerdere coureurs die josje goed vonden rijden.dat was ook een meesterlijke race

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Mwoah, der Michael was weer lekker bezig daar in Belgie. Vette pech dus voor de rest van het veld.
    Ongelooflijk. Ik was op het circuit, bij de Pouhon bocht. Heb daar eens voor de gein eens gemeten hoe snel ze over die twee bochten doen.
    Schumacher is daar gewoon al constant 3 tienden sneller dan de rest, alleen op dat stukkie al! Bij de andere wagens en met name de Williams en de Renaults hoorde je heel duidelijk de Traction Control, bij de Ferrari's duidelijk niet.

    Het was overigens opvallend hoeveel Nederlanders er waren daar, het is wel te hopen dat Jos of een andere jonge Nederlandse coureur (Albers?)een stoeltje krijgt.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Wat ik niet begrijp is waarom er zulke grote verschillen zijn tussen de verschillende bolides; Of ligt het echt aan Schoenmaker's racevaardigheden?
    "I like it sideways"

  16. #16

    Standaard

    Het is volgens mij een fijne combinatie en wisselwerking tussen Ferrari als team en Schumacher als coureur, en de auto (chassis, motor en de hele bende maar zeker ook de afstelling) die daar het gevolg van is.

    Als je ziet wat voor klap harder die Schumacher rijd dan de rest dan is het af en toe echt beschamend voor de andere teams. Schumacher reed gisteren met zes vingers in z'n neus en in die laatste rondjes dat 'ie het rustiger aan deed echt met alle tien de vingers in de neus.

    De opmerking van zakelijke belangen van der Schumi in het weer gaan rijden van Joske volg ik ook niet helemaal. Idd opvallend dat Olav er niet op doorvroeg. Anyway, hopen dat us Joske volgend jaar weer mee mag doen - liefst in een beetje leuk team.
    Startrader, Safetrader

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    Het is volgens mij een fijne combinatie en wisselwerking tussen Ferrari als team en Schumacher als coureur, en de auto (chassis, motor en de hele bende maar zeker ook de afstelling) die daar het gevolg van is.

    Als je ziet wat voor klap harder die Schumacher rijd dan de rest dan is het af en toe echt beschamend voor de andere teams. Schumacher reed gisteren met zes vingers in z'n neus en in die laatste rondjes dat 'ie het rustiger aan deed echt met alle tien de vingers in de neus.

    De opmerking van zakelijke belangen van der Schumi in het weer gaan rijden van Joske volg ik ook niet helemaal. Idd opvallend dat Olav er niet op doorvroeg. Anyway, hopen dat us Joske volgend jaar weer mee mag doen - liefst in een beetje leuk team.
    Wat heeft Jos nog te zoeken in F1? Laat hem maar GO-Karten
    "I like it sideways"

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards


    Wat heeft Jos nog te zoeken in F1? Laat hem maar GO-Karten
    Nou ik verzeker je dat je absoluut niet tegen Jos wilt karten Die man rijdt je echt helemaal zoek.

    Doet ie ook regelmatig met Schumi als ze samen potje gaan karten Dus met de rijderskwaliteiten zit 't wel goed. Maargoed dat weten wij........ nu de rest van de wereld nog
    "Eat right, exercise, die anyway....."
    (Bumpersticker from The X-Files, Season 7, Episode "Fight Club")

    Mijn verzameling glimmende schijfjes

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tijntje


    Nou ik verzeker je dat je absoluut niet tegen Jos wilt karten Die man rijdt je echt helemaal zoek.

    Doet ie ook regelmatig met Schumi als ze samen potje gaan karten Dus met de rijderskwaliteiten zit 't wel goed. Maargoed dat weten wij........ nu de rest van de wereld nog
    Ach, die berichten van Danielle moet je met een korreltje zout nemen hoor, die denkt overal verstand van te hebben.
    Maar ik geloof niet dat Jos Der Schumi zoek rijdt, hoewel ik hem niet mag is de Duitser de beste van dit moment met afstand. Ik zou alleen Montoya wel eens in een Ferrari zien rijden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ach, die berichten van Danielle moet je met een korreltje zout nemen hoor, die denkt overal verstand van te hebben.
    Maar ik geloof niet dat Jos Der Schumi zoek rijdt, hoewel ik hem niet mag is de Duitser de beste van dit moment met afstand. Ik zou alleen Montoya wel eens in een Ferrari zien rijden
    Misschien zei schumi het vanwege zijn zakelijke belangen, maar hij vertelde dat bij de laatste kart race tussen jos en michael jos won. (het regende!!).
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th


    Misschien zei schumi het vanwege zijn zakelijke belangen, maar hij vertelde dat bij de laatste kart race tussen jos en michael jos won. (het regende!!).
    Tja, dat zijn goede vrienden he? Maar Jos is wel een van de beste regenrijders moet ik toegeven
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Wat ik niet begrijp is waarom er zulke grote verschillen zijn tussen de verschillende bolides; Of ligt het echt aan Schoenmaker's racevaardigheden?
    waarom kan real alle topspelers kopen en RBC Niet?

    Precies dezelfde reden

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    hoewel ik hem niet mag is de Duitser de beste van dit moment met afstand. Ik zou alleen Montoya wel eens in een Ferrari zien rijden
    Ik ben het helemaal met lex eens ik mag schumi ook niet echt maar het is een van de betere rijders. alleen wat je zegt met montoya. Ik vind hem dat hij teveel stomme acties maakt. kijk naar hongarije. als montoya zo door gaat komt ie niet bij ferrari. Mijn intresse gaat steeds meer uit naar Kimi, die gaat het helemaal maken volgend seizoen.

  24. #24

    Standaard

    Idd, Kimi ziet er steeds beter uit (qua rijder ) en hopelijk kan hij schumacher volgend jaar een beetje (of een heleboel) tegengas geven.
    Montoya is vast een wereldse rijder, maar laat nog steeds niks meer zien dan Ralf schumacher of david coulthard. Zij zijn (tot nu toe) gewoon goede sub-toppers.

    PS:
    Las vanmorgen in race-report dat Jos zeer waarschijnlijk naar minardi gaat (mits ze een goede motor krijgen).
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    Las vanmorgen in race-report dat Jos zeer waarschijnlijk naar minardi gaat (mits ze een goede motor krijgen).
    Zojuist bij Van Inkel op radio 538:
    Ferrari heeft aangegeven bereid te zijn om torretjes te leveren aan Minardi. Minardi zal daarvoor zo'n 20 milj. euro moeten ophoesten.
    Jos dus voor 99% zeker in 2003 bij Minardi Gazprom (aangedreven door een Ferrari motor!).

Pagina 1 van 104 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •