Pagina 3 van 104 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 2577 worden weergegeven.

Discussie: Formule 1

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen


    Hebben jullie ook dat jullie dit seizoen er minder naar uitkijken dan voorgaande? Ik ben er namelijk nog helemaal niet mee bezig, dus hoop dat het weer komt zodra het weer begint. En Joske terug speelt uiteraard ook mee.
    Ik kijk er weinig naar uit, de laatste twee jaar ontbrak alle spanning en vorig jaar ontbrak Verstappen ook nog

  2. #52

    Standaard

    Heeft iemand al een Minardi zien landen op Rotterdam Airport?
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob
    Heeft iemand al een Minardi zien landen op Rotterdam Airport?
    Ik heb er niet op gelet

  4. #54

    Standaard

    een european aviation vliegtuig misschien? nee ook niet .
    je zou toch raar opkijken als het in een keer blijkt dat het i.p.v. minardi een ander team is

    ik kijk wel uit naar het nieuwe seizoen, lekker iedere zondag dat er een race is kijken. hopelijk wordt het door Joske minder saai. Ook minder saai misschien door al die elektronica shit te verbannen.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    als 15 januari wordt besloten dat traction control en alle andere shit verboden wordt kan het nog leuker worden. veel coureurs kunnen niet echt starten en dan gaat weer meer om de coureur dan de wagen.
    Zou een redding voor de echte sport betekenen. Het begon er op te lijken dat de coureur overbodig zou gaan worden.

    Maar goed nieuws van Jos. Het is toch altijd iets speciaals als er een Nederlander meedoet. Ik kijk altijd met groot genoegen naar de starts van Jos.

    Grote teleurstelling van dit seizoen is dat er niet op Francorchamps wordt gereden
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #56

    Standaard

    ja races in belgie waren altijd wel spannend. (de inhaalactie van hakkinen op schumacher door tegelijk zonta te passeren) maar voor het publiek is het ontiegelijk veel geld voor een kaartje.

  7. #57

    Standaard

    This inderdaad jammer voor de sport en de nostalgie maar ja de commercie wil ook wat he!
    Geen tabaks reclame meer in belgie, over een paar jaar is het overal verboden binnen de EU.Waar zouden ze dan naar uitwijken?

  8. #58

    Standaard

    ... Jos is back ... op request van alle circuit eigenaars ... jardinage
    :wq

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    ... Jos is back ... op request van alle circuit eigenaars ... jardinage
    Verklaar je nader?
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  10. #60

    Standaard

    jos komt in een minardi terecht ... en om iets of wat resultaten te halen zal hij gewoon zwaar over de limiet moeten gaan met als gevolg ... zandbakken en gras werk ... oftewel zoals de verslaggevers op RTBF aangeven "jardinage" ... (geef toe, jos verdient toch beter dan een minardi)

    (sorry voor m'n eerste cynische mail )
    :wq

  11. #61

    Standaard

    Pfweh..dacht even te maken te hebben met zo'n anti JV lolbroek, maar ben blij met je reaktie.

    Ik zie Jos ook liever in een Ferrari, Renault of BMW, maar ja, als je minder sponsors achter je hebt staan (waar zijn een Vendex, C & A, Ahold, Heineken, etc nu?????????) ben je zowieso aan de kleinere teams overgeleverd.

    Nu maar hopen dat Jos wat kan laten zien en zo alsnog in de nazomer van zijn carriere nog een fijne overstap kan maken....
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  12. #62

    Standaard

    Tja, daar had ik nog niet over gedacht , waarom vind hij geen sponsers van het kaliber zoals Heineken? (In het geval heineken zou dat toch dikke winst moeten betekenen voor Heineken ... sponsergeld vs visibility) Is nederland zo F1 onminnend?
    :wq

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob
    Ik zie Jos ook liever in een Ferrari, Renault of BMW, maar ja, als je minder sponsors achter je hebt staan (waar zijn een Vendex, C & A, Ahold, Heineken, etc nu?????????) ben je zowieso aan de kleinere teams overgeleverd.
    Heineken is erg onwaarschijnlijk. Ik heb nog nooit een bierreclame op een F1 wagen gezien
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #64

    Standaard

    Williams / BMW -> Veltins ???
    Jordan -> Pilsner Urquell (als ik me goed herinner)
    :wq

  15. #65

    Standaard

    Owkee, effe gecheckt, BMW / Williams dus wel duidelijk Veltins. (Jordan had zeker Pilsner Urquell als sponser ten tijde van frentzen en hill)

    Volgens mij wil een F1 team zowat alles op een wagen zetten als het maar geld op brengt ...
    :wq

  16. #66

    Standaard

    Jaguar met Beck's ... aiaiai ik ga er al helemaal in op
    :wq

  17. #67

    Standaard

    Vroeger Warsteiner op de Bennetton...kan me ook nog Frost herinneren...

    Tabak mag niet, maar alcoholishe dranken op een auto? Geen probleem! Lang leve Europa!
    You've got a sense of humor Bob... I like that in a man

    My Little Collection

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GrMnrGr
    Owkee, effe gecheckt, BMW / Williams dus wel duidelijk Veltins. (Jordan had zeker Pilsner Urquell als sponser ten tijde van frentzen en hill)

    Volgens mij wil een F1 team zowat alles op een wagen zetten als het maar geld op brengt ...
    Daar heb je wel gelijk in. Vind het maar een gewaagde combinatie, auto's en drank.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Daar heb je wel gelijk in. Vind het maar een gewaagde combinatie, auto's en drank.
    Dat is één van de redenen dat Heineken de F1 niet sponsort. Daarnaast sponsoren ze geen individuen maar evenementen (o.a. tennistoernooien).

    Ben benieuwd wanneer de nieuwe Minardi 2003 merchandise lijn wordt gepresenteerd. Ga ik mezelf eens een polo cadeau doen.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Dat is één van de redenen dat Heineken de F1 niet sponsort. Daarnaast sponsoren ze geen individuen maar evenementen (o.a. tennistoernooien).
    Darters sponsoren zou anders een goede markt zijn

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jelger


    Darters sponsoren zou anders een goede markt zijn
    En voetballers (maar dat doen ze al)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Dat is één van de redenen dat Heineken de F1 niet sponsort. Daarnaast sponsoren ze geen individuen maar evenementen (o.a. tennistoernooien).

    Ben benieuwd wanneer de nieuwe Minardi 2003 merchandise lijn wordt gepresenteerd. Ga ik mezelf eens een polo cadeau doen.
    Euhhh ..Heineken sponsort zeker wel individuen ...kijk eens naar

    A. Hazes ...die komt niet ver zonder zijn Heineken
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  23. #73

    Standaard

    http://www.f1manager.info/

    voor degene die mee willen doen met een gratis f1-manager spel. errug leuk

  24. #74

    Standaard Van Verstappen.nl

    Jos verbaast vriend en vijand

    (30 januari 2003) De ochtend van de eerste testsessie met Jos is net achter de rug en nu reeds is er sprake van een groot succes. Met een tijd van 1:15.1 was Minardi nog nooit zo snel vertegenwoordigd op het circuit van Valencia. Voor de duidelijkhied, deze tijd is dus hedenmorgen gereden door Jos in de oude Minardi PS01 met een 2001 Cosworth motor, op F3000 banden van Avon. Natuurlijk is Jos niet de snelste op de baan maar dat het oude record van Minardi verbeterd zou worden, had niemand vooraf voor mogelijk gehouden.

    Jos voelt zich thuis bij Minardi

    Jos begon de ochtend met twee korte stints. Na wat aanpassingen aan het rempedaal dat een iets te lange slag had, ging Jos er goed voor zitten en realiseerde dus die tijd van 1:15.1, zo’n twee seconden sneller dan Justin Wilson gisteren was.

    Wat de invloed van de banden is in vergelijking tot bijvoorbeeld de vorig jaar gebruikte Michelin banden blijft moeilijk in te schatten maar Justin Wilson gaf gisteren reeds aan dat met de Avon banden een langere remweg nodig was. Hoe dan ook, de prima prestatie van Jos heeft het enthousiasme binnen het team goed aangewakkerd. Greg Wheeler loopt met een enorme glimlach rond terwijl ook Jos zich prima thuisvoelt binnen het team van Minardi.

  25. #75
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Heel goed nieuws

Pagina 3 van 104 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •