Pagina 19 van 39 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 951 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #451

    Standaard

    En weer €21, k*t douane. Serieus, zo ziek van. €40 weg. Alsof ik nog niet genoeg belasting en sh*t betaal in dit land.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    En weer €21, k*t douane. Serieus, zo ziek van. €40 weg. Alsof ik nog niet genoeg belasting en sh*t betaal in dit land.
    Ik zou al die Criterions maar cancellen dan
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #453

    Standaard

    Sorry Coen, maar waarom bestel je bij amazon.com voor meer dan 22 euro? Die hebben bijna 100% pakkans
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #454

    Standaard

    Ik heb eergisteren een groot order aan Disney blu-rays gedaan en nog enkele blu-rays die al uit zijn en die ik graag had. Ik kwam met Amazon Global Priority shipping uit op 320 dollar of zo inclusief btw en douane, ofwel ongeveer 23 euro per blu-ray. Dat was maar een euro duurder dan ze één per één kopen en apart laten versturen.

    Bovendien bleek dat alle preorders aanzien werden als één extra item meerkost, en dus niet als een extra aparte verzending. Bovendien worden de pre-orders gescheiden van de in-stock items. Hierdoor krijg ik de komende maanden nog drie UPS zendingen binnen voor een geringe meerprijs zonder dat ik moest kiezen "verstuur zodra beschikbaar", blijkbaar is Amazon Global Priority altijd verzenden van zodra beschikbaar zonder meerkost.

    Vandaag was UPS al langs geweest, maar was niet thuis, leveringstermijn van 2 werkdagen, top dus.

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik zou al die Criterions maar cancellen dan
    Heb ik ook gedaan.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Sorry Coen, maar waarom bestel je bij amazon.com voor meer dan 22 euro? Die hebben bijna 100% pakkans
    Moet het ff afkloppen, maar dit is mijn eerste 2x in een héééle lange tijd.

    Hoe zit het met B&N?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Moet het ff afkloppen, maar dit is mijn eerste 2x in een héééle lange tijd.

    Hoe zit het met B&N?
    Dat is dan weer een troost, maar het blijft idd weer een hoop geld, 40 euro waar je eigenlijk niet op rekent.

    Ik heb een bestelling van B&N die ergens in een container ligt sinds 25 juni en die ook dik over de 22 euro gaat. Ik hoop die snel binnen te krijgen om te zien wat die doet. Dan beslis of ik nog wat ga bestellen en ik wacht stiekem nog op een mooie kortingscode
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #458

    Standaard

    Ik sta in dubio om al mijn bestellingen (3 a 4) samen te voegen.

    Belasting is kl*te, maar zo spaar ik wel 3 a 4x de inklaringskosten a 12,50 uit.

    Heb nu voor 300 dollar in mijn mandje. Geef ik de helft op als gift (komt niet op de doos te staan die waarde) en kruis ik mijn vingers voor geluk...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik sta in dubio om al mijn bestellingen (3 a 4) samen te voegen.

    Belasting is kl*te, maar zo spaar ik wel 3 a 4x de inklaringskosten a 12,50 uit.

    Heb nu voor 300 dollar in mijn mandje. Geef ik de helft op als gift (komt niet op de doos te staan die waarde) en kruis ik mijn vingers voor geluk...
    Waarom kruis je niet alles aan als gift als je die mogelijkheid hebt?

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik sta in dubio om al mijn bestellingen (3 a 4) samen te voegen.

    Belasting is kl*te, maar zo spaar ik wel 3 a 4x de inklaringskosten a 12,50 uit.

    Heb nu voor 300 dollar in mijn mandje. Geef ik de helft op als gift (komt niet op de doos te staan die waarde) en kruis ik mijn vingers voor geluk...
    Ja dat is wel handig, anders krijg je ook nog eens 3,5% douanerechten er bovenop als je over de 150 euro heen gaat
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Waarom kruis je niet alles aan als gift als je die mogelijkheid hebt?
    Omdat de douane daar niet intrapt, een grote doos zonder waarde is voor hun koren op de molen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #462

    Standaard

    Het label met de waarde aan de buitenkant moet normaalgezien ook de waarde van de gifts vertegenwoordigen. Als de douane het pak openen zullen ze toch een berekening maken op de volledige factuur, en als die niet alle waardes wermeld ben je, in belgie toch, vertrokken voor enkele weken aan douaneformaliteiten.

