Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1025 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

Standaard

Kan je geen ticket aanmaken bij je CC maatschappij? Normaal gaat amazon dan heel snel overstag
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Kan je geen ticket aanmaken bij je CC maatschappij? Normaal gaat amazon dan heel snel overstag
    Ik zal eerst bij Amazon het proberen te regelen.

Standaard

Terugbetalingen kreeg ik ook niet. Zoiets staat er toch ook? Niet binnen vijf dagen ontvangen dan moet je contact met ze opnemen. Ook dat is nog wel even lastig als je niet de juiste keuzes maakt. Maar als je dan met iemand chat is t vaak zo opgelost.

Merkte wel dat t pakket welke al ter vervanging werd opgestuurd ook weer retour is gestuurd. Heb die dus weer moeten aanvragen.

Standaard

Ik ben met Amazon US al een tijd geleden gestopt, evenals met Amazon UK, tenzij er een uitgave is die ik heel, heel, heel, heel, heel erg graag wil hebben en die nergens anders te krijgen is. Maar dat komt tegenwoordig haast niet meer voor. Heb gelukkig geen enkele last van Fear of Missing Out (FOMO), dat scheelt. Bovendien heb ik altijd wat te kijken want mijn verzameling films is inmiddels zo groot, keuze te over.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Merkte wel dat t pakket welke al ter vervanging werd opgestuurd ook weer retour is gestuurd. Heb die dus weer moeten aanvragen.
    Maar die is nooit opnieuw verstuurd, daarvoor nu mijn geld retour ontvangen.

Een ander pakket welke wel opnieuw was verstuurd is ook weer "undeliverable", ook hiervoor heb ik nu mijn geld retour ontvangen.

Maar er waren er nog twee uit dezelfde bestelling welke niet opnieuw waren verstuurd. Ik werd wel verzekerd dat ook daarvoor t geld teruggestort ging worden. Maar dat is dan weer niet gebeurd. Word er zo moedeloos van. Kan dus binnenkort weer contact met ze gaan zoeken.

Amazon.com kan mijn klandizie voorlopig vergeten!
    Zal ze een worst wezen, ik weet t...

Standaard

Mijn laatste 4 bestellingen (enkele stuks) zijn van september, juli, mei en april vorig jaar. Ik bestel wel veel US versies, maar dan via een MP verkoper hier. Denk gezien de ervaringen hier dat ik dat nog wel even blijf doen zo.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik ben met Amazon US al een tijd geleden gestopt, evenals met Amazon UK, tenzij er een uitgave is die ik heel, heel, heel, heel, heel erg graag wil hebben en die nergens anders te krijgen is. Maar dat komt tegenwoordig haast niet meer voor. Heb gelukkig geen enkele last van Fear of Missing Out (FOMO), dat scheelt. Bovendien heb ik altijd wat te kijken want mijn verzameling films is inmiddels zo groot, keuze te over.
    Sinds dat Amazon UK de verzendkosten naar €12,50 heeft verhoogd heb ik er ook niks meer gekocht.

Waar ik voorheen gek was op limited edition box sets, heb ik die instelling helemaal niet meer nu. Een normale uitgave voldoet prima en die vaak dikke boxen nemen alleen maar ruimte in beslag, en art cards, boekjes en andere prullaria hebben geen enkele toegevoegde waarde meer voor mij.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Waar ik voorheen gek was op limited edition box sets, heb ik die instelling helemaal niet meer nu. Een normale uitgave voldoet prima en die vaak dikke boxen nemen alleen maar ruimte in beslag, en art cards, boekjes en andere prullaria hebben geen enkele toegevoegde waarde meer voor mij.
    Ik kijk tegenwoordig ook kritischer naar die zogenaamde "Limited Edition"-uitgaven. Ze hebben in ieder geval voor mij geen verzamelwaarde. En inderdaad: art cards, in vieren gevouwde posters of andere prullaria voegen weinig toe. Een boekje kan nog wel eens interessant zijn, mits er niet alleen maar foto's in staan. Dan koop ik liever een uitgebreid boek over een bepaalde film die mij interesseert. Jammer dat er tegenwoordig zo weinig digibook-uitgaven nog zijn, want die kunnen mij meestal wel bekoren. En ik betrap mij erop dat ik zelden het bonusmateriaal op een Blu-ray- of 4K-uitgave meer bekijk. Gewoon geen zin in of geen tijd voor. Dus ook vanuit dat opzicht voldoet een 'kale' uitgave van een film voor mij prima. Maar dan hoor ik sommigen al zeggen: dan kun je die film toch ook gewoon 'streamen' en hoef je die toch niet te kopen? Dat zou kunnen, maar dat is een ander verhaal.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Standaard

Ik merk bij mezelf dat LE uitgaves juist een iets grotere rol zijn gaan spelen. Dat geeft de bezigheid van het verzamelen nog wat extra's. Omdat de aantallen die ik koop kleiner zijn geworden, let ik ook meer op de uitvoeringen ervan. Minder kwantiteit, meer kwaliteit. Het belang van een chique uitgave is natuurlijk te betwisten, maar het is meer een gevoel en uiting van waardering voor een film. Boekjes en inhoudelijke extra's maken voor mij nog wel het verschil om er soms wat meer aan te willen besteden. Al moet het prijsverschil niet te gek worden. Het blijft het bij elke film weer een nieuwe afweging.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer

Ben ik in de picture?

Lightbulb

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik kijk tegenwoordig ook kritischer naar die zogenaamde "Limited Edition"-uitgaven. Ze hebben in ieder geval voor mij geen verzamelwaarde. En inderdaad: art cards, in vieren gevouwde posters of andere prullaria voegen weinig toe. Een boekje kan nog wel eens interessant zijn, mits er niet alleen maar foto's in staan. Dan koop ik liever een uitgebreid boek over een bepaalde film die mij interesseert. Jammer dat er tegenwoordig zo weinig digibook-uitgaven nog zijn, want die kunnen mij meestal wel bekoren. En ik betrap mij erop dat ik zelden het bonusmateriaal op een Blu-ray- of 4K-uitgave meer bekijk. Gewoon geen zin in of geen tijd voor. Dus ook vanuit dat opzicht voldoet een 'kale' uitgave van een film voor mij prima. Maar dan hoor ik sommigen al zeggen: dan kun je die film toch ook gewoon 'streamen' en hoef je die toch niet te kopen? Dat zou kunnen, maar dat is een ander verhaal.
    Daardoor is voor mij de meerwaarde van kopen t.o.v. streaming ook nagenoeg verdwenen. Ik lees nooit de boekjes van blurays (of voorheen dvd's) en ik bekijk nooit de extra's, in het begin van het dvd-tijdperk nog wel eens gedaan, maar die making ofs en bewieroking van iedereen die heeft meegedaan is niets voor mij. Een kale release voldeed voor mij dus altijd al. Ik heb wel een paar mooie uitgaves (de UK 4k uitgave van The Last Emperor bijv), maar ik vind het allemaal veel te duur worden. Zo'n 4K box van Priscilla Queen of the Desert zou ik bijv leuk vinden om te hebben, maar ik ga daar geen €120 aan uitgeven.

Met streaming kan ik alle series en films kijken die ik wil, met meer gemak. Niet alles staat er op maar ik heb ook niet alles op bluray. Meer dan genoeg te kijken iig. Als je alles optelt (we hebben nu HBOmax, Netflix, AppleTV+, Disney en Amazon) kom je ook aan een aardig bedrag per maand (heb wel korting bij sommige of gratis bij iPhone enzo), maar vroeger besteedde ik dat bedrag met gemak aan blurays per maand. Nu kost 1 enkele UHD-uitgave al meer dan wat je per maand aan 5 streamingsdiensten betaalt. En ruimte is een ding, wat iedereen hier zal herkennen.

Ontopic: bij Amazon US, UK, en DE bestel ik helemaal niet meer vanwege de absurde verzendkosten en (buiten de EU) het gedoe. Wel nog bij NL, IT, ES, FR, en soms tweedehands bij Amazon UK, waar dan verrassend genoeg de verzendkosten soms lager zijn dan iets tweedehands kopen via MP in Nederland.

(en dan vooral boeken, vinyl, cd's en af en toe nog een bluray/4K-titel)
    Laatst aangepast door Oakey : 31-01-2025 om 11:06
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

Standaard

Ik heb nu ook dat van een bestelling van 6 twee pakjes met daarin 3 en 1 wel binnen zijn gekomen, maar het laatste pakje met 2 teruggestuurd zijn.
    Net gechat, kan na 7 februari weer chatten, dan konden ze pas iets doen. Wil gewoon mijn 2 films hebben voor dezelfde prijs, maar niet.

Standaard

3 voor 33 besteld, per stuk verzonden en 1 retour gegaan zonder dat deze de US uit is geweest. Is natuurlijk de goedkoopste dus zal wel niet 1/3 terug gaan krijgen van het totaal. Zodra ik een terugbetaling heb zal ik eens contact op gaan nemen als mijn vermoeden juist blijkt te zijn.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Wat een drama zeg allemaal bij Amazon.com. Echt een reden om daar niks meer te bestellen...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Wat een drama zeg allemaal bij Amazon.com. Echt een reden om daar niks meer te bestellen...
    Helemaal mee eens en de UK en DE versie sla ik normaal gesproken ook over.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik bestel er ook nog maar zelden, meestal dan om een uitgave die alleen in de VS is uitgekomen zoals nu Exhuma die wel binnengekomen is, en Snowpiercer, een amazon exclusive die dus teruggestuurd is.

Standaard

Ja, ik bestel nu echt bijna alles bij een zakelijke MP verkoper. Geen gedoe met douane of exemplaren die bijvoorbeeld tóch zonder slipcover zijn of schade hebben door transport. Echt, scheelt zoveel gezeik en qua kosten ben ik nagenoeg exact hetzelfde kwijt, en door het combineren van meerdere titels zelfs goedkoper uit door het betalen van maar één pakket tarief. Ik koop alleen nog bij FR en DE en dan voornamelijk back catalogue BR titels.

Standaard

Ik heb daar dus écht geen last van. Vorige week ging er nog iets fout, mijn 4K van Legends Of The Fall was zoekgeraakt. Direct een vervangexemplaar per exprespost gehad.
    Ik heb overigens nog snel een hoop pre-orders geplaatst vooraleer een zekere eikel (laten we hem Donald T. noemen) begint met een importtaksenoorlog.

Laatst aangepast door Werner : 03-02-2025 om 17:19
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

deze was ik nog niet tegengekomen, bestelling is teruggestuurd omdat "Package is returning to seller because recipient previously cancelled the order." maar heb zelf niks gecanceld....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

from "Youngstown" by Bruce Springsteen

mijn collectie mijn verkoop topic

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    deze was ik nog niet tegengekomen, bestelling is teruggestuurd omdat "Package is returning to seller because recipient previously cancelled the order." maar heb zelf niks gecanceld....
    Was ook bij mij de reden zonder dat ik dat zelf heb gedaan, nog geen geld terug gehad. Staat nu al een tijdje op:

On the way back
    Your refund will be issued soon.
    DVDPROFILER

Standaard

Bij een van mijn recente retoursturingen was dat dus ook de melding die er bij stond. Dat terwijl ik dus ook niets geannuleerd had.

Ik ben mijn wishlist trouwens behoorlijk aan het uitdunnen en ik was van plan om er nog veel minder te gaan bestellen (wat afgelopen jaar ook al zo was). Amazon begint een rare partij te worden die ook niet meer zo betrouwbaar is met de levering.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb nu ook dat van een bestelling van 6 twee pakjes met daarin 3 en 1 wel binnen zijn gekomen, maar het laatste pakje met 2 teruggestuurd zijn.
    Net gechat, kan na 7 februari weer chatten, dan konden ze pas iets doen. Wil gewoon mijn 2 films hebben voor dezelfde prijs, maar niet.
    Nou, na een lange discussie met 3 medewerkers waaronder een manager, uiteindelijk wel mijn geld terug. En als ik opnieuw de 2 titels bestel zou ik, als ik weer contact opneem, het prijsverschil (was toch zo'n €11) terugkrijgen. Ik wilde gewoon een gift card die ik in het verleden ook heb gehad, want om nou weer te gaan chatten....

Maar dat wilden ze niet doen. Nou, dan maar niet. Ik wil heel graag die Snowpiercer UHD, maar dan wacht ik wel of hij ergens anders uitkomt, ben echt helemaal klaar met amazon.com.

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Was ook bij mij de reden zonder dat ik dat zelf heb gedaan, nog geen geld terug gehad. Staat nu al een tijdje op:

On the way back
    Your refund will be issued soon.
    Moer je even contact opnemen en echt goed klagen Pep.

Standaard

Terecht, altijd klagen via chat.

De laatste dagen nog paar bestellingen gedaan en voor België blijft voorlopig altijd alles via Landmark gaan, dus stabiel qua leveringen.

Standaard

Moer je even contact opnemen en echt goed klagen Pep.
    Ik heb in de chat aangegeven dat ik een nieuwe wilde omdat ik de UHD nog niet had ontvangen en dat ik de order niet geannuleerd had. Voordat ik het in de gaten had of wat kon antwoorden was er al een nieuwe order aangemaakt zonder verdere kosten.
    Lijkt dus prima opgelost, mits ik deze wel ontvang natuurlijk
    DVDPROFILER

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb in de chat aangegeven dat ik een nieuwe wilde omdat ik de UHD nog niet had ontvangen en dat ik de order niet geannuleerd had. Voordat ik het in de gaten had of wat kon antwoorden was er al een nieuwe order aangemaakt zonder verdere kosten.
    Lijkt dus prima opgelost, mits ik deze wel ontvang natuurlijk
    Dat had ik ook wel gewild....het is ook erg afhankelijk wie je helpt. Bij mij zeiden ze dus glashard dat dat niet mogelijk was.
    Ongelooflijk eigenlijk, maar ik ben blij voor jou dat het wel gelukt is.

Standaard

Dat had ik ook wel gewild....het is ook erg afhankelijk wie je helpt. Bij mij zeiden ze dus glashard dat dat niet mogelijk was.
    Ongelooflijk eigenlijk, maar ik ben blij voor jou dat het wel gelukt is.
    Ja raar hè.
    Er is een replacement order aangemaakt tegen $0.00
    DVDPROFILER

Pagina 41 van 41 EersteEerste ... 313738394041

Instellingen bij het plaatsen van berichten