Op 7 oktober 4 films besteld, op 10 oktober bericht gekregen dat ze verzonden waren met UPS. Eentje werd er apart verzonden, de andere 3 samen. De 3 samen had ik al na twee dagen in huis, de titel die los verzonden was is niet geleverd en ga ik ook niet meer krijgen. Volgens Amazon was hij verzonden, maar UPS heeft 'm niet ontvangen. Vandaag kreeg ik bericht dat hij was teruggestuurd en ik het geld terug krijg. Dus dat wordt opnieuw bestellen.
het gaat bij mij weer helemaal mis: Amazon had afgelopen week leuke actieprijzen dus aardig wat besteld maar nu inmiddels 3 bestellingen die worden teruggestuurd volgens de tracking stranden ze in de USA, alles via ECMS Express
en natuurlijk zijn alle prijzen weer terug naar normaal...
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Volgens mij zit Donald Trump daarachter: "America first...!
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Bij mij hetzelfde. Alle bestellingen worden direct retour gestuurd door ECMS Express. Iemand enig idee wat er aan de hand is? Heeft iemand uberhaupt recentelijk iets kunnen ontvangen vanuit Amazon US?
Ik had vorige maand vier titels besteld. Drie werden samen verzonden, eentje apart. De drie die samen werden verzonden heb ik ontvangen. Die apart verzonden was niet. Die is blijven hangen tussen Amazon en de bezorger. Die bezorger was echter UPS. Op een gegeven moment kreeg ik een mail van Amazon waarin ze me bedankten voor het terugsturen en ik heb een terugbetaling gekregen.
In september ook vier titels besteld en die heb ik wel allemaal ontvangen en die werden via ECMS verzonden.
Vorige maand 1 bestelling gedaan, in 2 keer verzonden en beide ontvangen via DHL:
17 okt > 23 okt
25 okt > 6 nov
DVDPROFILER
LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB
Bestelling op 3 oktober gedaan en op 11 en 16 oktober ontvangen. Beide door Landmark / Bpost.
Sinds begin september had ik 10 bestellingen geplaatst. Deze bestellingen werden zowel gebundeld als apart verzonden. Alles werd direct teruggestuurd door ECMS. Het ergste is nog eens dat Amazon.com niets retour ontvangt. Dus het terugvragen van betalingen ging ook vrij moeilijk. Dit gaat via een "Incident report". Ik heb er 2 maanden over gedaan om al mijn betalingen terug te krijgen. Dus ik ben nu een beetje huiverig om weer een bestelling te plaatsen. Nu ik hoor dat bestelling toch wel aankomen, ga ik weer een poging wagen....
Een vorig jaar geplaatste pre-order werd afgelopen maandag verzonden. Ik had destijds geen verzendoptie kunnen kiezen maar deze is via UPS verzonden en 2 dagen later al ontvangen.
Vandaag zijn er drie pakketjes door Amazon verzonden via ECMS Express. Benieuwd of deze allemaal aankomen.
Het blijft jammer dat je bij grote webshops als Amazon nooit zelf kunt kiezen door welke vervoerder je de verzending wilt laten uitvoeren, met per vervoerder een overzicht van de verzendkosten. Dat zou zoveel klantvriendelijker zijn, lijkt me.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
Vreemde situatie. Vandaag zie ik dat een aan mij verzonden pakket ineens "returned to seller" gaat (Amazon zelf) met de volgende melding:
Ik snap hier helemaal niets van. Deze bestelling heb ik niet geannuleerd. In oktober heb ik trouwens ook al eens meegemaakt dat een verzonden bestelling onderweg spontaan (of niet?) teruggestuurd werd naar de afzender (ook Amazon zelf). Maar dat dan zonder bovenstaande melding. Geen idee waarom dit gebeurd.Package is returning to seller because recipient previously cancelled the order.
Da's inderdaad vreemd. Ik zit nog steeds te wachten op een refund van mijn pakketje dat is terug gestuurd zonder dat het Amerika heeft verlaten. De status staat al weken op "On the way back. Your refund will be issued soon".
Het wordt nog vreemder: een nieuwe bestelling van dezelfde 2 UHD blu-rays is opnieuw zonder reden tijdens de reis "returned to seller" gegaan. Ik snap hier helemaal niks van!
Komt me idd bekend voor. Is me recent ook met twee bestellingen overkomen. Een van de twee is opnieuw verstuurd. Voor de ander vonden ze t nog te vroeg. Was bijna vergeten daar achteraan te gaan....
In principe zou je automatisch een terugbetaling moeten zien. Dat is bij mij in het verleden, bij zowel echte als een eerdere onterechte annulering, wel steeds goed gegaan.
Het blijft evengoed een rare gang van zaken. Inmiddels is er weer een pakketje van ze aan mij verzonden (van een andere bestelling) en ik ben benieuwd wat daarmee gaat gebeuren.
Ik heb anders de laatste weken geen klagen van amazon.com. Altijd keurig netjes geleverd...
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
idem, vandaag nog een bestelling via Landmark/bpost zonder problemen ontvangen. Was besteld op 10/1
Tot op heden nog steeds geen terugbetaling ontvangen. 6 december melding gekregen dat het pakketje teruggestuurd zou worden, maar bij mijn bestellingen staat nog steeds dat het pakketje onderweg terug is naar Amazon. De vorige keer wel een terugbetaling gekregen, maar deze keer dus (nog) niet.