Pagina 17 van 39 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 963 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

Standaard

^^Als je heel veel bestelt dan kun je alleen de duurste shipping optie kiezen en dan worden alle kosten er al bij ingecalculeerd, meestal is planetaxel.com dan goedkoper.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004

Standaard

Hoe lang duurt het eigenlijk dat je een refund krijgt? Op 2 maart hebben ze een refund voor mij aangemaakt maar ik heb nog steeds niks binnen. Ik zit bij de Rabobank.

Eerste keer dat ik er gebruik van maak namelijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Hoe lang duurt het eigenlijk dat je een refund krijgt? Op 2 maart hebben ze een refund voor mij aangemaakt maar ik heb nog steeds niks binnen. Ik zit bij de Rabobank.

Eerste keer dat ik er gebruik van maak namelijk.
    Dat duurt te lang, ik zou even contact opnemen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004

Standaard

Toch maar een belletje gedaan. Het blijkt dat het bedrag verrekend is.

Geen problemen meer. Bedankt voor de hulp, Pepijn.

Standaard

Wat een prutsers daar bij de douane. Afgelopen week ook onterecht 17 euro aan inklaringskosten moeten betalen op een Amazon pakje met een waarde van 20,89 excl. Net een brief op de post gedaan waarin ik vriendelijk vezoek het bedrag terug te storten. Kunnen ze bijna niet weigeren lijkt me. Maar als de douane dit soort grapjes blijft uithalen heb ik weinig zin meer om bestellingen te plaatsen bij Amazon.com.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1 Bekijk bericht
    Wat een prutsers daar bij de douane. Afgelopen week ook onterecht 17 euro aan inklaringskosten moeten betalen op een Amazon pakje met een waarde van 20,89 excl. Net een brief op de post gedaan waarin ik vriendelijk vezoek het bedrag terug te storten. Kunnen ze bijna niet weigeren lijkt me. Maar als de douane dit soort grapjes blijft uithalen heb ik weinig zin meer om bestellingen te plaatsen bij Amazon.com.
    Had intussen een brief ontvangen waarin staat dat ze akkoord gaan en het bedrag terug storten. Uiteraard gebeurde dit niet, dus belde ik gisteren naar de PostNL klantenservice. Na veel te lang aan de lijn te hebben gehangen blijkt dat zij contact moeten opnemen met de douane die dan het geld terug zou moeten storten. Hadden ze natuurlijk niet gedaan.
    Goed, vandaag dan weer een telefoontje ontvangen van PostNL, blijkt dat de douane weigert het bedrag terug te storten (waarom vertellen ze mij niet), ondanks dat ik duidelijk heb kunnen aantonen dat ze in strijd met hun eigen regels onterecht een een bedrag van mij hebben gevorderd. De PostNL klantenservice raad me nu aan de zaak nog een keer aan te kaarten.

Het is duidelijk dat men er alles aan doet om vooral het geld niet te moeten terugstorten. Dan nog maar een keer een brief sturen. Voelt een beetje aan alsof ik vecht tegen de bierkaai. Onbeschofte mensen daar zowel bij PostNL als bij de douane.

Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004

Standaard

Het is toch ook een waardeloze bedoeling, dat als je boven de 30 dollar (22 euro) komt al moet gaan lappen. Wat koop je tegenwoordig nog voor 22 euro? Ja, oude releases.

In Amerika kunnen ze zich helemaal scheel importeren. Daar kunnen tot 450 euro of zo importeren.

Standaard

Het is toch ook een waardeloze bedoeling, dat als je boven de 30 dollar (22 euro) komt al moet gaan lappen. Wat koop je tegenwoordig nog voor 22 euro? Ja, oude releases.

In Amerika kunnen ze zich helemaal scheel importeren. Daar kunnen tot 450 euro of zo importeren.
    Tja, in Nederland moeten ze natuurlijk de eigen bevolking tegenwerken .

Standaard

Als ik het voorbeeld van Toon_1 lees, dan is het ook een waardeloze bedoening onder de €22.....dan maar Planetaxel. Betaal je misschien iets meer (niet altijd), maar heb je geen gezeur. Of deepdiscount, die was mij laatst ook goed bevallen.

Standaard

Is toch een incident, niet minder vervelend voor Toon, maar dat is het.
    DVDPROFILER

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is toch een incident, niet minder vervelend voor Toon, maar dat is het.
    Op de vorige pagina had Brakhage hetzelfde. Je kunt natuurlijk dan zeggen dat het 2 incidenten zijn .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Op de vorige pagina had Brakhage hetzelfde. Je kunt natuurlijk dan zeggen dat het 2 incidenten zijn .
    Volgens mij was dat dezelfde periode, dus zal een medewerker zijn geweest die niet precies wist wat hij moest doen. Procentueel zijn 2 meldingen natuurlijk helemaal niets op alle bestellingen die wij op het forum bij amazon.com doen, maar je moet het natuurlijk zelf weten waar je bestelt
    DVDPROFILER

Standaard

Zijn er mensen die ervaringen hebben met het VERKOPEN van dvd's aan amazon.com? dus die je dan kan inruilen voor gift cards?

Standaard

Dat is toch niet mogelijk buiten de VS? Aangezien je hierbij verzendlabels krijgt (net zoals bij co.uk het inkoopprogramma werkt) die enkel geldig zijn binnen de VS

Standaard

Hallo
    ik heb een vraag omtrent amazon.Uk en met name , hoe zien jullie aan blu ray's die je bij amazon.uk besteld of ze NL subs hebben ja of nee?
    Ik vind de technische info , dolby 7.1 , 5.1 of DTS ook heel summier
    Ik vind deze info op amazon.uk heel summier , bij amazon.de is het iets beter maar ook maar mondjes maat.
    Ik heb gisteren bij play.com 2 steelbooks besteld en hun vermelden netjes welk ondertitels er wel of niet op staan.

Misschien is deze vraag hier al eens gesteld,dus aub niet direct over me heen vallen met het antwoord: reeds gevraagd op pagina zoveel.

Welke ervaringen hebben julie hiemee
    Gr Xenomorph

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Xenomorph Bekijk bericht
    Hallo
    ik heb een vraag omtrent amazon.Uk en met name , hoe zien jullie aan blu ray's die je bij amazon.uk besteld of ze NL subs hebben ja of nee?
    Ik vind de technische info , dolby 7.1 , 5.1 of DTS ook heel summier
    Ik vind deze info op amazon.uk heel summier , bij amazon.de is het iets beter maar ook maar mondjes maat.
    Ik heb gisteren bij play.com 2 steelbooks besteld en hun vermelden netjes welk ondertitels er wel of niet op staan.

Misschien is deze vraag hier al eens gesteld,dus aub niet direct over me heen vallen met het antwoord: reeds gevraagd op pagina zoveel.

Welke ervaringen hebben julie hiemee
    Gr Xenomorph
    Voor specificaties enz. kun je kijken op www.blu-ray.com
    En dan gewoon land van uitgave selecteren bij de film, zie je alles wel staan.

Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004

Standaard

Dan mag ik voor je hopen, dat ze heel huids aankomen. De manier waarop Play.com steelbooks verpakt, is waardeloos. 9 van de 10 komen kapot aan.

Standaard

zit nu ruim 3 weken te wachten op een paar bestellingen: hoop niet dat douane lastig doet, op zich zat ik onder de €22 maar als euro verder zakt kan het zomaar boven de €22 komen.....

hoe zit dat eigenlijk met de koersberekening die CC hanteert: zit bij ING en de omrekeningsfactor klopt niet met die van b.v. XE Koers op die dag
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

from "Youngstown" by Bruce Springsteen

mijn collectie mijn verkoop topic

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    zit nu ruim 3 weken te wachten op een paar bestellingen: hoop niet dat douane lastig doet, op zich zat ik onder de €22 maar als euro verder zakt kan het zomaar boven de €22 komen.....
    Douane hanteert niet de dagkoers, maar een periodieke wisselkoers.

hoe zit dat eigenlijk met de koersberekening die CC hanteert: zit bij ING en de omrekeningsfactor klopt niet met die van b.v. XE Koers op die dag
    Welke wisselkoers gebruikt de ING?
    Besteedt u met uw creditcard een bedrag in vreemde valuta, dan wordt dit bedrag omgerekend naar euro’s. ING berekent een koersopslag van 1,35% op alle transacties in vreemde valuta.

Voor de omrekening van vreemde valuta naar euro’s gebruikt de ING de wisselkoers van de dag waarop de transactie geboekt wordt ten laste van uw creditcard. Deze boekingsdatum kan een andere datum zijn dan die waarop u uw creditcard gebruikt heeft.
    De ING gebruikt de wisselkoersen die MasterCard aanlevert. De wisselkoersen kunnen per land en dag verschillen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Douane hanteert niet de dagkoers, maar een periodieke wisselkoers.

Welke wisselkoers gebruikt de ING?
    Besteedt u met uw creditcard een bedrag in vreemde valuta, dan wordt dit bedrag omgerekend naar euro’s. ING berekent een koersopslag van 1,35% op alle transacties in vreemde valuta.

Voor de omrekening van vreemde valuta naar euro’s gebruikt de ING de wisselkoers van de dag waarop de transactie geboekt wordt ten laste van uw creditcard. Deze boekingsdatum kan een andere datum zijn dan die waarop u uw creditcard gebruikt heeft.
    De ING gebruikt de wisselkoersen die MasterCard aanlevert. De wisselkoersen kunnen per land en dag verschillen.
    thanks voor deze nuttige info koers die douane in april hanteerde is nog net gunstig (zit op dan op €21.90), echter als ze die van mei gebruiken zit ik net boven de €22 maar kan me niet voorstellen dat ze bij b.v. €22.15 al lastig gaan doen...

Standaard

Ik heb 60 dagen moeten wachten op een bestelling.

Standaard

Ik bestel al sinds 2000 bij Amazon.com en altijd prima transacties.
    Dit jaar is het wel wat anders.
    Normaliter kreeg ik mijn pakketjes na 8 dagen ongeveer, maar afgelopen keer ruim 3 weken moeten wachten en nu wacht ik al een maand en ik heb nog niks.
    Het ergste is dat ze het weer als een pakketje versturen wat niet door de brievenbus kan.
    Ik vond die pakketjes waarbij de films naast elkaar liggen wat fijner, maar wellicht gingen ze stuk zodra ze door de brievenbus waren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik bestel al sinds 2000 bij Amazon.com en altijd prima transacties.
    Dit jaar is het wel wat anders.
    Normaliter kreeg ik mijn pakketjes na 8 dagen ongeveer, maar afgelopen keer ruim 3 weken moeten wachten en nu wacht ik al een maand en ik heb nog niks.
    Het ergste is dat ze het weer als een pakketje versturen wat niet door de brievenbus kan.
    Ik vond die pakketjes waarbij de films naast elkaar liggen wat fijner, maar wellicht gingen ze stuk zodra ze door de brievenbus waren.
    zelfde ervaring hier: vandaag wel 2 bestellingen binnen, verstuurd rond 20 april, allebei via Belgie

Standaard

zelfde ervaring hier: vandaag wel 2 bestellingen binnen, verstuurd rond 20 april, allebei via Belgie
    Bij mij ook hetzelfde: lang weg en binnen via Brussel. Misschien dat ze bij Amazon in de gaten hebben gekregen dat de Nederlandse douane er maar een potje van maakt, zodat ze tegenwoordig alles via Belgie versturen? Duurt het wel lang voordat het er is, maar heb je wel minder gezeik met nodeloos bijbetalen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Standaard

Vorige week kreeg ik mn bestelde pakketje maar bezorgd door Selektvracht? Heb nog nooit meegemaakt dat die Amazon bezorgt. Evengoed wel positief, want best snelle levertijd en geen douane kosten

Pagina 17 van 39 EersteEerste ... 713141516171819202127 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten