Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142
De resultaten 1.026 tot 1.035 van 1035 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

Standaard

Grote kans dat je die ook niet gaat ontvangen.

Zelfde geldt tegenwoordig helaas ook voor refunds.
    Omdat eerdere vervangingszendingen (meedere dus!) ook niet aankwamen vroeg ik voor weer een andere een terugbetaling.
    Werd twee keer plechtig beloofd maar heb dit zojuist voor de derde keer moeten doen en nu eindelijk ook een mail ontvangen met daarin de belofte dat binnen 3 a 5 werkdagen etc.
    Nou ben benieuwd....

Standaard

Denk dat ze er iets te vroeg iets teveel leunen op AI...
    Krijg wel zogenaamd iemand anders te spreken als de ander t niet lukt maar heb t idee dat t gewoon verschillende bots zijn.

Standaard

Ik kreeg over mijn 2 teruggestuurde bestellingen vandaag bericht dat het geld teruggestort zal worden.

Standaard

De laatste weken krijg ik mijn blu-ray's van amazon.com in kleine kartonnen doosjes ipv plastieken/kartonnen enveloppen. Dat is nieuw.
    De andere amazon's zijn nog steeds enveloppen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ja raar hè.
    Er is een replacement order aangemaakt tegen $0.00
    En ook deze gaat helaas niet aankomen, reden:

Package is returning to seller because the product is prohibited.
    Lax, US

DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Panasonic DP-UB824EGK; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Standaard

Ik heb eindelijk een bevestiging dat ik een refund krijg van mijn 2 films die op 30 november vorig jaar waren verzonden, maar Amerika nooit hebben verlaten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En ook deze gaat helaas niet aankomen, reden:

Package is returning to seller because the product is prohibited.
    Lax, US

Bizar toch. En zo te horen hebben onze Belgische forummers geen last. Ik ben er wel even klaar mee daar. Hoop dat het netjes voor je wordt opgelost Pep.

Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik heb eindelijk een bevestiging dat ik een refund krijg van mijn 2 films die op 30 november vorig jaar waren verzonden, maar Amerika nooit hebben verlaten.
    Zo, dat is ook rijkelijk laat. Speciale titels of gewoon verkrijgbare?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bizar toch. En zo te horen hebben onze Belgische forummers geen last.
    Inderdaad. Eén keer een pakje dat verloren was gegaan op laten we zeggen 12 maanden tijd, en dat werd onmiddellijk per expres nagestuurd.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Zo, dat is ook rijkelijk laat. Speciale titels of gewoon verkrijgbare?
    Gewoon verkrijgbare titels. Geld is niet lang na mijn vorige bericht op mijn credit card teruggestort.

Standaard

Ondanks alle onheilspellende berichten hier op dit forum de laatste tijd heb ik onlangs, na vele jaren, weer eens een bestelling geplaatst op Amazon US. En tot mijn verbazing werd mijn bestelling na goed een week zonder problemen bezorgd, via ECMS Express en (vervolgens hier in Nederland) DHL. Nu wil ik daarmee niet zeggen dat ik nu weer wat vaker iets uit het land van die narcistische Oempa Loempa ga bestellen, maar dit valt niet tegen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142

Instellingen bij het plaatsen van berichten