Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435
De resultaten 851 tot 863 van 863 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.com

Standaard

Dit is een prima tijd om weer eens een boek te lezen.

Standaard

Of om een kijkachterstand weg te werken.

Leverancies van partijen als Amazon zullen nog wel een tijdje "in de war" blijven. Voorlopig hou ik het even bij de Europese vestigingen en die zullen ook wel met de nodige beperkingen leveren. Het is even niet anders.

Standaard

Hoe zit het met nog niet verschenen amerikaanse pre-order producten die op .de, co.uk etc besteld worden?

Ik doel dan bv op boeken, merchandise, etc die in de VS worden uitgegeven maar ook via de Europese sites te bestellen zijn.

Iemand enig idee?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Hoe zit het met nog niet verschenen amerikaanse pre-order producten die op .de, co.uk etc besteld worden?

Ik doel dan bv op boeken, merchandise, etc die in de VS worden uitgegeven maar ook via de Europese sites te bestellen zijn.

Iemand enig idee?
    Ik denk dat Amazon.com nu alleen de VS bedient vanwege de grote druk. Er zit een verschil echter tussen orderpicken door Amazon en leveranciers die leveren. Leveranciers zullen gewoon leveren aan amazon locaties buiten de VS. Dus wat jij besteld op .co.uk of .de staat los van amazon.com's beleid om niet buiten de VS (en vast Canada) te leveren.

Dan heb ik het nog niet over het feit dat veel boeken ook in de EU worden gedrukt (wel met ander ISBN).

Laat natuurlijk onverlet leveranciers van Amazon die niet op volledige capaciteit draaien. Volgens mij is bijvoorbeeld het Blade Runner boek nog verder opgeschoven, naar augustus (volgens mij stond hij voor april).
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

Standaard

Amazon.ca levert wel gewoon naar NL...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Amazon.ca levert wel gewoon naar NL...
    Bij het bestellen krijg je in ieder geval geen waarschuwing. Had daar vorige week (3 april) iets besteld, maar is nog niet verzonden.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Platenspeler: Audio Technica AT-LP120 / Dual CS 460 | CD-speler: Sony X202 ESD / Marantz CD6005 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Amazon US lijkt weer naar NL te versturen, maar dan wel met een duurdere en snellere shipping.
    私の名前はタイスです

Standaard

Heel bijzonder: alle versies van Amazon lijken down te zijn. Veel meldingen op Twitter daarover ook.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Heel bijzonder: alle versies van Amazon lijken down te zijn. Veel meldingen op Twitter daarover ook.
    UK en DE gewoon beschikbaar.
    私の名前はタイスです

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    UK en DE gewoon beschikbaar.
    Je hebt gelijk. Toen ik vanuit de app probeerde over te springen naar die versie lukte dat niet, maar dat kan misschien ook iets te maken hebben met het probleem op de Amerikaanse site.

edit: al vrij snel na deze posting was de boel weer up trouwens.
    Laatst aangepast door Richard B. : 28-05-2020 om 21:49

Standaard

Amazon.com is momenteel supersnel met de levering: een bestelling die ik dinsdag plaatste kwam vandaag al binnen!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Amazon.com is momenteel supersnel met de levering: een bestelling die ik dinsdag plaatste kwam vandaag al binnen!
    Waarschijnlijk omdat je nu gedwongen wordt om één van de duurdere verzendopties te kiezen? Die dus per vliegtuig en niet per boot deze kant op komen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (UHD) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Platenspeler: Audio Technica AT-LP120 / Dual CS 460 | CD-speler: Sony X202 ESD / Marantz CD6005 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Waarschijnlijk omdat je nu gedwongen wordt om één van de duurdere verzendopties te kiezen? Die dus per vliegtuig en niet per boot deze kant op komen?
    Ik koos meestal expedited shipping en ik meen dat dat ook al er vliegtuig ging. Maar in dit geval waren ze sowieso al heel snel met het versturen van de bestelling: dat ging volgens mij binnen een uurtje ofzo.

Pagina 35 van 35 EersteEerste ... 253132333435

Instellingen bij het plaatsen van berichten