Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 283435363738
De resultaten 926 tot 939 van 939 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

  1. #926

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat is sowieso aan te bevelen bij Amazon US gezien de hoge verzendkosten die ze tegenwoordig rekenen...
    Ja, dat is inderdaad wel zo, om het zo een beetje te spreiden.

  2. #927

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, dat klinkt toch niet echt positief... Misschien scheelt het als ik wat meer bestel, dat het dan in een grotere doos zit.
    Is volgens mij ook geen garantie. Hangt ervan af uit welk magazijn het komt.

    Je ziet het ook bij Amazon UK. Laatst 5 Blu-ray's besteld, en werd geleverd in 2 zendingen.

  3. #928

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, dat klinkt toch niet echt positief... Misschien scheelt het als ik wat meer bestel, dat het dan in een grotere doos zit.

    kan je proberen maar als ik b.v. 4 titels bestel krijg ik deze altijd in een grote enveloppe.. ga er maar vanuit dat Amazon de spullen niet goed verpakt, stel dat ze een doos gebruiken zullen ze deze niet opvullen waardoor alles in de doos los ligt en dus kan stuiteren

    ik erger me hier al heel lang aan, je betaald behoorlijke verzendkosten maar goed verpakken doen ze niet.

    Je kan altijd de gok wagen, voordeel van amazon is dat, als iets beschadigd is, je vrij gemakkelijk een refund of een nalevering krijgt
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #929

    Standaard

    Het blijft dus een gok, ongeacht het aantal.....bedankt voor de ervaringen delen, ik zal wel kijken hoe het uitpakt dan .

  5. #930

    Standaard

    Nog nooit meegemaakt, maar voor alles is een eerste keer....

    Net Preacher seizoen 4 ontvangen. Hoes was al beschadigd, maar nog vreemder: er zitten geen discs in.
    Hij is wel geseald, maar ik zie dat het niet de reguliere seal is. Oftewel: iemand zal deze besteld hebben, de discs eruit gevist hebben, zelf weer geseald en teruggestuurd hebben.

    Amazon lost het wel weer netjes op (een nieuw is onderweg), maar vreemd is het wel.

  6. #931

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met het verzenden van steelbooks bij amazon.com? Of ze die bijvoorbeeld beter verpakken? Wil er 1 bestellen.
    Gisteren een steelbook van Amazon US ontvangen. Zat verpakt in de standaard bubble-envelop die ze meestal gebruiken. Verder geen enkele schade aan de steelbook zelf overigens, die bovendien in strak plastic verpakt was. Vandaag verwacht ik er nog één, benieuwd of die er ook net zo uitziet. Overigens bezorgd door GLS via Pitney Bowes.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #932

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Overigens bezorgd door GLS via Pitney Bowes.
    Dan lijkt het me dat je iets besteld hebt bij een doorvekoper.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #933

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan lijkt het me dat je iets besteld hebt bij een doorvekoper.
    Toch niet, Werner: “Ships from Amazon” en “Sold by Amazon”. Ik let daar altijd specifiek op, met name “Ships by Amazon”.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #934

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Toch niet, Werner: “Ships from Amazon” en “Sold by Amazon”. Ik let daar altijd specifiek op, met name “Ships by Amazon”.
    Dat Amazon Pitney Bowes als koerier gebruikt, is voor mij weer een nieuw gegeven. Niet zo'n goede ervaringen hier met PB, helaas.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #935

    Standaard

    Afgelopen periode los van elkaar drie steelbooks van Amazon USA ontvangen, alle drie verpakt in de bekende bubbel-envelop en alle drie steelbooks zijn schadevrij gearriveerd. Het kan dus wél. Alle drie zijn verzonden via Pitney Bowes en in Nederland afgehandeld door GLS.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #936

    Standaard

    Gisteren zou een deel van mijn laatste bestelling binnen komen: The Warriors UHD Limited Edition.

    Pakje komt binnen, open het en wat zit erin? Monty Python Holy Trinity (de 3 Monty Python films). En dan niet een US versie, maar een Australische versie. Wat? Hoe kan er iets in zitten dat totaal niet lijkt op wat ik besteld heb?

    Ik neem contact met ze op voor een vervanging. Maar natuurlijk, gelimiteerde versie en niet meer beschikbaar. Wel te koop voor 2 1/2 keer wat ik betaald heb van een externe verkoper. Het enige wat ze kunnen doen is geld terug plus een deel van de verzendkosten en ik hoef wat ik ontvangen heb niet terug te sturen. Wil ik eigenlijk allemaal niet, ik wil gewoon wat ik besteld heb. Maar ja, geen keus, dus akkoord. Ik ga akkoord met een gift card, zou er binnen 2-3 uur op staan..

    En natuurlijk: dit gaat ook fout. Alleen het bedrag van een deel van de verzendkosten wordt als gift card gegeven.

    Het is nu in korte tijd de zoveelste keer dat het niet goed bij amazon, ik word er een beetje moe van.....

  12. #937

    Standaard

    Vervelend. Ik heb bij Amazon US een keer gehad dat ik de DVD ipv de Blu-ray van een serie kreeg, maar die kon gewoon vervangen worden.

  13. #938

    Standaard

    Als je betaald hebt met je credit card kun je het volledige bedrag (incl. verzendkosten) gewoon laten terugboeken.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #939

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Vervelend. Ik heb bij Amazon US een keer gehad dat ik de DVD ipv de Blu-ray van een serie kreeg, maar die kon gewoon vervangen worden.
    Normaal kan dat ook, alleen was dit helaas een limited edition. Na vanochtend weer in de chat gezeten te hebben (een half uur lang!) is het bij de 3e medewerker die ik kreeg gefikst met de terugbetaling. Hoop ik...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Als je betaald hebt met je credit card kun je het volledige bedrag (incl. verzendkosten) gewoon laten terugboeken.
    Ja, maar in dit geval was het 1 item van een bestelling van 4. En die andere wil ik nog wel (zijn ondertussen ook verdubbeld in prijs).

Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 283435363738

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •