kan je proberen maar als ik b.v. 4 titels bestel krijg ik deze altijd in een grote enveloppe.. ga er maar vanuit dat Amazon de spullen niet goed verpakt, stel dat ze een doos gebruiken zullen ze deze niet opvullen waardoor alles in de doos los ligt en dus kan stuiteren
ik erger me hier al heel lang aan, je betaald behoorlijke verzendkosten maar goed verpakken doen ze niet.
Je kan altijd de gok wagen, voordeel van amazon is dat, als iets beschadigd is, je vrij gemakkelijk een refund of een nalevering krijgt
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
from "Youngstown" by Bruce Springsteen
mijn collectie mijn verkoop topic
Het blijft dus een gok, ongeacht het aantal.....bedankt voor de ervaringen delen, ik zal wel kijken hoe het uitpakt dan.
Nog nooit meegemaakt, maar voor alles is een eerste keer....
Net Preacher seizoen 4 ontvangen. Hoes was al beschadigd, maar nog vreemder: er zitten geen discs in.
Hij is wel geseald, maar ik zie dat het niet de reguliere seal is. Oftewel: iemand zal deze besteld hebben, de discs eruit gevist hebben, zelf weer geseald en teruggestuurd hebben.
Amazon lost het wel weer netjes op (een nieuw is onderweg), maar vreemd is het wel.
Gisteren een steelbook van Amazon US ontvangen. Zat verpakt in de standaard bubble-envelop die ze meestal gebruiken. Verder geen enkele schade aan de steelbook zelf overigens, die bovendien in strak plastic verpakt was. Vandaag verwacht ik er nog één, benieuwd of die er ook net zo uitziet. Overigens bezorgd door GLS via Pitney Bowes.
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max
DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!
Afgelopen periode los van elkaar drie steelbooks van Amazon USA ontvangen, alle drie verpakt in de bekende bubbel-envelop en alle drie steelbooks zijn schadevrij gearriveerd. Het kan dus wél. Alle drie zijn verzonden via Pitney Bowes en in Nederland afgehandeld door GLS.