  13. #463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Omdat de douane daar niet intrapt, een grote doos zonder waarde is voor hun koren op de molen...
    als je gift bij amazon aangeeft staat nog steeds de waarde van het pakket op de doos, alleen het hokje naast "gift" staat aangevinkt en valt haast niet op...
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Moet het ff afkloppen, maar dit is mijn eerste 2x in een héééle lange tijd.

    Hoe zit het met B&N?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik heb een bestelling van B&N die ergens in een container ligt sinds 25 juni en die ook dik over de 22 euro gaat. Ik hoop die snel binnen te krijgen om te zien wat die doet. Dan beslis of ik nog wat ga bestellen en ik wacht stiekem nog op een mooie kortingscode
    Net een pakketje van $53,18 binnen zonder bijbetalen via pakketdienst van PostNL. Is via Frankrijk Europa binnengekomen, dus met B&N lijkt nog steeds goed te zitten
    Laatst aangepast door peptalk : 19-07-2012 om 12:19
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #465

    Standaard

    Vraagje:

    Hoe wordt de waarde van je bestelling genoteerd.
    Dus:

    Enkel de prijs van de producten - of:
    Prijs van de producten + verzendkosten.

    Dus kan ik voor 22 euro aan producten kopen zonder het risico te lopen bij te moeten betalen.
    Of kan ik alleen voor 22 euro - verzendkosten, bijvoorbeeld 15 euro, kopen.

  16. #466

    Standaard

    Prijs v/h product staat er afzonderlijk op.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Net een pakketje van $53,18 binnen zonder bijbetalen via pakketdienst van PostNL. Is via Frankrijk Europa binnengekomen, dus B&N lijkt nog steeds goed te zitten
    ok thx!

    Heb voor zo'n 350 dollar aan blu's die ik WIL halen.

    Twijfel over 1 of 2 bestellingen. Denk zelf aan 2 en dan een paar titels als gift aan te geven zodat de waarde op het doosje iets lager is...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ok thx!

    Heb voor zo'n 350 dollar aan blu's die ik WIL halen.

    Twijfel over 1 of 2 bestellingen. Denk zelf aan 2 en dan een paar titels als gift aan te geven zodat de waarde op het doosje iets lager is...
    Dan lijken mij 2 bestellingen idd verstandiger.
    Nu is het geen optie, maar met een volgende sale kunnen we ook samen bestellen als het verlanglijstje wat minder groot is. Krijg je dan die 12,50 aan de broek dan kun je die delen en dat scheelt een slok op een borrel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #469

    Standaard

    Idd een idee Pep!

    Mijn wensenlijstje:
    1.
    Down by Law
    Cul-de-Sac
    Shallow Grave
    War Room
    Albramista!
    Anatomy of A Murder
    Naked
    3 Women
    $175,33 = €143

    2.
    Samurai Trilogy
    Complete Monterey Pop
    Magician
    Summer with Monika
    The Organizer
    Harold and Maude
    Mystery Train
    $179,35 = €145

    Dan heb ik echt bijna alles wat ik hebben wil (twijfel nog over Close-Up en Secrets of the Grain)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #470

    Standaard

    Weet niet of het hier gepast is, maar weet iemand een goede Cash Back website voor amazon.com met betrekking tot blu-ray aankopen?

  21. #471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KingMustafa Bekijk bericht
    Weet niet of het hier gepast is, maar weet iemand een goede Cash Back website voor amazon.com met betrekking tot blu-ray aankopen?
    Voor zover ik weet zijn die er niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Voor zover ik weet zijn die er niet.
    Thanks! Zag al dat ebates er niet aan deed!

    Ik wil The Avengers Briefcase kopen, doe ik er verstandig aan om het als 'gift' te laten opsturen, ivm douane, niet dat ik denk dat het heel veel uitmaakt, maar misschien een paar procenten kans minder op douane-onderzoeking?

  23. #473

    Standaard

    Ik zou kijken of hij niet ergens anders te koop is met minder kans op douane, gebruik http://www.dvdpricesearch.com of http://www.google.com/shopping en denk aan webshops als deepdiscount.com, importcds.com, bn.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik zou kijken of hij niet ergens anders te koop is met minder kans op douane, gebruik http://www.dvdpricesearch.com of http://www.google.com/shopping en denk aan webshops als deepdiscount.com, importcds.com, bn.com
    Heb je bij deepdiscount.com echt minder kans?
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F. Bekijk bericht
    Heb je bij deepdiscount.com echt minder kans?
    Nee
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 19 van 39 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •