Pagina 2 van 104 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2577 worden weergegeven.

Discussie: Formule 1

  1. #26

    Standaard

    tja wat is er van waar.

    wat is er dan van waar dat de audi's in de achterkant van de saubers komen te zitten, is dit een teken? maar ferrari motoren zou ze een stuk helpen, als ze het chassis en de aerodynamica zo kunnen maken dat het allemaal samenwerkt. dus niet een jaguar effect.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    Mijn intresse gaat steeds meer uit naar Kimi, die gaat het helemaal maken volgend seizoen.
    Inderdaad, de Fin rijdt die Coulthard behoorlijk zoek, lange neus naar de critici die hem weer te jong vonden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Zojuist bij Van Inkel op radio 538:
    Ferrari heeft aangegeven bereid te zijn om torretjes te leveren aan Minardi. Minardi zal daarvoor zo'n 20 milj. euro moeten ophoesten.
    Jos dus voor 99% zeker in 2003 bij Minardi Gazprom (aangedreven door een Ferrari motor!).
    Dat is niet slecht. En ook nog motoren leveren naar Sauber?
    Maar die 99% zegt nog niet veel in de Formule 1 wereld
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Dat is niet slecht. En ook nog motoren leveren naar Sauber?
    Maar die 99% zegt nog niet veel in de Formule 1 wereld
    Zelfs 100% zegt niets (hè jos??).

    Als ferrari in minardi gaat en jos gaat er rijden komt de link Verstappen-Schumacher wel weer bovendrijven! Maar bij prost hadden ze ook een ferrari motor en toch niet gered (qua uitslagen dan)
    May The Force Be With Me
    Mijn set

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Zojuist bij Van Inkel op radio 538:
    Ferrari heeft aangegeven bereid te zijn om torretjes te leveren aan Minardi. Minardi zal daarvoor zo'n 20 milj. euro moeten ophoesten.
    Jos dus voor 99% zeker in 2003 bij Minardi Gazprom (aangedreven door een Ferrari motor!).
    Of juist vanwege die 20 miljoen Jos niet bij Minardi maar weer gewoon een of andere vage japanner die ongeveer dat bedrag aan sponsorgeld meeneemt..........
    Startrader, Safetrader

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maxster4th
    Als ferrari in minardi gaat en jos gaat er rijden komt de link Verstappen-Schumacher wel weer bovendrijven! Maar bij prost hadden ze ook een ferrari motor en toch niet gered (qua uitslagen dan)
    Het zegt inderdaad nog niets, er hangen zoveel factoren aan een succesvolle wagen, chassis, aerodynamica, banden, engineers, coureurs, niet alleen de motor dus. En betrouwbaarheid is misschien nog het belangrijkst
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #32

  8. #33

    Standaard

    Geef toe, het ziet er leuk uit. Het zal ook wel wat werk gekost hebben. :S
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  9. #34

    Standaard

    Nee hoor dat is heel simpel met een car - editor voor GP3/4
    en voila paar seconden werk als je de logos hebt

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Geef toe, het ziet er leuk uit. Het zal ook wel wat werk gekost hebben. :S
    Ik had toch wel het DVD.NL logo erop verwcht Alexander
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #36

    Standaard

    Ik ook Lex! Als ik 'm zelf had gemaakt had dat er ook wel opgestaan!
    Ik betwijfel ernstig of we uberhaupt iets dergelijks kunnen betalen...

  12. #37
    Jan Alesi
    Guest

    Standaard Jos

    Ach zolang hij maar niet bij Ferrari komt maakt het mij niet uit waar die reserve belg gaat rijden.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Ik ook Lex! Als ik 'm zelf had gemaakt had dat er ook wel opgestaan!
    Ik betwijfel ernstig of we uberhaupt iets dergelijks kunnen betalen...
    misschien een heel klein stickertje boven de spiegel ofzo
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #39

    Standaard

    Wanneer komt Simca in de formel eins??? kennen jullie simca?
    "I like it sideways"

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danielle Gerards
    Wanneer komt Simca in de formel eins??? kennen jullie simca?
    Kun je misschien om lachen, maar zelfs een spectaculair merk als Talbot heeft in de F1 meegereden met zelfs 2 x een 3de plaats. In totaal hebben maar liefst 63 verschillende motorenleveranciers meegestreden in de Formule 1.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  16. #41

    Standaard

    Ik zie overigens net dat Simca als constructeur vier seizoenen lang heeft meegereden. Nl 1950, 1951, 1952, 1953. De beste klassering was een vierde plaats, met een "Gordini" krachtbron.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  17. #42

    Standaard

    "MONZA (ANP) - Alex Yoong maakt het seizoen in de Formule 1 af. De Maleisiër miste de afgelopen twee races omdat de teamleiding van Minardi hem inruilde voor de Brit Anthony Davidson. Yoong werd uit de auto gelaten omdat hij zich in drie races niet eens had weten te kwalificeren.

    Hoewel Minardi al heeft aangegeven dat de renstal Yoong volgend jaar niet meer nodig heeft, wil de Aziaat zelf nog niet opgeven. ,,Ik rijd de laatste drie races van dit seizoen, daarna zien we wel'', zei de 26-jarige coureur. De rijder beloofde donderdag beterschap. ,,Ik ben teruggegaan naar Maleisië en heb rustig alles op een rij kunnen zetten.'' "

    Uit de afdeling "hij rijdt klote maar hij neemt wel geld mee" - lekkere jongens daar bij Minardi. Is niet te hopen dat Jos op een stoeltje daar aast, want met die Ferrari motoren wordt het belang van coureurs die geld meenemen alleen maar groter voor de stal.
    Startrader, Safetrader

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan
    "MONZA (ANP) - Alex Yoong maakt het seizoen in de Formule 1 af. De Maleisiër miste de afgelopen twee races omdat de teamleiding van Minardi hem inruilde voor de Brit Anthony Davidson. Yoong werd uit de auto gelaten omdat hij zich in drie races niet eens had weten te kwalificeren.

    Hoewel Minardi al heeft aangegeven dat de renstal Yoong volgend jaar niet meer nodig heeft, wil de Aziaat zelf nog niet opgeven. ,,Ik rijd de laatste drie races van dit seizoen, daarna zien we wel'', zei de 26-jarige coureur. De rijder beloofde donderdag beterschap. ,,Ik ben teruggegaan naar Maleisië en heb rustig alles op een rij kunnen zetten.'' "

    Uit de afdeling "hij rijdt klote maar hij neemt wel geld mee" - lekkere jongens daar bij Minardi. Is niet te hopen dat Jos op een stoeltje daar aast, want met die Ferrari motoren wordt het belang van coureurs die geld meenemen alleen maar groter voor de stal.
    Ze kunnen moeilijk anders. Het is een bekend verhaal dat F1 zo langzamerhand een geldverslindende affaire geworden is. Yoong is wel een extreem geval vind ik, een coureur die echt niet in dit wereldje thuishoord, maar betalende coureurs zijn allang een feit des levens dacht ik zo. Hopelijk brengt Jos volgend jaar een grotere zak geld mee.

  19. #44

    Standaard Verstappen vandaag gepresenteerd door Stoddart

    Vanmiddag zal Paul Stoddart, teambaas van Minardi, Jos Verstappen presenteren als eerste rijder voor het seizoen 2003.
    Om 13.30 uur zal een vliegtuig van European Aviaton landen op Rotterdam-Airport met daarin de Australische teambaas.

    Ik heb het van de fanzone van de Verstappen-site. Hoewel ik het jammer vind dat hij niet bij een beter team terecht is gekomen, ben ik blij dat 'the Boss' weer aan de start verschijnt. En ik weet zeker dat hij een paar keer voor sensatie gaat zorgen !
    Formule 1 gaat weer leuk worden!!!

  20. #45

    Standaard Re: Verstappen vandaag gepresenteerd door Stoddart

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Vanmiddag zal Paul Stoddart, teambaas van Minardi, Jos Verstappen presenteren als eerste rijder voor het seizoen 2003.
    Om 13.30 uur zal een vliegtuig van European Aviaton landen op Rotterdam-Airport met daarin de Australische teambaas.

    Ik heb het van de fanzone van de Verstappen-site. Hoewel ik het jammer vind dat hij niet bij een beter team terecht is gekomen, ben ik blij dat 'the Boss' weer aan de start verschijnt. En ik weet zeker dat hij een paar keer voor sensatie gaat zorgen !
    Formule 1 gaat weer leuk worden!!!
    Ik help het je hopen. Las zoiets als dit ook al op www.carforums.nl , maar ben errug voorzichtig. Het zal niet voor het eerst zijn dan Joske met lage handen stond ondanks wel of niet getekende contracten.

    Ben zelf een redlijke F1/Verstappen fan en zal errug blij zijn als The Boss weer rijd, al is het maar bij Minardi.
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  21. #46

    Standaard

    als 15 januari wordt besloten dat traction control en alle andere shit verboden wordt kan het nog leuker worden. veel coureurs kunnen niet echt starten en dan gaat weer meer om de coureur dan de wagen.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    en dan gaat weer meer om de coureur dan de wagen.
    Dan komen coureurs zoals Verstappen, Villeneuve en Schumacher naar voren.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Dan komen coureurs zoals Verstappen, Villeneuve en Schumacher naar voren.
    In die volgorde?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger
    In die volgorde?
    Bij voorkeur.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    In die volgorde?
    yep, met een gat tussen verstappen en Villeneuve. En wis Montaya niet uit, die kan soms ook redelijk starten.
    Van mij mogen ze alles verbieden. Back to basic en lekker scheuren met dat ding, daar zijn ze voor.
    Ben ook zeer benieuwd hoe de nieuwe kwalificatieregels gaan uitpakken. Uiteindelijk zal het er toch allemaal wel weer hetzelfde uitzien ben ik bang, maar regelmatig van die veranderingen houdt toch nog wat spanning.

    Hebben jullie ook dat jullie dit seizoen er minder naar uitkijken dan voorgaande? Ik ben er namelijk nog helemaal niet mee bezig, dus hoop dat het weer komt zodra het weer begint. En Joske terug speelt uiteraard ook mee.

Pagina 2 van 104 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •